Дану презентацію можна використовувати на уроках літературного читання. В ній багато прийомів для підвищення темпу читання,уваги, пам'яті у дітей. Пропонуються різні форми роботи з текстом, які подобаються дітям. Вони читають із задоволенням.
Майстер – клас “А я це роблю так!” Цікавість – це використання під час навчання різноманітних методичних прийомів і дидактичних засобів, щоб привернути увагу учнів, збудити інтерес до предмета, викликати інтерес до здобуття знань. К. Ушинський Підготувала вчитель початкових класів Міньківського НВК «ЗНЗ І – ІІІ ступенів – ДНЗ» Дергачова Ірина Анатоліївна
Гра “Ланцюжок” Уважно придивись до ланцюжка слів, де закінчення двох останніх літер стає початком наступного. Курча - чайка - калина - насос - осел - електричка - карта - табір - намисто - товар — артист — страва - вата - тато - токар - аркан - Антон -онде - дерева - ватра – ранок – окуляри – риба – батіг – іграшка.
Найбільш ефективні форми інтерактивного навчання на уроках Фронтальні форми роботи: “Мікрофон”, “Прогнозування”, “Мозковий штурм”, “Ажурна пилка”, “Незакінчене речення”, “Асоціативний кущ” (гронування). Кооперативні (групові)форми: робота в парах, робота в малих групах, ротаційні трійки, “Акваріум”, “Карусель”, “Мозаїка”(Джигсоу) Інтерактивні ігри: рольова гра, драматизація, імітаційні ігри. Технології навчання у дискусії: метод “Прес”, “Обери позицію”, “Інтрига”.
Правила роботи в групах Працювати дружно. 2. Робота команди залежить від роботи кожного учня. 3. Дати висловитись кожному члену групи свої думки, своє ставлення. 4. Вміння слухати один одного. 5. Не перебивати один одного. 6. Бути активним. 7. Поважати один одного. 8. Не викрикувати. 9. До свого завдання ставитись відповідально. 10. Прагнути до перемоги.