Презентація. "Методичні особливості запровадження нових варіативних модулів навчальної програми фізична культура"

Про матеріал
Виступ на ТМО. Ознайомлення з методичними особливостями запровадження нових варіативних модулів навчальної програми фізична культура
Перегляд файлу

image

Виконала:

вчитель фізичної культури

Березівської гімназії

Божко Ліліана Юріївна

ОСОБЛИВОСТІ, ІННОВАЦІЇ ТА НОВОВВЕДЕННЯ

Із вересня 2022 року школярі п’ятих класів усіх закладів ЗСО

України розпочнуть навчатися за новим Державним стандартом базової середньої освіти.

Модельна навчальна програма

«Фізична культура. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти

(автори: Педан О.С., Коломоєць Г. А. , Боляк А. А., Ребрина А. А.,

Деревянко В. В.,Стеценко В. Г., Остапенко О. І., Лакіза О. М., Косик В. М. та інші)

«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року No 795

(у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 серпня 2021 року No 898)

Модельна навчальна програма «Фізична культура. 5-6 клас»

        Це комплексна програма для адаптаційного циклу навчання, яка забезпечує наступність між початковою і базовою освітою, гнучкий перехід учнів від молодшого шкільного віку до підліткового.

        Програма реалізує визначені в стандарті ціннісні орієнтири, ключові компетентності та наскрізні уміння учнів/учениць, й закладає основу для подальшого впроваджування освітньої галузі фізичної культури Державного стандарту базової середньої освіти.

Мета, завдання та зміст навчального предмета

«Фізична культура»

        Регламентовані навчальними та модельною навчальною програмою, яка розроблена на основі Держстандартів та має гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України».

        Закладам освіти надається право використовувати ці комплексні освітні документи або розробити на їх основі власну програму й затвердити її рішенням педагогічної ради.

Варіативні модулі

1. Аеробіка;

2.    Акробатичний рок-нрол;

3.    Алтимат фризбі;

4.    Американський футбол;

5.    Бадмінтон;

6.    Баскетбол 3х3;

7.    Баскетбол;

8.    Бейсбол;

9.    Бойовий хортинг;

10.Велоспорт;

11.Військово-спортивні ігри;

12.Волейбол;

13.Вудбол;

14.Гандбол;

15.Гімнастика;

16.Городки;

17.Дартс;

18.Дзюдо;

19.Дитяча легка атлетика;

20.Дитячий (настільний) більярд;

21.Доджбол (вибивний);

22.Корфбол;

23.Лакрос;

24.Лижна підготовка;

25.Настільний теніс;

26.Падел;

27.Панна (вуличний футбол);

28.Петанк;

29.Піклбол;

30.Плавання;

31.Пляжний бадмінтон

(airschatl);

32.Пляжний бейсбол (гилка);

33.Пляжний волейбол;

34.Рінго;

35.Регбі-5;

36.Рукопашний бій;

37.Рухливі ігри;

38.Рятувальне багатоборство (Школа безпеки);

39.Самбо;

40.Скандинавська ходьба;

41.     Сквош;

42.     Слалом (роликові ковзани);

43.     Сумо;

44.     Теніс;

45.     Туризм;

46.     Ушу;

47.     Фістбол;

48.     Фітнес-йога;

49.     Фехтування;

50.     Флорбол;

51.     Футбол;

52.     Футзал;

53.     Хокей на траві;

54.     Хортинг;

55.     Хортинг-фехтування;

56.     Чирлідинг;

57.     Шахи;

58.     Шашки;

59.     Шорт-гольф;

60.     Cool Games.

Під час вибору модулів слід врахувати:

       наявність матеріально-технічної бази;

       регіональні традиції;

       кадрове забезпечення;

       за бажанням учнів (має бути запропоновано 12-16 варіативних модулів).

Запропоновані модулі для здобувачів освіти:

І триместр

 

ІІ триместр

 

ІІІ триместр

     Аеробіка

     Дитяча легка атлетика

     Доджбол

(вибивний)

     Петанк

             Чирлідинг Cool

Games Баскетбол

3*3

             Алтимат

Фризбі

     Панна

(вуличний футбол)

     Рухливі ігри

     Бадмінтон

     Регбі 5

Основною метою організації дистанційного навчання

       є досягнення вмотивованого, свідомого, відповідального виконання фізичних вправ учнями.

       Залучення їх до здорового способу життя

Модуль «Доджбол»

image

https://www.youtube.com/watch?v=AY3s7MZURhM

image

Модуль «Петанк»

image

https://www.youtube.com/watch?v=wMOWiuXH7Ug

image

Модуль «Алтимат фризбі»

image

https://www.youtube.com/watch?v=1mKkt8kn0Ls

image


image

pdf
Додав(-ла)
Божко Ліліана
Додано
22 травня
Переглядів
222
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку