19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Презентація "Майстерня дистанційного уроку"

Про матеріал

Дана презентація містить інформацію про дистанційне навчання, його можливості,різновиди,структуру,класичні та сучасні принципи,головні завдання дистанційного навчання,вимоги до викладача, що працює в системі дистанційного навчання, переваги та недоліки дистанційного навчання. Матеріал може бути використаний для виступу на семінарських заняттях, на засіданнях предметних методичних об'єднань.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстерня дистанційного уроку. Підготувала учитель географії,біології, природознавства. Бутівської ЗОШ І – ІІІ ступенів. Кузнєцова Т. В.2015 – 2016 н. р.

Номер слайду 2

Дистанційне навчання - це одна з форм організації навчального процессу,під час якого всі уроки, або частину занять проводять з використанням сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій за умови територіальної віддаленості викладача й учнів.

Номер слайду 3

Дистанційна форма навчання відкриває можливості для учнів, які пропускають заняття з поважних прочин (змагання,конкурси,хвороба)та особливо для тих, хто за станом здоров‘я навчається індивідуально

Номер слайду 4

Кореспондентське навчання було запроваджене1836 року в Лондоні

Номер слайду 5

Заочне навчання –різновид дистанційного навчання, в СРСР запроваджене в 20 –х роках ХХ століття

Номер слайду 6

Номер слайду 7

класичні принципи дидактики:1. Природовідповідність2. Науковість і доступність3. Наочність4. Свідомість та активність5. Системність6. Систематичність і послідовність7. Зв‘язок теорії з практикою

Номер слайду 8

Сучасні принципи:1.Інтерактивність – передбачає діалог викладача з користувачем.2. Адаптивність –забезпечує індивідуальний темп навчання, передбачає самостійний вибір слухачем курсу, часу навчання, терміну консультацій ;3. Гуманістичність – полягає в спрямованості навчання та освітнього процессу до людини, створенні максимально сприятливих умов навчання; засвоєнні обраної професії для розвитку і прояву творчої індивідуальності,високих громадянських, моральних,інтелектуальних якостей, що забезпечували б слухачеві курсу соціальну захищеність та комфортнее існування.4. Пріоритетність педагогічного підходу під час проектування освітнього процессу – передбачає проектування дистанційного навчання , розробку теоретичних концепцій, створення дидактичних моделей тих явищ, які планують реалізувати;5. Педагогічна доцільність застосування нових інформаційних технологій – вимагає педагогічної оцінки ефективності кожного етапу проектування та створення дистанційного навчання, тому на перший план необхідно винести не впровадження техніки, а відповідне змістове наповнення навчальних курсів та освітніх послуг;6. Вибір змісту освіти – зміст дистанційної освіти має відповідати нормативним вимогам Державного освітнього стандарту й вимогам ринку;7. Забезпечення захисту інформації ,що циркулює в дистанційному навчання - передбачає впровадження організаційних і технічних засобів безпечного та конфіденційного зберігання,передавання й використання потрібних відомостей;8. Стартовий рівень освіти – вимагає певної кількості знань ,умінь,навичок;9. Відповідність технологій до навчання – адекватність технологій навчаннямоделям дистанційного навчання;10. Гнучкість і мобільність – створення інформаційних мереж , баз і банків знань та даних для дистанційного навчання, що дозволяє коригувати та доповнювати освітню программу.

Номер слайду 9

Головне завдання дистанційного навчання розвиток творчих та інтелектуальних здібностей людини за допомогою відкритого і вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм, у тому числі, доступних в Інтернеті.

Номер слайду 10

Учень, що знаходиться на відстані, не має можливості поставити питання й одразу отримати відповідь. З часом у нього може згаснути інтерес, розсіюватися увага.

Номер слайду 11

Вимоги до викладача, що працює в системі дистанційного навчання1.відповідати дуже швидко на листи2.хвалити оперативність слухачів; 3.встановити чіткий графік спілкування в режимі on-lіne і чітко його дотримуватися;4.створити атмосферу психологічного комфорту ( сприятливий настрій, емоційне піднесення)

Номер слайду 12

Колективні та індивідуальні форми дистанційного навчання

Номер слайду 13

Для успішного здійснення процесу дистанційного навчання учитель має володіти технологічними аспектами організації освітньої діяльності школярів( різними прийомами роботи в форумі, чаті, теле- і відеоконференціях, а також з електронною поштою та іншими комунікаційними засобами).

Номер слайду 14

Переваги дистанційного навчання: 1. Синхронний і асинхронний режими взаємодії учасників навчального процесу: викладач – учень, учень – учень, учень – навчальна группа

Номер слайду 15

2. Можливість залучення до навчання спеціалістів із певних галузей

Номер слайду 16

3. Одночасне з вивченням інших предметів практичне засвоєння інструментів ІКТ – створення додаткових умов для впровадження ІКТ в освітні системи тощо.

Номер слайду 17

Недоліки дистанційного навчання :1. Домашня атмосфера не завжди сприяє ефективному навчанню та запам’ятовуванню. Це не дозволяє достатньо сконцентруватися на занятті.

Номер слайду 18

2. Учень може неефективно використати зекономлений час. Курс ДН вимагає від учня уміння самостійно організовувати навчальний процес. Біля вас не буде вчителя, який постійно контролюватиме виконання домашніх завдань.

Номер слайду 19

3. Курс ДН вимагає хорошого технічного забезпечення: чим якіснішими будуть комп’ютер, мікрофон та веб-камера, тим якіснішими будуть online-уроки . Проблема може виникати через неякісний Інтернет: якщо зв’язок раптом зникне, ваше заняття припиниться через технічні неполадки.

Номер слайду 20

4. Під час звичайних занять можна уточняти незрозумілі моменти з вчителем. Такі консультації є більш ефективними, ніж прослуховування аудіозапису.

Номер слайду 21

5. Учень використовуючи online-уроки з вчителем, до якого встиг звикнути на звичайних заняттях, менше використовує переваги, які дає мовне середовище. Адже, вчитель знає учня і розвиває в ньому навички, які йому здаються найбільш важливими для учня.

Номер слайду 22

6. Курс дистанційного навчання може бути не особливо ефективним, адже не дасть можливості відчути атмосферу живого ділового спілкування.

Номер слайду 23

7. Дистанційне навчання не завжди ефективне для дітей. Адже, дітям важко висидіти ціле заняття (годину чи більше) перед комп’ютером. Їм більше підходять традиційні заняття наживо і з елементами гри.

Номер слайду 24

Висновок Дистанційне навчання покликане допомогти в глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем, зокрема, надає можливість одночасно з гнучким за часом і високопрофесійним за змістом вивченням різних предметних розділів знань, формуванням умінь і навичок роботи з багатьох навчальних дисциплін забезпечити інтенсивне практичне застосування тими, хто навчаються, методами і засобами інформаційно-комунікаційних технологій, розвиває уміння і навички у сучасній науці і практиці. Впровадження елементів дистанційної форми навчання в школі є необхідною умовою для досягнення сучасного рівня якості освіти.

Номер слайду 25

Але… Перед тим, як розпочати заняття, краще проконсультуватися з людьми, котрі вже практикують цей спосіб навчання, а також ретельно ознайомитися з перевагами та недоліками навчання по Skype .

Номер слайду 26

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Каландарова Ніна Григорівна
    Прекрасний матеріал для сучасної роботи!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
17 грудня 2018
Переглядів
7984
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку