Презентація. Ми - користувачі мережі Internet.

Про матеріал
Презентація. Ми - користувачі мережі Internet. Можно використовувати як і на уроках інформатики, так і на ігровому занятті безпечної поведінки у мережі Інтернету. Озброїти учасників знаннями про ризики в Інтернеті та знаннями про шляхи формування у дітей стійкої мотивації до безпечної поведінки у мережі Інтернет. Сформувати в учасників розуміння необхідності дотримуватися певних правил поведінки в Інтернеті, навичками користування правил безпечної поведінки в Інтернеті.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ми - користувачі мережі Internet Ігрове заняття в 3 –А класі Учитель Вікторія Анатоліївна Шадара Запорізька гімназія № 93

Номер слайду 2

комп’ютер Інтернет інформація

Номер слайду 3

Є така мережа-сіті, Нею рибу не зловити. В неї входять навіть діти Читати, грати та творити. Мережа дає знання, Спілкування між усіма. Інформації – букет. Ця мережа _______ Internet

Номер слайду 4

Так, ми поговоримо про розумне використання комп’ютера, Інтернету. У наш час сучасна молодь вільно володіє можливостями Інтернету та мобільними телефонами. Ще кілька десятків років тому комп’ютер був дивиною, а сьогодні він став доступний звичайній родині. За деякою інформацією в світі понад 7 мільярдів користувачів Інтернету.

Номер слайду 5

Результати анкетування

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Погода Свята Фільми Музика Новини Життя тварин Практичні поради Мандрівки

Номер слайду 8

Спілкування з друзями  Ігри   он-лайн

Номер слайду 9

Але не варто думати, що Інтернет - це безпечне місце, у якому діти можуть відчувати себе захищеними !

Номер слайду 10

А Інтернет це добро чи зло, безпечний чи небезпечний? 1). Небезпека при спілкуванні в Інтернеті. І сьогодні ми дізнаємося про правила безпечного використання Інтернету. Спілкуючись в інтернеті, шукаючи друзів, ми не можемо достовірно знати, хто знаходиться по той бік комп’ютера чи мобільного телефону. Давайте спробуємо відгадати відправника повідомлення: Хто тобі пише? Від кого цей лист?

Номер слайду 11

Вам надійшов лист ! Привіт! Я хочу з тобою подружитися! Мені 10 років. Я займаюсь танцями й співом. Люблю малювати. В мене є папуга Ара і кішка Мурка. Але в мене немає друзів.   Сподіваюсь, що ти будеш вірним другом .

Номер слайду 12

Від кого цей лист? Дуже складно перевірити, хто саме пише тобі листи, спілкується з тобою. Це може бути і злочинець, який хоче зав’язати з вами дружбу. -З якою метою він це робить? (викрадення дітей, пограбування, насилля через листи) Отже, запам’ятайте такі правила.

Номер слайду 13

Правила безпечної поведінки Нікому без дозволу батьків не давати особисту інформацію. Не посилати свої фотографії чи іншу інформацію без дозволу батьків. Ніколи не погоджуватися на зустріч з людиною, з якою ви познайомилися в Інтернеті без дозволу батьків. Не давати нікому свої паролі. Не відповідати на невиховані і грубі листи. З обережністю відноситись до різного роду подарунків, безкоштовних лотерей, призів, т.і.

Номер слайду 14

2) Небезпека від вірусів і спамів. Розгадайте ребуси. спам вірус

Номер слайду 15

Спам (англ. spam) — масова розсилка кореспонденції рекламного чи іншого характеру людям, які не висловили бажання її одержувати

Номер слайду 16

Комп'ютерний вірус (англ. computer virus)- комп'ютерна програма, яка має здатність до прихованого саморозмноження та можливості   завдавати шкоди: знищувати, пошкоджувати, викрадати дані, знижувати або й зовсім припинити роботу комп'ютера.  На сьогоднішній день відомо понад 50 тисяч комп'ютерних вірусів.

Номер слайду 17

Як захистити комп’ютер ? Постійно оновлювати антивірусну програму та Windows. Не відкривайте незнайомі посилання електронної пошти. Використовуйте брандмауэр-це програмний комплекс, який служить для захисту комп'ютера від злому хакерами, а також всіляких вірусів і «троянів», який попереджає про підозрілі дії, якщо вірус або хробак намагається підключитися до комп’ютера. 

Номер слайду 18

Гра «ТАК» «НІ» 1. Не відкривати небажаних повідомлень (спаму), отриманих по електронній пошті від незнайомих людей. 2. Написати оголошення, щоб вас не турбували. 3. Купити газовий балончик і бризкати в вірусів. 4. Встановити антивірусну програму. 5. Якщо з'явився черв'як, поставити заставкою рибку. 6. «Закрити очі» на всяку «бяку». 7. Оновлювати операційну систему, щоб підвищити ступінь захисту від вірусів. 8. Не відвідувати не рекомендовані сайти.

