Презентація. Мистецтво Стародавньої Греції та Риму

Про матеріал
Презентація для використання на уроках мистецтва з теми: "Мистецтво Стародавньої Греції та Риму"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вчитель Уманської ЗОШ I-III ст. № 14 Нижник Л.М., Мистецтво Стародавньої Греції та Риму

Номер слайду 2

Архітектура, чи зодчество, - мистецтво створення споруд, які формують просторове середовище для життя і діяльності людини. Визначаючи особливості архітектури, М.В. Ломоносов підкреслював, що цей вид мистецтва споруджує будівлі для мешкання зручні, для зору прекрасні, для довгочасу міцні.

Номер слайду 3

Архітектура Архітектура об'ємних споруд, до складу якої входять житлові, громадські та промислові будівлі Ландшафтна архітектура пов'язана із створенням садово-паркового комплексу. Містобудівництво,що займається плануванням нових міст, а також реставрацією та оновленням старих районів

Номер слайду 4

Скульпту́ра (лат. sculptura, від лат. sculpo — вирізаю, висікаю) — ліпка, пластика, вид образотворчого мистецтва, твори якого мають об'ємну, тривимірну форму і виконуються із твердих чи пластичних матеріалів За своєю формою розділяють два види скульптури: рельєф та круглу скульптуру. Остання в залежності від призначення ділиться на монументальну (великі архітектурні ансамблі, пам'ятники), монументально-декоративну (прикрашає будинки та парки) та станкову (зазвичай представлена в музеях, на виставках або є частиною інтер'єру) Горельєф Барельєф і контррельєф

Номер слайду 5

Кносський палац Завдяки археологічним розкопкам кінця XIX ст. Г. Шліманом, А. Евансом, на території Криту було знайдено пам’ятники забутої культури. Оздоблення кносського палацу свідчать про досягнення цивілізації, про писемність та розвиток фрескового мистецтва.

Номер слайду 6

 Скарб Пріама з Трої, відкритий Генріхом Шліманом

Номер слайду 7

«Маска Агамемнона». Із гробниці у Мікенах. Золото. Близько 1500 до н.е.  Національний археологічний музей Афін

Номер слайду 8

Побудована в середині XIII століття до н. е. разом з розширенням фортечної стіни міста. Свою назву отримала від барельєфа із зображенням левів, розміщеного над ними, який являє собою найдавніший зразок монументальної скульптури. Левові ворота в Мікенах - вхідна брама .

Номер слайду 9

Курос та кора

Номер слайду 10

Символом грецького міста – держави був храм, не мав масивного входу, всю будівлю оточувала колонада. В центрі стояла статуя бога, якому присвячувався храм. Роль колон у грецькій архітектурі була великою. Вони визначали всю зовнішність храму, архітектурну сукупність, теоретики всю цю групу називали латинським словом оrdo, що означало порядок

Номер слайду 11

Тосканський ордер Спрощений варіант доричного ордеру Доричний ордер іонічний ордер Коринфський ордер Композитний ордер Являє собою поєднання коринфського та іонічного ордерів

Номер слайду 12

Афінський акрополь Світова спадщина ЮНЕСКО Парфенон, Ерехтейон ,Пропілеї, Храм Ніки Аптерос, Театр Діоніса

Номер слайду 13

Афінський акрополь, реконструкція Лео фон Кленце

Номер слайду 14

Парфенон у Афінському Акрополі (V ст. до н. е.).  Архітектори Іктін і Каллікрат, скульптор Фідій 

Номер слайду 15

яка експонується в Національному археологічному музеї Афін Афіна Варвакіон (названа за школою Варвакіон) — найточніша копія Афіни Парфенос римської доби,мармур, перша половина 3 століття

Номер слайду 16

Статуя Зевса

Номер слайду 17

Руїни храму Зевса і святилища богів в Олімпії, чудом збережені скульптури Фідія та залишки його майстерні

