Тренінг – це одночасно:
•процес пізнання себе та інших, який необхідно зробити цікавим і неповторним;
•неформальне, невимушене, конструктивне спілкування;
•ефективна форма опанування знаннями;
•інструмент для формування умінь і навичок;
•форма розширення власного набутого досвіду;
•спеціальна технологія, що допомагає краще зрозуміти та усвідомити власний світ, зробити своє життя успішним;
•керівництво власними бажаннями та діями.
Слово «тренінг» походить від англійського «tо trаіn», що означає «навчати, тренувати, дресирувати». Тренінг – це одночасно:процес пізнання себе та інших, який необхідно зробити цікавим і неповторним;неформальне, невимушене, конструктивне спілкування;ефективна форма опанування знаннями;інструмент для формування умінь і навичок;форма розширення власного набутого досвіду;спеціальна технологія, що допомагає краще зрозуміти та усвідомити власний світ, зробити своє життя успішним;керівництво власними бажаннями та діями.
Правила приймаються на початку тренінгу всіма учасниками групи, і потрібні для того, щоб кожний міг:працювати в комфортних умовах;отримувати інформацію самому і не заважати отримувати інформацію іншим у зручний для кожного спосіб;висловлювати відверто, без побоювань, свої думки;дозволити собі спонтанні, попередньо не зважені вислови, що наближатиме тренінг до реального життя;бути впевненим, що надану ним інформацію використають тільки в інтересах учасників.
Тренінг – це:група, яка допомагає стати кожному її учаснику більш компетентним;процес, під час якого учасники вступають у взаємодію;процес, у центрі якого є проблема та її розуміння учасниками групи, а не компетентність ведучого щодо зазначеної проблеми;навчання, під час якого активність учасників вища, ніж активність ведучого;навчання, яке дає учасникам задоволення, активізує їх, стимулює інтерес до пізнання;навчання, результат якого досягається у взаємодії всіх учасників тренінгу;відкриття учасниками в собі нових можливостей, відчуття того, що вони знають та вміють більше, ніж до цих пір думали про себе;можливість відкриття інших людей, навчання через взаємодію з ними, розуміння того, на що здатні люди, від яких раніше не очікувалося нічого цікавого;можливість у безпечних, з одного боку, трохи штучних, а з іншого - наближених до реальності умовах взаємодії з іншими людьми досягти бажаних змін.
Тренінг сприяє інтенсивності навчання, результат якого досягається завдяки власній активній роботі його учасників. Знання під час тренінгу не подаються в готовому вигляді, а стають продуктом активної діяльності самих учасників. У центрі уваги - самостійне навчання учасників та інтенсивна їх взаємодія. Відповідальність за результативність тренінгового процесу несуть однаковою мірою як ведучий, так і кожний учасник тренінгу.
Підведення підсумків {1 C5 E1 F08-CA7 F-4 C1 A-843 E-150 F0 BE4 FC6 A}1. Відповідність зібраної інформації темі дослідження (проекту, розробки)12121212122. Стислість і зрозумілість інформації12121212123. Наявність висновків і конкретних реальних пропозицій1212121212 Всього: МОЛОДЦІ !!!