Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок учнів з теми; формування вмінь застосування здобутих знань до розв’язування задач, спрощення виразів.
Математичні факти та коментаріДо речі…З перших вустІ таке буваєБлижче до справи. Спорт. Питання, звісно, цікаве. Наші результати. Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.
Номер слайду 2
Множення та ділення натуральних чисел. Хто з дитинства вивчає математику, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети назад. Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.
З історії множення і ділення натуральних чисел За всю історію людства було придумано багато способів множення. Уже в кінці XV — на початку XVI століття італійський математик Лука Пачіолі у своєму трактаті про арифметику наводив вісім різних способів множення. Знак множення “х” як символ дії множення зустрічається в друкованих працях з XVII століття, проте його використовували і раніше. Вперше знак множення “х” застосував англійський математик Вільям Оуед (1575—1660) у 1631 році, а пізніше, у 1698 році, видатний німецький математик Готфрід Лейбніц (1646—1716) ввів знак множення “ • “. У XVII столітті саме цей знак став загально прийнятим для позначення дії множення. До речі, Г. Лейбницем був запропонований і знак “:” як символ ділення. Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.
Номер слайду 5
І таке буваєЗустрілися Незнайко і Пампушка. Вони вирішили піти в магазин купити цукерки. У них було разом 28копійок. Одна цукерка коштує 7коп. Скільки цукерок вони можуть купити?Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.
Номер слайду 6
Математична мозаїка. Сова – це символ розуму, мудрості. Математика – гімнастика розуму. Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.
У подорожі будь уважним,Добре думай, не спіши!Знай, що вчитись завжди важко,Легше буде у житті!{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA} Жартівливі задачіНе морочте нам голову. Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.
Номер слайду 9
Життя чисел Скільки буде десятків, якщо два десятки помножити на три десятки?Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.
Номер слайду 10
Жартівлива задача. Росло 5 верб. На кожній вербі – по 5 гілок, на кожній гілці по 5 менших гілок, а на кожній меншій по 5 груш. Скільки груш росло на деревах?Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.
Задача з «родзинкою»Стовп має висоту 12м. З самого низу стовпа починає лізти догори равлик. За день він піднімається на 3м, а за ніч опускається на 2м. Через скільки днів залізе равлик на вершину стовпа?Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.
Номер слайду 14
№483Із сіл Квіткове і Казкове, відстань між якими дорівнює 136км, виїхали одночасно назустріч один одному козаки Шибайголова та Гострошабленко. Шибайголова рухався зі швидкістю 16км/год. З якою швидкістю їхав Гострошабленко, якщо козаки зустрілися через 4 години після виїзду?Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.
Номер слайду 15
Результати нашого уроку. Наступна сторінка. Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.
Номер слайду 16
Назад Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.
Номер слайду 17
Домашнє завдання№ 482, 503(3,4), 507 Підготуватися до контрольної роботи. Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.