Презентація "Міліметр. Додавання і віднімання в межах 1000 на основі нумерації. Творча робота над задачею.

Про матеріал
Презентація до уроку математики в 3 класі на тему "Міліметр. Додавання і віднімання в межах 1000 на основі нумерації. Творча робота над задачею." до підручника М.Козак, О.Корчевська.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

3 клас Вчитель початкових класів І категорії, “старший учитель”Серпуховітіна Тетяна Іванівна. КЗ “НСЗШ 6”М. Нікополь. Дніпропетровська обл. Математика. До підручника М. Козак,О. Корчевська

Номер слайду 2

Міліметр. Додавання і віднімання в межах 1000 на основі нумерації. Творча робота над задачею.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 3

- 8 =Гра “Мовчанка”6497• 840246448

Номер слайду 4

=Гра “Мовчанка”42146356: 76298

Номер слайду 5

372-70 =531-500 =745-45= 600+200-1 =464-64-1 = Обчисли30231700799399

Номер слайду 6

126 = 100 +20 +6540 = 500 + 40504= 500 +4 Запиши числа у вигляді розрядних доданків

Номер слайду 7

100 +20 +6 = 126 500 + 40 = 540 500 +4 = 504 Запиши суми,як одне число

Номер слайду 8

409 Скільки сотень у цьому числі?Скільки десятків?Скільки одиниць? Скільки всього сотень?Усього десятків?Усього одиниць?409440409

Номер слайду 9

Перетворіть іменовані числа5 м 42 см = 542 см603 см = 6 м 03 см

Номер слайду 10

Маленькі відстані вимірюють міліметрами. Міліметр записують так: мм1 см = 10 мм1 дм = 100 мм1 м = 1000 мм

Номер слайду 11

Вправа 519 Робота в парах. Покажіть один одному на лінійці поділку.1 мм10 мм1 см 5 мм10 см 5 мм3 см 4 мм9 см 8 мм

Номер слайду 12

Вирази 520 ( з коментуванням)7 см = мм2 см 7 мм = мм80 мм = см7 см 2 мм = мм100 мм = см36 мм = см мм 70278721036

Номер слайду 13

Самостійна робота№ 521,522

Номер слайду 14

Задача 52312 см 8 мм + 5 см = 17 см 8 мм. Відповідь: 17 см 8 мм – довжина блокнота.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 15

Самостійна робота. Вирази 524300+700-1=999300+70-1=369600+20+1=621600-200+1=401847-40-800=7354-4-50=300

Номер слайду 16

Задача 525: ::728?124??

Номер слайду 17

1) 72:8 = 9 (к.)- великих;2) 12:4=3 (к.)- малі;3)9:3 = 3 (р.)Вираз: (72:8) : (12:4) = 3 (р.)Відповідь: у 3 рази менше малих коробок,ніж великих.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 18

Домашня робота. Задача 526 Було коробок Роздав Залишилося 81:9 - ? = 6

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Використані матеріали: Математика:підруч. для 3 кл. закл.серед.освіти. У 2 ч. Ч 1/М. Козак,О. Корчевська.-Тернопіль: Підручники і посібники,2020.-96 с.style.colorfillcolorfill.type

pptx
Додано
11 грудня 2021
Переглядів
1087
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку