Презентація "Вдосконалення дистанційного уроку фізичної культури на основі діяльнісного підходу"

Про матеріал
Вдосконалення дистанційного уроку фізичної культури на основі діяльнісного підходу. Чи можна викладати фізичну культуру дистанційно?
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вдосконалення дистанційного уроку фізичної культури на основі діяльнісного підходу. Підготувалавчитель фізичної культури Березівської гімназії Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської областіБожко Ліліана Юріївна

Номер слайду 2

Чи можна викладати фізичну культуру дистанційно? На перший погляд це надскладне завдання! Адже спортивні дисципліни потребують інвентарю, простору та особистої присутності вчителя. Утім, вихід є! Головне – експериментувати та не зупинятися. Я доведу, що дистанційна фізкультура цілком реальна! Проблемне запитання

Номер слайду 3

Сучасний вчитель – це інноватор, що здійснює цілеспрямований процес направлений на часткові зміни, що ведуть до модифікацій цілей, засобів, методів, форм, прийомів і забезпечують оптимальний результат. Застосовує нові освітянські ідеїПостійно навчається. У творчому пошуку

Номер слайду 4

Дистанційне навчання - це одна із форм організації навчального процесу під час якого всі уроки, або частина занять проводяться з використанням сучасних інформаційних телекомунікаційних технологій. Переваги дистанційного навчання: Економія часу та коштів на навчання, переїзди та навчання. Різноманітність цифрових ресурсів, розвиток навичок самоорганізації. Необмежений доступ до дидактичних матеріалів.. Використання особистісно – орієнтованого підходу на всіх етапах навчання.

Номер слайду 5

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте розберемося в чому різниця... То ж в якого режиму більше переваг?На думку експертів, синхронне навчання є більш наближене до занять в реальному часі. Адже вчитель може безпосередньо опитати учня, оцінити його відповідь, тобто миттєвий зворотній зв’язок, синхронний метод дозволяє задати додаткові питання, соціалізувати дітей. Звичайно, є і мінуси.  Як-от, переривання зв'язку, технологічні негаразди, неможливість колективного обговорення та групової роботи, відсутність візуального контакту з класом. Також, як показала практика, багато учнів таке навчання сприймають менш відповідально, несерйозно ставляться до виконання домашніх завдань. Проблемою є і важкість контролю за учнем під час відповіді, коли він може скористатися допоміжними джерелами інформації. Перевагою асинхронного режиму є зручність графіку роботи, можливість зручного розпорядку дня та роботи  у власному темпі. Врахування індивідуалих потреб кожного, проєктна робота, персоналізована комунікація. Водночас, недоліком є зниження навчальної дисципліни, зменшення соціалізації, важкість зворотнього зв'язку. Асинхронне навчання вимагає більше зусиль від учнів, які повинні навчитись правильно організувати свій час, серйозніше ставитись до завдання, мати навички самодисципліни. Розглянувши плюси та мінуси таких форматів навчання, можна виокремити види діяльності, що дозволять ефективно застосовувати кожен з цих режимів. СИНХРОННИЙ АСИНХРОННИЙ

Номер слайду 6

Вчитель повинен: Підлаштовуватись під реалії сьогодення. Бути гнучкимта. Вміти експериментувати. У реалізації креативних задумів уроку спільності вчителів фізичної культури допомагають сучасні онлайн -ресурси в ході синхронного уроку.

