1.Знайомить дітей з історією виникнення звичаю чаювання, розширити знання про чай;
2.Сприяє розвитку мислення, пам'яті, реалізації творчих здібностей;
3.Виховує культуру спілкування, естетичний смак дітей.
П’ють його всі залюбки,І дорослі, і дітки. Цей напій вгамує спрагу. А ось взимку – це відрада!В люту холоднечу. Він завжди доречний. З цукром, з теплим молоком, Та з духмяним пирогом. Відгадайте загадку
Номер слайду 3
Вправа «Мікрофон» «Знаю. Хочу дізнатися.»Що ви знаєте про чай?Що б хотіли дізнатися про чай? - Чи уявляєте ви наше життя без чаю?
Номер слайду 4
Вправа «Чайний настрій»
Номер слайду 5
Метод «Асоціативний кущ» Чай Вода Цукор Лимон Чайник Чашка М’ята Варення Тістечка
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Номер слайду 28
Дидактична гра «Який чай?»
Номер слайду 29
Номер слайду 30
Номер слайду 31
Номер слайду 32
Номер слайду 33
Номер слайду 34
Номер слайду 35
Номер слайду 36
Номер слайду 37
Номер слайду 38
Номер слайду 39
Номер слайду 40
Самовар — пристрій для кип'ятіння води та приготування чаю.
Номер слайду 41
Номер слайду 42
Номер слайду 43
Щоденник вражень. Що нового ви дізналися сьогодні, чи було щось таке, чого ви не знали, що найбільше сподобалось?Для мене була корисною інформація…Що ви дізналися про чай?