Презентація "МІСЬКИЙ ТРЕНІНГ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ"

Про матеріал

Тренінг – це одночасно:

процес пізнання себе та інших, який необхідно зробити цікавим і неповторним;

неформальне, невимушене, конструктивне спілкування;

ефективна форма опанування знаннями;

інструмент для формування умінь і навичок;

форма розширення власного набутого досвіду;

спеціальна технологія, що допомагає краще зрозуміти та усвідомити власний світ, зробити своє життя успішним;

керівництво власними бажаннями та діями.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

МІСЬКИЙ ТРЕНІНГ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ Керівник ГРИЦЕНКО ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРІВНА, вчитель географії Запорізького навчально – виховного комплексу № 67 , спеціаліст вищої категорії, вчитель - методист

Номер слайду 2

«Мозковий штурм»- Яким чином «виникають» теми учнівських проектів, досліджень, розробок?

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Слово «тренінг» походить від англійського «tо trаіn», що означає «навчати, тренувати, дресирувати». Тренінг – це одночасно:процес пізнання себе та інших, який необхідно зробити цікавим і неповторним;неформальне, невимушене, конструктивне спілкування;ефективна форма опанування знаннями;інструмент для формування умінь і навичок;форма розширення власного набутого досвіду;спеціальна технологія, що допомагає краще зрозуміти та усвідомити власний світ, зробити своє життя успішним;керівництво власними бажаннями та діями.

Номер слайду 5

Правила, яких має дотримуватися кожний учасник підчас проведення тренінгу: цінування часу, увічливість, позитивність, розмова від свого імені, «додавання», добровільна активність, конфіденційність, «стоп», «піднята рука»,зворотний зв’язок.

Номер слайду 6

Правила приймаються на початку тренінгу всіма учасниками групи, і потрібні для того, щоб кожний міг:працювати в комфортних умовах;отримувати інформацію самому і не заважати отримувати інформацію іншим у зручний для кожного спосіб;висловлювати відверто, без побоювань, свої думки;дозволити собі спонтанні, попередньо не зважені вислови, що наближатиме тренінг до реального життя;бути впевненим, що надану ним інформацію використають тільки в інтересах учасників.

Номер слайду 7

Тренінг – це:група, яка допомагає стати кожному її учаснику більш компетентним;процес, під час якого учасники вступають у взаємодію;процес, у центрі якого є проблема та її розуміння учасниками групи, а не компетентність ведучого щодо зазначеної проблеми;навчання, під час якого активність учасників вища, ніж активність ведучого;навчання, яке дає учасникам задоволення, активізує їх, стимулює інтерес до пізнання;навчання, результат якого досягається у взаємодії всіх учасників тренінгу;відкриття учасниками в собі нових можливостей, відчуття того, що вони знають та вміють більше, ніж до цих пір думали про себе;можливість відкриття інших людей, навчання через взаємодію з ними, розуміння того, на що здатні люди, від яких раніше не очікувалося нічого цікавого;можливість у безпечних, з одного боку, трохи штучних, а з іншого - наближених до реальності умовах взаємодії з іншими людьми досягти бажаних змін.

Номер слайду 8

Тренінг сприяє інтенсивності навчання, результат якого досягається завдяки власній активній роботі його учасників. Знання під час тренінгу не подаються в готовому вигляді, а стають продуктом активної діяльності самих учасників. У центрі уваги - самостійне навчання учасників та інтенсивна їх взаємодія. Відповідальність за результативність тренінгового процесу несуть однаковою мірою як ведучий, так і кожний учасник тренінгу.

Номер слайду 9

Робота з актуальними темами досліджень. Соціальна сфера м. Запоріжжя. Проблеми і перспективи розвитку. Географія екологічних проблем м. Запоріжжя. Шляхи розв’язання.

Номер слайду 10

Критерії оцінювання проектів – досліджень ( 1 – 12 б.){1 C5 E1 F08-CA7 F-4 C1 A-843 E-150 F0 BE4 FC6 A}1. Відповідність зібраної інформації темі дослідження (проекту, розробки)2. Стислість і зрозумілість інформації3. Наявність висновків і конкретних реальних пропозицій. Всього:

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Підведення підсумків {1 C5 E1 F08-CA7 F-4 C1 A-843 E-150 F0 BE4 FC6 A}1. Відповідність зібраної інформації темі дослідження (проекту, розробки)12121212122. Стислість і зрозумілість інформації12121212123. Наявність висновків і конкретних реальних пропозицій1212121212 Всього: МОЛОДЦІ !!!

pptx
Пов’язані теми
Географія, Майстер-класи
Додано
28 липня 2018
Переглядів
1619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку