Презентація "Множення натуральних чисел"

Про матеріал
Презентація "Множення натуральних чисел" створена для проведення дистанційного уроку у 5 класі за програмою НУШ. Підручник "Математика"5 клас, А.Г.Мерзляк
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Множення натуральних чисел. Математика, 5 клас

Номер слайду 2

План уроку. Розглянути компоненти при множенні;Означення множення, особливості множення на 0 та 1;Переставна властивість множення;Письмове множення натуральних чисел;Розв’язання практичних завдань;Підсумок уроку;Домашнє завдання

Номер слайду 3

Компоненти множення а · b = c a – множник b – множник c - добуток Що означає множення натуральних чисел ? 5 · 3 = 5 + 5 + 5 = 15 3 · 5 = 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 15 Добутком числа а на натуральне число b, яке не дорівнює 1, називають суму b доданків, кожне із яких дорівнює а. Якщо b = 1, тоді а · 1 = а Якщо b = 0, тоді а · 0 = 0 Якщо а = 0, b = 0, тоді 0 · 0 = 0

Номер слайду 4

Переставна властивість множення. Якщо один із двох множників дорівнює 1, то добуток дорівнює другому множнику. 1· а = а · 1 = а Якщо один із двох множників дорівнює 0, то добуток дорівнює 0. 0· а = а · 0 = 0 Добуток двох чисел, відмінних від нуля, нулем бути не може!Якщо добуток дорівнює 0, то хоча б один із множників дорівнює 0. Переставна властивість множення: Від перестановки множників добуток не змінюється. a · b = b · a

Номер слайду 5

Множення натуральних чисел № 1 Як виконати множення в стовпчик? № 2 Виконайте множення в стовпчик:516 · 32; 2) 4519 · 52; 3) 591 · 289; 4) 465 · 506 Відповідь: 16512; 2) 234988;3) 170799; 4) 235290.

Номер слайду 6

Множення натуральних чисел № 3 За п’ять місяців ( з травня по вересень) одна тополя поглинає 44 кг вуглекислого газу, а один дуб – 28 кг. На скільки більше кілограмів вуглекислого газу поглинають за цей період 40 тополь, ніж 40 дубів? Розв’язання:1) 44 · 40 = 1760 ( кг) – поглинають 40 тополь;2) 28 · 40 = 1120 ( кг) – поглинають 40 дубів;3) 1760 – 1120 = 640 ( кг) – на стільки більше поглинають тополі. Відповідь: 640 кг.

Номер слайду 7

Множення натуральних чисел № 4 З одного порту в інший одночасно відійшли теплохід і катер. Швидкість теплохода – 28 км/год, а катера – 36 км/год. Якою буде відстань між ними через 5 год після початку руху? Розв’язання:36 – 28 = 8 (км) – на стільки збільшується відстань між ними за 1 год.8 · 5 = 40 ( км) – відстань між катером і теплоходом через 5 годин. Відповідь: 40 км

Номер слайду 8

Множення натуральних чисел № 5 З однієї станції в протилежних напрямках одночасно відійшли два поїзди. Один із них рухався зі швидкістю 64 км/год, а другий – зі швидкістю 57 км/год. Якою буде відстань між ними через 9 год після початку руху? Розв’язання:64 + 57 = 121 ( км) – відстань між поїздами через 1 год руху;121 · 9 = 1089 ( км) – відстань між поїздами через 9 год після початку руху. Відповідь: 1089 км.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Домашнє завдання. П 16, вивчити перереставну властивість множення , виконати № 417, 429

pptx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
14 травня
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку