У Концепції поняття “медіаграмотність” визначається як складова медіакультури і вона включає наступні вміння:користуватися інформаційно-комунікативною технікою -це означає вивчення обладнання, програмного забезпечення. Вивчаючи програмне забезпечення хмарних обчислень, яке надається користувачеві як Інтернет-сервіс, ми з учнями створили Google Акаунт свого гуртка.
Це дало можливість: Зберігати на Google Диску всю необхідну для спільного використання на занятті інформацію. Крім цього, там зберігаються всі розробки (колажі, презентації, сайти), які виконані учнями на конкурс і у кожного є можливість завантажувати їх на свої комп’ютери в закладі і вдома.
Це дало можливість: За допомогою сервісу Google Фото, який призначений для зберігання, редагування, обміну фотографіями та відео, з учнями молодшої групи створено альбом конкурсних графічних композицій, які були виконані на чотири теми, та відправили гіперпосилання на нього всім батькам для того, щоб батьки побачили, результати навчання своїх дітей та їх творчу активність.
виражати себе і спілкуватися за допомогою медіа-засобів,На заняттях гуртка заохочується вільне самовираження кожного учня, застосовуючи свої знання та вміння на практиці вони завжди мають можливість творчо виражати себе, а потім, за допомогою медіа-засобів продемонструвати свої роботи батькам і друзям. З метою встановлення контактів між усіма учасниками навчального процесу створені відповідні групи в додатку-месенджері Viber. Це інструмент для швидкої зручної взаємодії. Батьківський чат дозволяє одночасно оповістити всіх за одну одиницю часу через Інтернет - це зручно.
здатність до медіатворчості;Для максимальної інтеграції Інтернету в навчальний процес, у роботі використовую проектну діяльність. Ця діяльність ґрунтується на засвоєнні способів придбання знань з різних джерел інформації мережі Інтернет. Розробка проектів сприяє формуванню у учнів такого напрямку медіаосвіти, як медіатворчисть. Ми з учнями гуртка готуємо проекти до знаменних дат. Завдяки цій роботі вони знайомляться з видатними особистостями України та світового рівня. Робота при розробці контенту на таку тему формує у учнів знання про людство та почуття патріотизму.
Висновки:Інтеграція медіа освітніх елементів в навчальний процес гуртка формує сучасну компетентну особистість, яка:- здатна усвідомлено обирати, розуміти характер контенту і послуг;- вміє взаємодіяти із сучасним інформаційним середовищем;- може краще захистити себе і оточуючих від шкідливого або вразливого матеріалу.