Номер слайду 18

Храм Зевса

Номер слайду 19

Споруджувався храм в період 427—421 років до н. е. за проектом архітектора Каллікрата  храм Ніки Аптерос в  іонічному ордері

Номер слайду 20

Це перший в історії світового мистецтва випадок використання подібних жіночих фігур для підтримки балок. П'ять каріатид і досі залишились стояти на своїх місцях. Шоста ж разом із частинами архітрава та парапету вивезена лордом Ельджіном до Лондону і тепер зберігається в Британському музеї. Ерехтейон та портик Каріатид

Номер слайду 21

Дискобол Великий скульптор Мирон, що працював у середині V ст. в Афінах, створив статую, що зробила величезний вплив на розвиток образотворчого мистецтва

Номер слайду 22

Дорифор, копія, Музей образотворчих мистецтв імені Пушкіна, Москва Поліклет. «Поранена амазонка». Мармурова римська копія з бронзового оригінала. Біля 440—430 до н. е. Метрополітен-музей. Нью-Йорк.

Номер слайду 23

Аполон Евріпід. Скульптура знайдена 1704 р. на схилі Есквілин в Римі. Фігура ідентифікована за написом на постаменті. Обличчя відновлене за достовірним портретом з Неаполя. Лувр.

Номер слайду 24

римська мармурова копія з бронзового оригінала роботи давньогрецького скульптора Леохара (придворний скульптор  АлександраМакедонского, 330—320 до н. е.) Висота: 2,24 м Музей Пия-Климента, Ватикан Аполон Бельведерський

Номер слайду 25

Афродіта Кнідська  — скульптура давньогрецького скульптора Праксителя, створена близько 350р. до н. е., та водночас найвідоміше зображення богині Афродіти античної доби. Оригінал статуї не зберігся, існують численні копії та повтори.

Номер слайду 26

скульпт.Cкопас Мармурова статуя крилатої грецької богині Перемоги з Самофракії, також відомої під іменем Ніки Самофракійської, (була знайдена в квітні 1863 р. на острові Самофракія французьким консулом і археологом-любителем Шарлем Шампуазо . В тому ж році її перевезли в Париж і в 1884 р. поставили на самому верху східців Дарю в Луврі, а в музеї Самофракії, який розміщується на тому ж місці, де була знайдена статуя, стоїть її гіпсова копія (220—190 рр. до н. е.)

Номер слайду 27

Венера Мілоська  — мармурова статуя богині Афродіти, датована приблизно 150 р. до н. е. Нині експонується в Луврі, Париж. Автор Венери Мілоської невідомий. Початково вона приписувалась Праксителю, оскільки скульптура являє собою тип Афродіти Кнідської. Нині поширена версія про авторствоАгесандра Антиохійсьского. Статуя Венери Мілоської вважається ідеалом краси жіночого тіла. Висота статуї 2,04 м. Пропорції у перерахунку на зріст 164 см такі: 86х69х93 см.

Номер слайду 28

Це останній значний памятник грецького мистецтва « Лаокоон» родоських скульпторів Агесандра, Афанодора, Полідора (I ст. до н. е.).

Номер слайду 29

Капітолійська вовчиця – Емблема міста Рим, створена етруськими майстрами.

Номер слайду 30

Римські терми

Номер слайду 31

За розпорядженням імператора Веспасіана (з родини Флавіїв), в 72 році, на місці штучного озера було розпочато будівництво одного з найграндіозніших споруд Риму - Колізей, відомий в ті часи як амфітеатр Флавіїв

Номер слайду 32

Пантеон у Римі Будівля 42,7 м заввишки, купол 43, 2 м в діаметрі (біля118-125р.р.)

Номер слайду 33

Внутрішня частина Пантеону

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Драгуська Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
До підручника
Мистецтво 8 клас (Кондратова Л.Г.)
Додано
7 жовтня 2021
Переглядів
10864
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку