Презентація знайомить дітей з особливими освітніми потребами з життям та творчістю японського митця Мацуо Басьо. Учні мають змогу з'ясувати поняття "хайку", розвивають навички вдумливого та виразного читання поезій.
Тема. Мацуо Басьо. Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Мета: ознайомити учнів з життям та творчістю Мацуо Басьо; з’ясувати поняття «хайку»; розвивати навички виразного та вдумливого читання; виховувати здатність бачити естетичну цінність віршованих творів.
Номер слайду 2
Тема уроку : Мацуо Басьо. Хайку.1. Коли жив Басьо ?2. В якій сім’ї поет народився?3. Яке ім’я отримав при народженні?4. Ким працював Мацуо Басьо?5. Що означає псевдонім Басьо?
Номер слайду 3
Хайку – жанр японської поезії, який складається з трьох рядків без рими. Мацуо Басьо складав вірші у формі хайку. У перекладі кількість складів змінюється. Старий ставок!Жабка стрибне –Сплеск пролунає. Старий ставок!Жабка стрибнула. Вода сплеснула. Старый пруд!Прыгнула лягушка. Всплеск воды.пер. Т. И. Бреславец.1рядок – 5 складів2рядок – 7 складів3рядок - 5 складів. Фуру іке я !Кавадзу тобікому Мідзу – но ото.
Номер слайду 4
Складіть сенкан про Мацуо Басьо {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}С х е м а1 рядок. Ім’я. (1 слово)2 рядок. Який? (2 слова)3 рядок. Що робив? (3 слова)4 рядок. Фраза. (4 – 5 слів)5 рядок. Хто? (1 слово)Довідка: мандрував, японський, писав, відомий, працював,складав вірші у формі хайку.
Номер слайду 5
Басьо. Відомий, японський. Писав, працював, мандрував. Складав вірші у формі хайку. Поет. СЕНКАН
Номер слайду 6
Хайку вчить шукати красу у простому і повсякденному. Перекладіть вірш з японської мови на українську. Фуру іке я !Кавадзу тобікому Мідзу – но ото.
Номер слайду 7
Прояви почуття самотності є в природі та у повсякденному житті. Прочитайте вірш і процитуйте слова, які вказують на почуття самотностіХайку вчить шукати красу ….
Номер слайду 8
Ідея поезії хайку - побачити красиве у простому. Одна прикмета для погляду - ……