Номер слайду 7

Переваги використання сучасних онлайн-ресурсів Індивідуалізація навчанняІнтенсифікація самостійності роботи учнів. Здійснюється диференціація навчального процесу. Створюються умови для підвищення рівня зацікавленості учнів і забезпечується на цій основі зворотній зв’язок. Розширюється контроль за навчальною діяльністю

Номер слайду 8

Діяльнісний підхід в освіті — спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості, застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти і командної роботи, успішну інтеграцію в соціум і професійну самореалізацію.Ідея діяльнісного підходу пов’язана з діяльністю, як засобом становлення і розвитку суб’єктності. Тобто, у процесі і результаті використання форм, прийомів і методів освітнього процесу народжується не робот, навчений і запрограмований на чітке виконання певних видів дій і операцій, а особистість, яка обирає, оцінює, програмує і конструює різні види діяльності, що задовольняють потреби в саморозвитку й самореалізації. Діяльнісний підхід, це шлях від діяльності за зразком до творчого процесу і прогнозуванням майбутнього. ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД - ОСНОВНА МОТИВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Діяльнісний підхід в освіті

Номер слайду 9

Методики, на які спирається діяльнісне навчання

Номер слайду 10

Синхронні:- бесіди, розповідь, опитування, дискусії, обговорення;- фронтальне виконання вправ за вчителем, за учнем;- фронтальне виконання вправ відео-уроку з методичними рекомендаціями вчителя;- індивідуальні або групові рухові завдання та демонстрація їх виконання;- ігри, батли, змагання;- рольові ігри Асинхронні:- індивідуальні консультації, бесіди визначення завдань;- робота проєктних груп;- виконання домашніх завдань, презентацій, розробка вправ;- участь у челенджах, флешмобах. Форми та методи навчання на уроках фізичної культури

Номер слайду 11

Основна частина (вирішення головних завдань уроку, оволодіння навчальним матеріалом програми, підвідні вправи, імітаційні вправи, рухливі ігри, ЧСС). Підготовча частина (вирішення освітніх завдань, мотивація учнів до занять, загальнорозвиваючі вправи, розвиваючі руханки, танцювальні руханки, вимірювання ЧСС). Заключна частина (вправи на релаксацію, підведення підсумків, виставлення оцінок, пояснення домашнього завдання). Структура онлайн уроку

Номер слайду 12

Здобувачі освіти. Переглядають відео на спортивну тематику. Беруть участь у відео-чатах та спілкуються через месенджери в онлайн. Використовують інтерактивні додатки, працюють з QR-кодами Залучаються до нових форм розминки. Складають ребуси та кросворди. Працюють з картинками (пазлами),

Номер слайду 13

Завдяки ресурсу Google Classroom та інтерактивним вправам можна провести тести, вікторини, можна запропонувати вгадати вид спорту за картинкою, або ж скласти кросворд тощо. Якщо урок в дистанційному форматі, то учні можуть поділитися враженнями від уроку, надіслати зворотній зв'язок. Дітям надзвичайно важливо спілкуватися з учителем. Сучасні технології полегшують встановлення контакту між людьми (електронна пошта, миттєві повідомлення Viber, Telegram, Direct в Instagram, Messenger у Facebook, мобільні телефони тощо). Сьогодні вони служать обміну думками та спостереженнями. Крім того, що це інструмент спілкування, він також сприяє обміну досвідом. Також у сфері фізичної активності з'явилося багато нових можливостей, пов'язаних із використанням мультимедійних пристроїв, які стежать за активністю, фіксують її перебіг та обсяг. Хоча спочатку до них ставилися як до гаджетів, вони все частіше стають частиною звичайної повсякденної поведінки, яка сприяє зміцненню здоров'я, наприклад, у фітнес-клубах, планах тренувань.

Номер слайду 14

Програми, які доступні онлайн (наприклад, Endomondo, Interval Timer, Better. Me або програми від Polar, Garmin, Nike, Samsung), з'явилися разом із сучасними пристроями, що відстежують рівень активності. Програми розміщуються на мобільних телефонах. Найбільші бренди на ринку спорту та відпочинку перевершують один одного у створенні привабливих ідей для моніторингу фізичної активності.

Номер слайду 15

Сучасний учитель - це творча особистість, який повинен бути активним, комунікабельним, динамічним, працездатним, вольовим, впевненим у собі, толерантним, висококомпетентним.

Номер слайду 16

Дякую за увагу!

pptx
Додав(-ла)
Божко Ліліана
Додано
22 травня
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку