Презентація ілюструє основні положення проектної діяльності, застосування методу проектів у навчальній діяльності (за новою навчальною програмою), застосування Архімедової сили у природі, побуті, техніці.
Основні завдання проектної діяльності учнів Не лише передати учням силу тих чи інших знань, а навчити здобувати ці знання самостійно. Сприяти учневі у здобутті комунікативних навичок . Урізноманітити коло спілкування учнів, знайомити з іншими культурами, різними точками зору на одну проблему. Прищепити уміння користуватися дослідницькими прийомами.
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Ознака. Типи проектів. За методом чи видом діяльностіДослідницькі, творчі, рольово – ігрові, практико – орієнтовні, інформаційніЗа видом координаціїБезпосередній, прихований учасник проекту. За характером контактів. Внутрішній (локальний), міжгруповий. За кількістю учасників. Персональний, парний, груповий. За часом проведення. Короткостроковий, довгостроковий, епізодичний. За змістовним аспектом проекту. Природничо – наукові, екологічні,культурологічні, рольово – ігрові, географічні, історичніКласифікація проектів
Хто має розум, той не їде взимку возом. Баба з воза, кобилі легше. Що комар, то й сила. Не женися за двома зайцями, бо й одного не спіймаєш. Зерно падає наперед, а полова летить за вітром. Двох ворон разом за хвіст не вдержиш. Колос повний гнеться до землі, а порожній пнеться догори. Говорити до нього, як горохом об стіну кидати. Як загнав коня на слизьке, то про підкови згадав. Гуртом можна і море загатити. У семи няньок дитя без ока. Багато керманичів укупі погано керують. Волом зайця не наздоженеш.
Дерево, пластик – спливає, а металева ложка – тоне. Куля із пластиліну тоне, а «мисочка» - плаває. Вага тіла у повітрі є більшою, ніж у воді. У солоній воді вага тіла менша, ніж у прісній. У повітрі вага тіла з більшим об'ємом більша,а у воді – навпаки. Представлення результатів експерименту
Перевірка припущень. Повітряні кульки і мильні бульбашки заповнені газом, легшим за повітря, піднімаються у повітрі вгору. Під час варіння вареників їх об'єм збільшується, а, отже, і збільшується виштовхувальна сила. Виштовхувальна сила дає змогу киту втримати рівновагу . Густина води більша, ніж густина олії, тому на олію діє виштовхувальна сила. Виштовхувальна сила діє на металевий корабель, внутрішня частина якого заповнена повітрям.