Презентація "Майстер - клас "А я це роблю так!" (Презентація до уроку літературне читання 4 клас)

Про матеріал

Дану презентацію можна використовувати на уроках літературного читання. В ній багато прийомів для підвищення темпу читання,уваги, пам'яті у дітей. Пропонуються різні форми роботи з текстом, які подобаються дітям. Вони читають із задоволенням.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер – клас “А я це роблю так!” Цікавість – це використання під час навчання різноманітних методичних прийомів і дидактичних засобів, щоб привернути увагу учнів, збудити інтерес до предмета, викликати інтерес до здобуття знань. К. Ушинський Підготувала вчитель початкових класів Міньківського НВК «ЗНЗ І – ІІІ ступенів – ДНЗ» Дергачова Ірина Анатоліївна

Номер слайду 2

З кожного рядка виберіть лише ті букви, що не повторюються, складіть з них побажання А О Н О О Е А Д Д Х П А Р П Й Р И И Е П В Ф Е А Ф П М З Ю Л А Л В Ю Л Ю Г Ц Ж Ц Г Д Ц Г И Щ З А У С Т З У И А Т Б О А О Ь Б

Номер слайду 3

Що за побажання вийшло? АОНООЕАДД не ХПАРПЙРИИ хай ЕПВФЕАФПМ вам ЗЮЛАЛВЮЛЮ зав ГЦЖЦГДЦГИ жди ЩЗАУСТЗУ щаст ИАТБОАОЬБ ить

Номер слайду 4

Гра “Шифрувальники” У кожному рядку знайти “зайву” букву і скласти слово ООООООЯООООО ТТКТТТТТТТ ВВБВВВВВВВВВВ ОООООАОО ИИИИЛИИИИИИИИ МИИИИИИИ ДУДДДДДДДДДДД УУУУІУУУУУ ТТТТКТТТТТТТТТТ ЛЛЛЛЛНЛЛ АООООООООООО ОООЬОООО

Номер слайду 5

Гра “Знайди пару” Поєднайте слова лівої і правої колонок парами за змістом 1. ЗАЙЧИК СЕСТРИЧКА КОТИК ПОБІГАЙЧИК ЛИСИЧКА ВОРКОТИК 2. ЗИМА ЗАКВІТЧАНА ВЕСНА ЗАСНІЖЕНА

Номер слайду 6

Гра “Намисто” Збери намисто – прочитай слово. Х О П И Л Ч К

Номер слайду 7

Гра “Знайди казкового героя” А Л И С И Ц Я О С С К Б С П І В Н И К О А П В Б І Л О Ч К А Р Т М К І Т Н П Р С Т О У Ф Г Д Ц К У Р О Ч К А Х Д Ь Ч Ш Ц Ь Н Ь А З Д

Номер слайду 8

Гра “Чарівна лотерея” Розділ “Літературні казки” 1 картка 2 картка Бажання Копають Собака Мотика Ліс Мед Гном Горнятко Серце Початочок М. Слабошпицький («Хлопчик Валь») Леся Українка “Біда навчить”

Номер слайду 9

Гра “ Кмітливці ” Прочитай прислів’я, зашифроване у колограмі, поясни зміст. Читати за рухом годинника через дві букви, починаючи з виділеної. (Відповідь: “ Язик до Києва доведе ”) Я К Д К Є В И З О Д Д Е И В А Е О

Номер слайду 10

Гра “Ланцюжок” Уважно придивись до ланцюжка слів, де закінчення двох останніх літер стає початком наступного. Курча - чайка - калина - насос - осел - електричка - карта - табір - намисто - товар — артист — страва - вата - тато - токар - аркан - Антон -онде - дерева - ватра – ранок – окуляри – риба – батіг – іграшка.

Номер слайду 11

Гра “Вгадай слово” В цих словах замість рисок уявляй собі букву «О» і читай їх. Д-бр-, м-р-з, г-л-с, ж-вт-к, г-л-д, м-з-к, с-р-м, г-р-х, к-л-, м-л-к-, б-л-т-, к-мп-т, м-л-т-к, к-л-с-к, з-л-т-, б - р - шн -, м-т-др-м, п-в-р-т, п-т-п, п-р-ш-к, в-л-кн-, г-л-д-м-р.

Номер слайду 12

Незвичайна математика Виконати дії і прочитати утворений результат. Зуб+і-убі+ага+дка=.. .(загадка) Усіх-іх+мі+шум-ум+ка=.. .(усмішка) При+кут-утн-азал-ал+ка=.. .(приказка) Пас-ас+рис+ліс-с+в я=...(прислів'я)

Номер слайду 13

майнула лисиця фабрика Говерла узувати розсада капуста помідори поливала вертоліт доводити професор ввічлива портфель № 1

Номер слайду 14

Найбільш ефективні форми інтерактивного навчання на уроках Фронтальні форми роботи: “Мікрофон”, “Прогнозування”, “Мозковий штурм”, “Ажурна пилка”, “Незакінчене речення”, “Асоціативний кущ” (гронування). Кооперативні (групові)форми: робота в парах, робота в малих групах, ротаційні трійки, “Акваріум”, “Карусель”, “Мозаїка”(Джигсоу) Інтерактивні ігри: рольова гра, драматизація, імітаційні ігри. Технології навчання у дискусії: метод “Прес”, “Обери позицію”, “Інтрига”.

Номер слайду 15

Робота на казкою Б. Немцової “Сіль дорожче за золото” Казка – це світ чарівний і незвичайний, Казка – це диво, сповнене краси. Поринуть у казку – це ж бо так цікаво, Це справді свято, радість для душі.

Номер слайду 16

Правила роботи в групах Працювати дружно. 2. Робота команди залежить від роботи кожного учня. 3. Дати висловитись кожному члену групи свої думки, своє ставлення. 4. Вміння слухати один одного. 5. Не перебивати один одного. 6. Бути активним. 7. Поважати один одного. 8. Не викрикувати. 9. До свого завдання ставитись відповідально. 10. Прагнути до перемоги.

Номер слайду 17

«Треба бачити себе в дітях, щоб допомогти їм стати дорослими, треба сприймати їх як повторення свого дитинства, щоб вдосконалюватись самому, треба, нарешті, жити життям дітей, щоб бути гуманним педагогом». Ш. О. Амонашвілі.

Номер слайду 18

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чернятіна Лариса
    Корисний, цікавий матеріал.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
30 січня 2018
Переглядів
5321
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку