Презентація ілюструє основні положення проектної діяльності, застосування методу проектів у навчальній діяльності (за новою навчальною програмою), застосування Архімедової сили у природі, побуті, техніці.
Майстер-класучителя фізики Хорошівської гімназіїПанченко Наталі Сергіївни
Номер слайду 2
Тема майстер-класу:«Проектна діяльність на уроках фізики як один із інноваційних методів навчання та засіб розвитку критичного мислення учнів»
Номер слайду 3
Основні завдання проектної діяльності учнів Не лише передати учням силу тих чи інших знань, а навчити здобувати ці знання самостійно. Сприяти учневі у здобутті комунікативних навичок . Урізноманітити коло спілкування учнів, знайомити з іншими культурами, різними точками зору на одну проблему. Прищепити уміння користуватися дослідницькими прийомами.
Номер слайду 4
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Ознака. Типи проектів. За методом чи видом діяльностіДослідницькі, творчі, рольово – ігрові, практико – орієнтовні, інформаційніЗа видом координаціїБезпосередній, прихований учасник проекту. За характером контактів. Внутрішній (локальний), міжгруповий. За кількістю учасників. Персональний, парний, груповий. За часом проведення. Короткостроковий, довгостроковий, епізодичний. За змістовним аспектом проекту. Природничо – наукові, екологічні,культурологічні, рольово – ігрові, географічні, історичніКласифікація проектів
Номер слайду 5
Теми проектів, над якими працювали учніВизначення середньої швидкості нерівномірного руху.
Номер слайду 6
Дослідження судно- та повітроплавання.
Номер слайду 7
Оптичні явища в природі. Оптичні ілюзії. Магнітні бурі та їх вплив на природу та на здоров'я людини.
Номер слайду 8
Для того, щоб удосконалювати розум, треба більше мислити, ніж заучувати напам’ять. Рене Декарт
Номер слайду 9
Хто має розум, той не їде взимку возом. Баба з воза, кобилі легше. Що комар, то й сила. Не женися за двома зайцями, бо й одного не спіймаєш. Зерно падає наперед, а полова летить за вітром. Двох ворон разом за хвіст не вдержиш. Колос повний гнеться до землі, а порожній пнеться догори. Говорити до нього, як горохом об стіну кидати. Як загнав коня на слизьке, то про підкови згадав. Гуртом можна і море загатити. У семи няньок дитя без ока. Багато керманичів укупі погано керують. Волом зайця не наздоженеш.
Номер слайду 10
Правда-як олія, скрізь наверх спливає. Масло з водою не змішаєш. Вправний плавець і в морі не тоне.
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Обладнання, необхідне для проведення експерименту. Дерево (корок) Пластик. Металева ложка. Посудина з водою2 шматки пластиліну у вигляді кулі і мисочки. Динамометр. Тіло довільної форми
Номер слайду 13
Дерево, пластик – спливає, а металева ложка – тоне. Куля із пластиліну тоне, а «мисочка» - плаває. Вага тіла у повітрі є більшою, ніж у воді. У солоній воді вага тіла менша, ніж у прісній. У повітрі вага тіла з більшим об'ємом більша,а у воді – навпаки. Представлення результатів експерименту
Номер слайду 14
Запитання до учнів. Який висновок можна зробити?Що вона робить із тілами, зануреними в рідину?Як її можна назвати?А як напрямлена ця сила?
Номер слайду 15
Перевірка припущень. Повітряні кульки і мильні бульбашки заповнені газом, легшим за повітря, піднімаються у повітрі вгору. Під час варіння вареників їх об'єм збільшується, а, отже, і збільшується виштовхувальна сила. Виштовхувальна сила дає змогу киту втримати рівновагу . Густина води більша, ніж густина олії, тому на олію діє виштовхувальна сила. Виштовхувальна сила діє на металевий корабель, внутрішня частина якого заповнена повітрям.
Номер слайду 16
Інтерактивна гра «Результат»Під час заняття я:- дізнався…- зрозумів…-навчився…- не вмів, а тепер вмію…- надалі я хочу…