Після опрацювання законів Г. Менделя, учні повторюють розв'язування основних типів задач і переходять до самостійного опрацювання матеріалу.
iii iiiiiiii iii iiiiiiii iii iiiiiii
110BHe AOMiHygaHH9 rel-lowru,1 6aTbKiBCbKVIX $oprvl BiAOMi
V wo vepsoyuä mmp EHO-U mosmoes m.wopynomniHHfi sid aemepcueommu pccnuy? iiiiiii
rEH, ruo 06YMOBJIZE. — yepB0HHiä
PO 3B' H3TyæaHHX iiiiiii
aa vepB. vepz. %ö0BT. iiiiiii
3 qepe 1 *CORT.
110BHe AOMiHYBaHH9 iiüiiiiiii iii iiiiiiii iii iiiiiii reH0Tmnm 6aTbKiBCbKVIX 4)0PM HegiAOMi
(AA Aa), s E:unaZEcn:
iiiiiiiiiiiiii
100%
Bucy0E0i„"
tarEEtizcza •opaa Cy•ra royczurora.
2. BunaA0K Earuiececa reregcsurora-Aa
iiiiiiiiiiiiii
noel-le AOMiHYBaHHfi r el-IOTVIIIVI 6aTbKiBCbKVIX HesiAOMi• •iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii AHani3 (MeTOA POAOBOAiB)
— YO.TIOBI.K — yo.T10BIK
(Hocui reHY) (NE opn:il)
— ;æa.l-maiiiii
(3gopoea) (Hocui reHY) (xzopa)
C Tan
1--1eBIB1--1aqe1--1al.cn•n06y6.TU131--11-OKH
iiiii np06aHt11 - OC06HHa, pogoB1.,4 HK0i en:eqa€TbtH
Задача
—н ир•окгтпл: чтлстж огружк•л на
о.лубоомй жјнц:- БЕ нароопс Яний генотип у бапвггп?•
' Анелп
Таз: Ц 1-8) - те батыз Ц 1) РФН* отрнна,зтн ген
А М•жпа прилуст-ит•иг що у батьхашшогс гену иемае,
- АА
п.
Аа - 100% kapoov.i
Баты:г ггмгмггт:а - АА, јтн pzpcc•ki :гетеремггтн - Аз,
HenoBHe AOMiHYBaHl-lA
i•ii••• iiiiii
r eHoxrn:nr
Aa - ponseci iiiiii
- Gifti 2Äa pox,
1 yepB0Hi —25
KOAOMiHYBaHHR
20%11HaETHi
m.uapy — 3 nonepeqm•uu Ha —
Cxpecrms E he nomo..ucmso ampuuamu npu
Bl,Jff0EiAE B aH0 1000/'EE11iTHH
MHO>KVIHHVIVI aneni3M i
E opraHiEM1
10) -ooa.T•JIE0TEIHore NE, 3 ruta.z-:ill
A „ ruta.n,u
Micmrt arayotm,toren: B
A a rorauu
3agaya
r,posi -'Ainu Bumuw-e y ay -umppi — vemsepma? Ilarto:
1 2
AB-IV
aft 11 rm,rry aft
Amri6pL4AHe cxpeLUYBaHH9
te.uen:i. iuiiiiii
3agayi onpa141•oeaHHfi- •i••iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
i"iiiiii ii iiiiiii
i"iiiiii ii iiiiiii