Фактори розвитку мислительної діяльностіЗнання програмового матеріалу та вміння оперувати ним;Знання викладачем психолого-педагогічних та вікових особливостей учнів;Володіння методичною базою, необхідною для успішного викладання предмету;Мотивація діяльності учнів;Диференціація навантаження та індивідуальний підхід у навчанні;Систематичне використання завдань на розвиток мислення.
РОЗВИТОК РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ ГРАФІЧНИХ ЗАДАЧ З КРЕСЛЕННЯРозв'язування графічних задач передбачає наявність таких знань учнями : Теоретичного матеріалу, практичних навиків;Знання правил і вимог щодо виконання і оформлення креслень; Уміння будувати зображення об'ємних форм на площині та виконувати інструментальні побудови різних зображень.
Просторова уява складається з умінь: Створити об'ємний образ предмета;Виділити в формі предмета поверхні типові геометричні тіла;Уявно видозмінити просторовий образ предмета відповідно до заданих умов;Здійснювати перехід від об'ємного зображення до плоского;Здійснювати перехід від наочного зображення до умовно-схематичного і навпаки.rrrrr
Типи об'єктів, з якими працюють учні на уроках кресленняреальними об’єктами ( геометричні тіла, моделі), графічними зображеннями ( рисунки, схеми, таблиці),вербально заданими об’єктами (словесною інформацією). Використання задач для активізації мислення учнів на уроках кресленняrrrrrrrrrrrrrrr
Задачі на класифікацію Вміння класифікувати сприяє підвищенню системності наявних в учня знань, їх узагальненості і повноті. При вивченні розділу « Перерізи. Розрізи» варто класифікацію розрізів не подавати як готову таблицю, а систематизувати матеріал шляхом опитування, закріплення найважливіших положень теми.