Номер слайду 19

Комп'ютерні ігри. З недавніх пір це словосполучення міцно увійшло в наше життя. З кожним днем все більше і більше людей (особливо дітей) стають психологічно залежними від комп'ютерних ігор. Кожен день вони підходять до комп'ютера і "одержують дозу" - хто 30 хвилин, хто годину, а хто і більше. Таких людей в народі називають "комп'ютерними фанатами" або "гемерами" (від англійського "game" - гра). Основною діяльністю цих людей є гра на комп'ютері, коло соціальних контактів у них дуже вузьке, вся інша діяльність спрямована на задоволення потреби в грі на комп'ютері. Це проблеми. -А ви знаєте яку небезпеку приховують в собі ігри?

Номер слайду 20

3). Ігрова залежність Підліток знаходиться у віртуальному світі, а те, що відбувається у світі реальному йде на задній план. Через захоплення грою, людина перестає займатися іншими справами. У користувача порушується увага, знижується працездатність, з`являються безсоння, головний біль, псується зір. Школярі просто перестають мислити .

Номер слайду 21

Як запобігти Інтернет –залежності ? Працюючи в Інтернеті пам’ятайте всі “за” і “проти”. Не витрачайте свій дорогоцінний час безцільно блукаючи по різним сайтам. Не забувайте робити перерви під час роботи з комп’ютером. Не ставайте заручником комп’ютера, використувуйте його раціонально. Витрачайте більше часу на реальне життя і повноцінний відпочинок. Не забувайте, про книгу – надійне джерело знань. Кидай мишку - бери книжку!

Номер слайду 22

Треба пам’ятати, що

Номер слайду 23

Для того щоб повторити і закріпити правила безпечного використання Інтернету, переглянемо відеоролик «Правила Інтернет - безпеки для дому» (Ролик)

Номер слайду 24

10 золотих правил безпеки в Інтернеті для дітей. 1. Нікому без дозволу батьків не давати особисту інформацію: домашню адресу, номер домашнього телефону, робочу адресу батьків, їхній номер телефону, назву й адресу школи. 2. Якщо знайдете якусь інформацію, що турбує вас, негайно сповістіть про це батьків. 3. Ніколи не погоджуватися на зустріч з людиною, з якою ви познайомилися в Інтернеті. Якщо все ж таки це необхідно, то спочатку потрібно спитати дозволу батьків, а зустріч повинна відбутися в громадському місці й у присутності батьків. 4. Не посилати свої фотографії чи іншу інформацію без дозволу батьків. 5. Не відповідати на невиховані і грубі листи. Якщо одержите такі листи не з вашої вини, то сповістіть про це батьків.

Номер слайду 25

10 золотих правил безпеки в Інтернеті для дітей. 6. Розробити з батьками правила користування Інтернетом. Особливо домовитися з ними про прийнятний час роботи в Інтернеті і сайти, до яких ви збираєтесь заходити. 7. Не заходити на аморальні сайти і не порушувати без згоди батьків ці правила. 8. Не давати нікому крім батьків свої паролі, навіть найближчим друзям. 9. Не робити протизаконних вчинків і речей в Інтернеті. 10. Не шкодити і не заважати іншим користувачам.

Номер слайду 26

Тести 1. Як можуть поширюватися комп'ютерні віруси? a. За допомогою електронної пошти b. Через перегляд веб-сторінок c. Через клавіатуру d. Їх можуть поширювати лише злочинці 2. Чи завжди можна бути впевненим в тому, що електронний лист було отримано від зазначеного відправника? a. так b. так, якщо ви знаєте відправника c. ні, дані відправника можна легко підробити d. тільки в Україну 3. На екрані комп'ютера відображається незрозуміле повідомлення. Що робити? a. Продовжити, ніби нічого не сталося b. Натиснути кнопку «ОК» або «Так» c. Звернутися за порадою до вчителя, батьків d. Більше ніколи не користуватися Інтернетом 4. Що потрібно зробити при отриманні підозрілого повідомлення електронної пошти? a. видалити його, не відкриваючи b. відкрити й з'ясувати, чи міститься в ньому якась важлива інформація c. відкрити вкладення, якщо воно є в повідомленні d. відправити його батькам 5. У яких випадках можна, не побоюючись наслідків, повідомляти в Інтернеті свій номер телефону або домашню адресу? a. У всіх випадках b. Коли хто-небудь спеціально просить про це c. Коли співрозмовник в чаті просить про це d. Таку інформацію потрібно з обережністю повідомляти людям, яким ви довіряєте 6. Що таке мережевий етикет? a. Правила поведінки за столом b. Правила дорожнього руху c. Правила поведінки в Інтернеті d. Правила пожежної безпеки

Номер слайду 27

Ключ до тесту 1 a,b 2 c 3 c 4 a 5 d 6 c

Номер слайду 28

Користуйтесь Інтернетом! Але не дозволяйте йому повністю заволодіти Вами.

Номер слайду 29

Ваші помічники www.onlandia.org.ua www.gamerobzorik.ru www.index.bigmir.net www.wiki.ciit.zp.ua

ppt
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
Додано
18 лютого 2023
Переглядів
700
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку