Презентація "Мій приватний інформаційний простір".

Про матеріал
Урок-презентація. Тема 1 "Мій приватний інформаційний простір" для 6 класу з курсу "Культура добросусідства". Матеріал презентації побудовано на основі Модельної навчальної програми «Культура добросусідства. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: М. А. Араджионі, О. Г. Козорог, Н. К. Лебідь, В. І. Потапова, І. К. Унгурян) та збірки методичних розробок та рекомендацій викладання курсу "Культура добросусідства ". Підручник «Культура добросусідства» для 6 класу закладів загальної середньої освіти / Араджионі М. А., Гретченко Л. Л., Козорог О. Г., Лебідь Н. К., Потапова В. І., Унгурян І. К., Філончук З. В. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2023. – 145с.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РОЗШИФРУЙТЕ РЕБУС І ДІЗНАЙТЕСЬ ТЕМУ УРОКУІнформаційний простір. Компанієць І. В. 2024

Номер слайду 2

Тема уроку: «Мій приватний інформаційний простір. Доброчесність у використанні інформації. Захист приватного інформаційного простору»

Номер слайду 3

Очікування. На цьому уроці тидізнаєшся, що таке приватний та публічний інформаційний простір і чому треба захищати свої персональні дані;поміркуєш щодо доброчесності в соціальних мережах;Визначиш переваги та ризики селфі, особистих історій, блогінгу на власних сторінках в інтернеті.

Номер слайду 4

Мотивація до навчання. Пригадай, що ти вже знаєш за цією темою. Чого саме ти очікуєш від цього уроку?

Номер слайду 5

Дай відповіді на запитання1. Як ти розумієш свої особисті кордоні в інтернеті?2. Ми вже обговорювали з тобою питання особистих кордонів та твоє право на самовираження. А чи поширюється це право на твій інформаційний простір?3. Чи замислювався/замислювалася ти над тим, який вигляд має твій власний інформаційний простір?rrrr

Номер слайду 6

СловничокІнформаційний простір – це сукупність інформації, результати комунікативної діяльності суспільства в певному організованому просторі. Зокрема, це інтернет- простір, де за допомогою різних електронних девайсів ми можемо бути на зв'язку з важливими для нас людьми, певними чином контролювати те, що відбувається навколо, дізнатися останні новини в країні та світі. rrrr

Номер слайду 7

Намалюй свій особистий інформаційний простір

Номер слайду 8

можливі варіанти відповіді: Розміщую інформацію на своїй сторінці в соціальних мережах, Додаю фотографії, реагую на фото/пости/сторінки, Маю профіль у соціальних мережах,Беру участь в онлайнових обговореннях/дискусіях, Пишу пости, веду групу/блог тощо,Замовляю послуги оналайн, купую товари,Реагую на пости/фото/сторінки,Переглядаю/завантажую музику, фільми, тексти…

Номер слайду 9

«Бортовий журнал»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Що нам відомо з теми « Права дітей в інтернеті» ? ( заповнити до перегляду)Що нового ми дізналися з відео або що викликало запитання під час перегляду?(заповнити після перегляду)https://www.youtube.com/watch?v=g. P0 K44 Lqd. W8 Яка інформація з відео була вам відома?Що нового ви дізналися?Як ви зрозуміли поняття «персональні дані»?Наведіть приклади, що можна вважати персональними даними. Чи залишились питання щодо інформації, поданої у відео?У який спосіб поради, надані у відео, зберігають приватність вашого інформаційного простору?

Номер слайду 10

Установи відповідність Ситуації Шляхи вирішення

Номер слайду 11

Групова робота « Зваж негативні і позитивні наслідки розміщення в інтернеті твоєї персональної інформації»Які наслідки – негативні чи позитивні – було легше визначити? Чому?Як ви визначали, що є негативним наслідком, а що – позитивним?Чи були у вас випадки, коли той самий наслідок ви розглядали і як позитивний, і як негативний? Якщо так, то наведіть приклад.

Номер слайду 12

Вправа «Ситуації»Ситуація 1 Дівчина розмістила на своїй сторінці в соціальній мережі скріншот листування з однокласником, який ділився з нею своїми почуттями до дівчини з тієї самої школи. Ситуація 2 Хлопець підібрав пароль від месенджеру свого знайомого та від його імені листується з іншими людьми. Ситуація 3 Дівчина розмістила фотографії зі святкування дворіччя її молодшої сестри. На фото в будинку її батьків були зображені її дорослі родичі, молодші брати та сестри. Фотографії «лайкнули» понад 80 друзів. Ситуація 4 Батьки крадькома перевіряють історію перегляду в браузері та роблять копії її чатів з іншими людьми. Ситуація 5 Хлопець написав слова до пісні та здав їх як творчу роботу для отримання оцінки. У закладі освіти вирішили, що слова до пісні чудові, і розмістили їх на сторінці закладу освіти без відома хлопця. Алгоритм обгорення. Чи порушено право на приватність? Так або ні?Якщо це порушення, то до яких наслідків воно може призвести?Як це може вплинути на саму людину?Як треба було вчинити, аби не зачіпати право на приватний інформаційний простір або щоб захистити його?

Номер слайду 13

Гра «Мішень» (самоаналіз)

Номер слайду 14

Шкала настрою

Номер слайду 15

Домашнє завдання. Опрацювати стор. 15-24 підручника. Вправа 8 на стор. 24

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Трачук Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Коханова Ольга Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
13 січня
Переглядів
6949
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку