Презентація "Модель мережевої взаємодії"

Про матеріал
З досвіду роботи школи по розширенню освітнього простору,наводяться форми мережевої взаємодії,їх результативність
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Відділ економіки та управління загальною середньою освітою Інституту педагогіки НАПН України Районний методичний кабінет відділу освіти Обухівської районної державної адміністрації Великодмитровицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Номер слайду 2

Впровадження моделі мережевої взаємодії в умовах Великодмитровицької ЗОШ І-ІІІ ступенів Автор: Буря Анатолій Павлович - директор Великодмитровицької ЗОШ І-ІІІ ст.Обухівської районної ради Київської обл. Науковий керівник:Мелешко Віра Василівна.канд.пед.наук,доцент відділу економіки та управління загальною середньою освітою ІП НАПН України

Номер слайду 3

Актуальність теми дослідження Потреба в розширенні змісту освіти-застарілий, не відповідає потребам старшокласників, перевантажений зайвим матеріалом,відірваний від реальних потреб регіонального ринку праці Слабка,застаріла матеріально-технічна база шкіл Недостатнє нормативно-правове забезпечення щодо організації профільного навчання Відсутність сучасного методичного супроводу для реалізації варіативної програми профільного навчання Потреба в оволодінні вчителями сучасними формами та технологіями навчання

Номер слайду 4

Мета впровадження моделі Забезпечення організаційних та педагогічних умов для здійснення профільного навчання,вибору навчальних програм відповідно до потреб та інтересів старшокласників Розширення освітнього простору школи шляхом взаємодії з закладами,що функціонують на території освітнього округу,села,району

Номер слайду 5

Завдання мережевої взаємодії Створення умов для здобуття учнями якісної освіти, в т.ч. для профільного навчання та ранньої профілізації старшокласників,розширення можливостей для вибору навчальних програм відповідно до вимог регіонального ринку праці Забезпечення доступу до мережі Інтернет,ширшого використання компютерного забезпечення в навчальному процесі Підвищення ефективності використання ресурсного забезпечення в освітньому процесі Формування та розвиток ключових, предметних та соціально важливих компетентностей учнів на допрофільному і профільному рівнях

Номер слайду 6

Провідні напрями діяльності закладу в умовах мережевої взаємодії Розвиток і удосконалення ресурсного забезпечення Створення широкого діапазону умов отримання учнями якісної освіти та розвитку їхніх здібностей Розширення форм організації профільного навчання та умов для розвитку їх здібностей шляхом тісної співпраці з іншими закладами Систематична та своєчасна поінформованість батьків та учнів про освітні послуги та можливості школи,розширення освітнього простору для вибору змісту та форм профільного навчання Активне впровадження інноваційних технологій,методик,інтерактивних форм в роботі з старшокласниками Пропаганда результатів та практичного досвіду щодо мережевої взаємодії школи із закладами-співучасниками освітнього процесу Формування системи управління на горизонтальних і договірних засадах

Номер слайду 7

Форми мережевої взаємодії Онлайн-лекції для учнів Вебінари для педагогів Відео-уроки по предметам Участь у проектах (енергозберігаюче освітлення,Міксіке і ін.) Відео-презентації навчальних закладів Відео-фільми Дистанційне навчання

Номер слайду 8

Організація профільного навчання Вивчення потреб і запитів учнівської молоді,їхніх батьків Вивчення потреб ринку праці регіону Використання варіативної частини навчального плану у 8-9 кл.для проведення факультативних занять,курсів за вибором Психолого-педагогічна діагно стика наприкінці 7 кл.і під час навчання учнів у 9 і 10 кл.

Номер слайду 9

Позашкільна освіта Отримання професій водія, оператора комп”ютерного набору,секретаря-керівника в Обухівському МНВК Гуртки:”Голочка”,”Фотоама тор”,”Інтелектуальні ігри” Обухівського РЦТДЮ Баскетбольна секція,секція карате,гурток бального танцю,петриківського розпису при В.Дмитровицькій ЗОШ, Навчання в Обухівській школі мистецтв і в філіалі Козинської музичної школи

Номер слайду 10

Про хід впровадження моделі мережевої організації профільного навчання Організація профільного навчання відповідно до сучасних вимог і потреб Використання години варіативної частини навчального плану за участю вчителів школи та педагогів інших закладів Підготовка вчителів до використання нових технологій та форм навчання Упровадження нових форм профільного навчання в педагогічну практику

Номер слайду 11

Модель методичної роботи Учитель Творчі групи Міжшкільні методичні комісії Школа молодого вчителя Вчителів початкових класів Вчителів суспільно-гума- нітарного циклу Вчителів Природничо-мате- матичного циклу

Номер слайду 12

Проміжні результати Школа зайняла 4 призових місця на районних олімпіадах в 2015- 2016 н.р.з таких предметів:математика(ІІІмісце),українська мова і література(ІІІ місце,біологія(3 місце),англійська мова(ІІ місце).В конкурсі ім.Т.Г.Шевченка ІІІ місце .

Номер слайду 13

Очікувані результати Створено значно ширший простір для задоволення освітніх потреб учнів Активізується вплив соціокультурного середовища на розвиток особистості,посилиться його вплив на формування позитивних якостей старшокласників,їхньої готовності до подальшого навчання та соціалізації Підвищиться рівень якості освіти учнів та їхні успіхи у подальшому виборі професії Зросте фахова майстерність педкадрів Ефективно використовуватиметься ресурсний потенціал школи та закладів,що співпрацюють з шкільним колективом

Номер слайду 14

Дякуємо за увагу !

ppt
Додав(-ла)
Buria Anatoliy
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
25 листопада 2020
Переглядів
629
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку