«Найгірше, що Ви можете зробити, готуючи презентацію, це покластися на
розуміння і доброзичливість Вашої аудиторії»
1.Презентація — це набір слайдів, які послідовно змінюють один одного, на кожному можна розмістити:
- будь-який текст,
- малюнки,
- схеми,
А також багато порад та прикладів оформлення презентацій як особистих так і колег.
2. Використання презентацій на уроціЯкісні переваги можливість порівняти словесні описи з безпосереднім аудіовізуальним поданням. Кількісні переваги Презентація має набагато вищу інформаційну щільність- одна сторінка тексту -2 Кбайт інформації. Викладач вимовляє цей текст протягом 1–2 хвилин. - За ту ж хвилину повноекранне відео надає близько 1,2 Гбайт інформації.
3. Методика використання презентацій передбачає:- удосконалити систему організації навчання на різних етапах уроку;- посилити мотивації навчання;- поліпшити якість навчання й виховання;- підвищити рівень підготовки учнів;- продемонструвати можливості комп’ютера не тільки як засобу для гри.
4. Мультимедійні уроки допомагають виконати такі дидактичні завдання:1.засвоїти базові знання з предмета;2.систематизувати набуті знання;4.сформувати мотивацію до навчання3.сформувати навички самоконтролю5. надати навчально-методичну допомогу учням у самостійній роботі з навчальним матеріалом.
Таким чином, мультимедійна презентація найбільш оптимально та ефективно відповідає дидактичній меті уроку. Освітній аспект: сприйняття учнями навчального матеріалу, осмислення зв’язків між об’єктами вивчення. Розвивальний аспект: розвиток пізнавального інтересу в учнів, уміння узагальнювати, аналізувати, порівнювати, активізація творчої діяльності учнів. Виховний аспект: виховання наукового світогляду, уміння чітко організувати самостійну та групову роботу, виховання почуття товариськості, взаємодопомоги.