Презентація: "Модуль Turtle. Підключення, робота з модулем."

Про матеріал
Модуль Turtle. Підключення, робота з модулем. - презентаця для ознайомлення учнів з бібліотекою Turtle. Містить методику підключення, пояснення роботи команд, прості готові коди, домашнє завдання та посилання на відеопрезентацію.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ппідготував: учитель інформатики Ходов О. В. Броварська СШ №7 Модуль Turtle. Підключення, робота з модулем.

Номер слайду 2

Знайомство з модулем Turtle Бібліотека turtle - це розширення мови Пітон, що дозволяє малювати на екрані нескладні малюнки. Уявіть собі, що по екрану комп'ютера повзає маленька черепашка. Ви можете управляти рухом черепашки, віддаючи їй різні команди.

Номер слайду 3

Знайомство з модулем Turtle Перед тим як почати роботу з черепашкою, необхідно імпортувати відповідний модуль. import turtle. На екрані нічого не зміниться, але середовище програмування увімкне бібліотеку та буде чекати на команди.

Номер слайду 4

Робота з Turtle. Після того, як ви віддасте їй команду "Почати малювати", черепашка залишатиме за собою слід, поки не отримає команду «Закінчити малювати». Так виглядає «Черепашка» за замовчуванням

Номер слайду 5

Робота з Turtle. Управляти черепашкою можна за допомогою інструкцій Пітона :1. Команди переміщення черепашки: forward(n) - пройти вперед n кроків (пікселів).backward(n) - пройти назад n кроків (пікселів).left(angle) - повернутись наліво на angle градусів.right(angle) - повернутись направо на angle  градусів.circle(r) – намалювати коло з радіусом |r|, центр якого знаходиться зліва від черепашки, якщо r>0 і справа, якщо r<0.circle(r,angle) - намалювати дугу з радіусом |r| та градусною мірою angle. Дуга малюється проти часової стрілки, якщо r>0 і за часовою стрілкою, якшо r<0.goto(x,y) - перемістити черепашку в місце з координатами (x,y).

Номер слайду 6

Робота з Turtle 2. Команди малювання:down() - Опустити перо. Після цієї команди черепашка почне залишати слід при будь-якому своєму пересуванні. up() - підняти перо. Після використання команди черепашка припинить лишати за собою слід.width(n) - встановити ширину слідів черепашки в n пікселей.сolor(s) - встановити колір сліду черепашки в s. s повинно бути текстовою строчкою в лапках, з назвою кольора (на англійській мові.), наприклад, "red", "yellow", "green" і т.д.

Номер слайду 7

Робота з Turtle 3. Інші команди: reset() - Повернення черепашки в початковий стан: очищається екран, скидаються всі параметри, черепашка встановлюється в початок координат, дивлячись вправо. сlear() - очищення екрану.write(s) - вивести текстову строчку s в положенні черепашки(треба вводити текст в лапках).

Номер слайду 8

Приклади коду для малюванняimport turtle. Pen = turtle. Pen()Pen.forward(100)Pen.left(90)Pen.forward(100)Pen.left(90)Pen.forward(100)Pen.left(90)Pen.forward(100)Pen.left(90)Результат виконання програми – квадрат.

Номер слайду 9

Приклади коду для малювання import turtle. Pen = turtle. Pen()Pen.forward(100)Pen.backward(50)Pen.left(90)Pen.up()Pen.forward(100)Pen.down()Pen.goto(0,0)Pen.up()Pen.goto(100,0)Pen.down()Pen.goto(50,100)Pen.up()Pen.forward(50)Pen.write('Hello pupils')

Номер слайду 10

Приклади коду для малюванняimport turtlepen = turtle. Pen()pen.begin_fill()pen.color('red')pen.forward(100)pen.left(90)pen.forward(100)pen.left(90)pen.forward(100)pen.left(90)pen.forward(100)pen.left(90)pen.end_fill()

Номер слайду 11

Домашнє завдання. Намалюйте на екрані рівносторонній трикутник. Намалюйте жовтий рівносторонній трикутник. Намалюйте зафарбований червоний рівносторонній трикутник. Намалюйте два кола, які торкаються. Намалюйте два кола, які пересікаються. Намалюйте самі якусь кольорову картинку (будинок, дерево, комп'ютер, ...). Всі програми зберегти та відправити в Google Classroom.

Номер слайду 12

Як і попереднє завдання Вам необхідно буде пройти тестування в режимі онлайн. Для цього переходите за посиланням та проходите тест. Результати автоматично відправляться до вчителя! Посилання:https://vseosvita.ua/test/start/dwn024

Номер слайду 13

Найголовніше: Виконавши завдання – результати направляємо в Google Classroom

Номер слайду 14

Дякую за увагу! Всього найкращого! Та до наступної зустрічі!Підписуйтесь на канал на youtube для нових презентацій та цікавих відео!

pptx
Додано
12 квітня 2020
Переглядів
4414
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку