Виконала:
вчитель фізичної культури
Березівської гімназії
Божко Ліліана Юріївна
Із вересня 2022 року школярі п’ятих класів усіх закладів ЗСО
України розпочнуть навчатися за новим Державним стандартом базової середньої освіти.
Модельна навчальна програма
«Фізична культура. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти
(автори: Педан О.С., Коломоєць Г. А. , Боляк А. А., Ребрина А. А.,
Деревянко В. В.,Стеценко В. Г., Остапенко О. І., Лакіза О. М., Косик В. М. та інші)
«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року No 795
(у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 серпня 2021 року No 898)
• Це комплексна програма для адаптаційного циклу навчання, яка забезпечує наступність між початковою і базовою освітою, гнучкий перехід учнів від молодшого шкільного віку до підліткового.
• Програма реалізує визначені в стандарті ціннісні орієнтири, ключові компетентності та наскрізні уміння учнів/учениць, й закладає основу для подальшого впроваджування освітньої галузі фізичної культури Державного стандарту базової середньої освіти.
Мета, завдання та зміст навчального предмета
«Фізична культура»
• Регламентовані навчальними та модельною навчальною програмою, яка розроблена на основі Держстандартів та має гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України».
• Закладам освіти надається право використовувати ці комплексні освітні документи або розробити на їх основі власну програму й затвердити її рішенням педагогічної ради.
Варіативні модулі
1. Аеробіка;
2. Акробатичний рок-нрол; 3. Алтимат фризбі; 4. Американський футбол; 5. Бадмінтон; 6. Баскетбол 3х3; 7. Баскетбол; 8. Бейсбол; 9. Бойовий хортинг; 10.Велоспорт; 11.Військово-спортивні ігри; 12.Волейбол; 13.Вудбол; 14.Гандбол; 15.Гімнастика; 16.Городки; 17.Дартс; 18.Дзюдо; 19.Дитяча легка атлетика; 20.Дитячий (настільний) більярд; |
21.Доджбол (вибивний); 22.Корфбол; 23.Лакрос; 24.Лижна підготовка; 25.Настільний теніс; 26.Падел; 27.Панна (вуличний футбол); 28.Петанк; 29.Піклбол; 30.Плавання; 31.Пляжний бадмінтон (airschatl); 32.Пляжний бейсбол (гилка); 33.Пляжний волейбол; 34.Рінго; 35.Регбі-5; 36.Рукопашний бій; 37.Рухливі ігри; 38.Рятувальне багатоборство (Школа безпеки); 39.Самбо; 40.Скандинавська ходьба; |
41. Сквош; 42. Слалом (роликові ковзани); 43. Сумо; 44. Теніс; 45. Туризм; 46. Ушу; 47. Фістбол; 48. Фітнес-йога; 49. Фехтування; 50. Флорбол; 51. Футбол; 52. Футзал; 53. Хокей на траві; 54. Хортинг; 55. Хортинг-фехтування; 56. Чирлідинг; 57. Шахи; 58. Шашки; 59. Шорт-гольф; 60. Cool Games. |
Під час вибору модулів слід врахувати:
• наявність матеріально-технічної бази;
• регіональні традиції;
• кадрове забезпечення;
• за бажанням учнів (має бути запропоновано 12-16 варіативних модулів).
Запропоновані модулі для здобувачів освіти:
І триместр |
|
ІІ триместр |
|
ІІІ триместр |
• Аеробіка • Дитяча легка атлетика • Доджбол (вибивний) • Петанк |
• Чирлідинг • Cool Games • Баскетбол 3*3 • Алтимат Фризбі |
• Панна (вуличний футбол) • Рухливі ігри • Бадмінтон • Регбі 5 |
Основною метою організації дистанційного навчання
• є досягнення вмотивованого, свідомого, відповідального виконання фізичних вправ учнями.
• Залучення їх до здорового способу життя
https://www.youtube.com/watch?v=AY3s7MZURhM
https://www.youtube.com/watch?v=wMOWiuXH7Ug