Презентація "Методика проведення ранкових зустрічей(з досвіду вчителів початкових класів)

Про матеріал
Презентація на тему "Методика проведення ранкових зустрічей(з досвіду вчителів початкових класів) з поясненням важливості,структури,плану проведення ранкової зустрічі в початкових класах.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методика проведення ранкових зустрічей(з досвіду роботи вчителів початкових класів)Серпуховітіна Тетяна Іванівна,вчитель І категорії, “старший учитель”КЗ “НСЗШ 6”М. Нікополь Дніпропетровської області

Номер слайду 2

Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з педагогом. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вітається з іншими дітьми, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується щоденними новинами, які зазвичай готує педагог, щоб представити навчальні завдання дня. Ранкова зустріч? Що це таке?

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Формують у дітей звичку піклуватися про інших. Сприяють створенню живої, відкритої і дружньої атмосфери на весь день. Сприяють виробленню правил. Створюють індивідуальні та колективні можливості для участі у спільній роботі. Переконують дітей у тому, що участь кожного з них у спільній роботі має велике значення. Сприяють розвитку важливих академічних навичок: слуханню співрозмовника, мовленню, узагальненню отриманої інформації, прийняттю рішень, читанню, письму, правопису та математиці. Ранкові зустрічі і їх задачіstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Створення спільноти. Розвиток навичок спілкування. Розвиток соціальних навичок. Створення позитивного настрою. Ранкові зустрічі і їх значення

Номер слайду 7

Сформувати єдину спільноту. Стимулювати обмін думками, уважне слухання співрозмовника, залучення та участь у спільній діяльності. За допомогою щоденних ритуалів і стандартних заходів сформувати у дітей необхідні навички, щоб стати відповідальним членом громади (класної, шкільної). Мета ранкових зустрічейstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Створення спільноти Спільнота дає відчуття приналежності. Члени спільноти пов’язані один з одним спільними інтересами та цінностями. Вони піклуються один про одного. Коли вони почуваються частиною спільноти, то більше й довше працюють задля її інтересів.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 10

Розвиток навичок спілкування Учні молодших класів можуть висловлювати свою точку зору, чути відмінні думки інших дітей, аналізувати їх. Ранкова зустріч дає учням змогу брати участь у групових обговореннях, а педагогам – моделювати й активно розвивати в дітей уміння та навички ефективного спілкування.

Номер слайду 11

Створення позитивного настрою Повсякденні вправи, які практикуються під час проведення ранкової зустрічі, допомагають учням зблизитися зі своїми однолітками, навчитися співпрацювати, утримуватися від критики інших, поважати інших як особистостей.

Номер слайду 12

Структура ранкової зустрічіВітання. Обмін інформацією. Групове заняття. Щоденні новини

Номер слайду 13

Вітання Учні разом із вчителем розміщуються в колі. Усі діти вітаються і звертаються один до одного на ім’я, що допомагає створити атмосферу дружби та приналежності до групи. Вітання створює спокійний і розважливий настрій для наступного елементу зустрічі.

Номер слайду 14

Групове заняття Розпочинається після спокійного обмірковування інформації. У класі створюється відчуття єдності, радості через виконання пісень, участі в іграх, коротких і швидких заняттях. Ігри та заняття, позбавлені елементів суперництва. Такі групові заняття, здебільшого,пов’язані з навчальною програмою чи темою, яка в цей час вивчається в класі.

Номер слайду 15

Розважальні ігриІнтелектуальні ігри і заняття. Перегляд мультфільму, відео; пісніСкладання пам′яток, правил. Творча майстерня. Види групових занять

Номер слайду 16

Обмін інформацією Учні висловлюють свої думки, обмінюються ідеями. Діти мають змогу дізнатися щось один про одного. Обмін інформацією допомагає розвивати навички, які дають змогу навчатися впевнено говорити й слухати. Кожна дитина може поставити запитання чи прокоментувати, а учень, який повідомляє інформацію, відповідає на запитання та коментарі однокласників.

Номер слайду 17

Щоденні новини Це коментування письмового оголошення, яке щодня вивішується на відповідному стенді чи дошці. Письмове оголошення налаштовує учнів на те, що має вивчатися цього дня, а також дає можливість обміркувати події та навчання попередніх днів. Щоденні новини можуть містити різноманітні завдання : заповнення календаря, перегляд розкладу виконання робіт, створення графіка

Номер слайду 18

Види щоденних новин. Особливе вітання. Повідомлення або інформація про поточну тему навчальної програми або тему обговорення. Пояснення щодо плану роботи на деньІнформація про конкретні види роботи або обов’язки. Робота з календарем. Спеціальні оголошення

Номер слайду 19

Для проведення ранкової зустрічі потрібні визначений час, місце, килим або інше покриття на підлозі, а також стенд або класна дошка. Планування всіх компонентів зустрічі має враховувати: інтереси й ідеї окремих дітейінтереси й ідеї групинавчальні темиідеї, що виниклипроблеми або занепокоєння, що витікають з відгуків або групових обговорень. Як запланувати ранкову зустріч?

Номер слайду 20

Регламентованих правил ранкової зустрічі немає. Рекомендовану послідовність компонентів – вітання, обмін інформацією, групове заняття, щоденні новини – можна змінити відповідно до потреб кожного класу. Деякі педагоги закінчують ранкову зустріч груповим заняттям, оскільки воно створює відчуття спільноти, готує клас до роботи впродовж дня. Інші завершують ранкову зустріч щоденними новинами, оскільки це створює перехід до навчального матеріалу. Це-процес творчий і індивідуальний для кожного класу. Планування ранкової зустрічі

Номер слайду 21

pptx
Додано
18 грудня 2021
Переглядів
3689
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку