Формуванням іміджу сучасного педагога , його професійної компетентності; а також розробка моделі особистості вчителя в сучасній школі як ідеал, зразок до якого треба неодмінно прагнути і постійно самовдосконалюватись.
СУЧАСНІЙ ШКОЛІ – СУЧАСНІ ВЧИТЕЛІ Виступ заступника директора з НВР Любомирівського НВК Галина Кузьмик
Номер слайду 2
Компоненти уроку: організаційний момент; актуалізація опорних знань, умінь і навичок; засвоєння нових знань; закріплення навчального матеріалу; підсумок
Номер слайду 3
Сьогодні на уроці ми: будемо працювати над формуванням іміджу сучасного педагога , його професійної компетентності; а також розробимо модель особистості вчителя в сучасній школі як ідеал, зразок до якого треба неодмінно прагнути і постійно самовдосконалюватись.
Номер слайду 4
Епіграф уроку “Пишайся школою і зроби все, щоб школа пишалася тобою»
Номер слайду 5
Тест «О плохой погоде и нестиранных носках» О, ні! Мені, що чекати до завтра? Що ж робити? Підождемо трішки і подивимось. Можливо погода проясниться. Ну і добре. Сьогодні не прийдеться прати. Я займусь цим чортовим пранням незалежно від того буде дощ чи ні.
Номер слайду 6
Отже, хто обрав “ О, ні! Мені, що чекати до завтра? Що ж робити?” Рівень вашого стресу – 80%. Ви дозволяєте будь — яким дрібницям псувати вам життя, і ваш стрес накопився до такого степеня, що навіть найменше дратування може зіпсувати вам настрій на увесь день. Саме час зробити перерву і розслабитись, перш ніж все це може серйозно вплинути на ваше здоров'я. Хто обрав “Підождемо трішки і подивимось. Можливо погода проясниться” Рівень вашого стресу — 50%. Ви не піддаєтеся стресу, вам вдається зберігати позитивний настрій, навіть коли не все відбувається так, як було заплановано. Продовжуйте працювати над тими проблемами, які ви можете розв'язати по мірі їх надходження, і все буде гаразд. Пам'ятайте, не всякий стрес поганий. Нехай у вашому житті він буде збуджуючим фактором.
Номер слайду 7
Хто обрав “Ну і добре. Сьогодні не прийдеться прати. Рівень вашого стресу — 0%. Ви не дозволяєте невеличким проблемам турбувати вас і не бачите смислу хвилюватись. Ваша філософія проста: ви не зможете зупинити дощ тим, що будете турбуватися про нього. Хто обрав “Я займусь цим чортовим пранням незалежно від того буде дощ чи ні”. Рівень вашого стресу — 100%. Ви відчуваєте дуже великий стрес у своєму житті, ігноруєте реальність і намагаєтесь досягнути неможливого. І, коли у вас трапляється невдача, все закінчується тим, що проблем і стресу стає більше, ніж раніше. Зупиніться, перестаньте поспішати, розслабтеся і поміркуйте: ви зрозумієте, скільки ваших зусиль даремні. Скиньте оберти і відносьтеся до всього простіше
Номер слайду 8
Вправа «Мікрофон»
Номер слайду 9
НОВІ РОЛІ ВЧИТЕЛЯ Вправа “Пазли”
Номер слайду 10
НОВІ РОЛІ ВЧИТЕЛЯ
Номер слайду 11
Фізкульт хвилинка Ви сиділи, ви трудились, вже й голівоньки втомились, Раз, 2,3,4,5 — можна ними похитать. А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять. Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували. Раз, 2,3,4,5 — можна вже її ковтать. Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись.