Мета: популяризація досвіду роботи з теми «Шляхи формування предметних компетентностей на практичних заняттях»; ознайомлення з методами і засобами навчання для реалізації змісту уроку та намічених на уроці навчально – виховних завдань.
Учень малює кросворд з історії та складає до нього запитання. Варіант 1. Це його домашнє завдання. Варіант 2. Він змагається з іншими учнями - бере участь у шкільному конкурсі. Варіант 3. Він допомагає з д/з своїй молодшій сестрі. Чи буде продуктивність його діяльності однаковою у різних варіантах ситуації?Уявіть собі різні варіанти такої ситуації:
Основний етаппроведення практичного заняття. Користуючись інформаційними картками та пам’ятками ви зможете дослідити походження історико-географічних назв рідного краю. Методичні прийоми. Опрацювання інформаційних карток. Взаємонавчання в парах. Бесіда. Школярі об’єднавшись у групи, готують розповідь про назви рідного краю Група 1 «Про що розповідають назви міста Гуляйполе та річки Гайчур» Група 2 «Про що розповідають назви міста Олександрівськ, Запоріжжя» Група 3 «Про що розповідають назви сіл Долинка, Копані, Рівне» Робота в парах закінчується виступами доповідачів.
Підведення підсумків уроку Метод «Мозковий штурм»У чому полягає важливість знань про походження топонімів для дослідження минулого рідного краю. Мотивація та оцінювання пізнавальної діяльності учнів «Сьогодні мені було цікаво...»«Сьогодні мені було легко...»«На цьому році я дізнався (дізналася)…»«На цьому уроці я навчився (навчилася)…»
«Життя не може дати більшого задоволення, аніж удоволення від подолання труднощів, переходу від одного рівня успіху до іншого, появи нових бажань та їх реалізації», — стверджував відомий англійський літературний критик та поет епохи Просвітництва Семюель Джонсон. Бажаю, аби всі труднощі, які трапляються у вашому житті, ставали новими сходинками ваших досягнень! «Без ідеї нічого великого бути не може», — зазначав французький письменник Гюстав Флобер. Тож бажаємо вам генерувати найсміливіші ідеї, аби щоразу відкривати для себе нові горизонти успіху!«Урок, який я засвоїв і якому слідую все життя, полягав у тому, що треба намагатися, і намагатися, і знову намагатися — але ніколи не здаватися!» — казав відомий англійський підприємець Річард Бренсон. Бажаю вам наполегливості у всіх ваших справах!«Чудеса там, де в них вірять, і що більше в них вірять, то частіше вони трапляються», — писав французький філософ Дені Дідро. Тож нехай у Вашому житті буде більше віри і чудес!Побажання учасникам майстер-класу