Презентація " Музично дидактичні ігри школярів"

Про матеріал

Цей матеріал допоможе зробити урок цікавим та насиченим.Запропоновані ігри підійдутьяк для дітей як молодшого віку, так і середнього.Також наявні ігри що сприяють розвитку тан цювальних рухів.У презентації наявні описи іншої інноватики.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Розповідає музика , про все , що є на світі ! як в далину біжить …. , милуючись у літі . Як …. в синіх небесах промінням землю гріє, про кожну квітку у лісах, про спогади та мрії . Про щиру пісню …., про верби і калину , про землю , що навік моя,- співучу Україну .

Номер слайду 12

Як хуртовина білий …. розсипала навколо , і як дзвінкоголосий сміх збирає друзів в коло . Як грізно за ….бурчить зимова завірюха . як важко , коли друг мовчить , або коли немає друга .

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Ти сідай тихенько , друже , і слідкуй уважно дуже : починаємо розмову про чарівних звуків мову . Звуки видає струмочок , поле , ліс і наш садочок , небеса , що сни колишуть . Звуки вкрались навіть в ….. ( тишу )

Номер слайду 15

Розглянь малюнок . Знайди та спробуй відтворити звуки тиші : лісові , домашні .

Номер слайду 16

Подивись на малюнки. Що об’єднує ці предмети ? Знайди спочатку музичні інструменти , а потім - технічні пристрої для слухання . Назви зображені музичні інструменти . Які технічні пристрої допомагають нам на заняттях слухати музику ?

Номер слайду 17

ВЕЛИКІ ВИКОНАВСЬКІ КОЛЕКТИВИ загадка - смішинка Що він – етику не вчив ? Відвернувсь від слухачів , став махати він руками в залі просто перед нами . Чи не звик він до порядку ? Чи робити став зарядку ? Як називають музиканта, який керує хором чи оркестром? Уяви себе в ролі диригента , а інших дітей – в ролі хору . Виконайте відому вам пісню.

Номер слайду 18

Розглянь малюнки і скажи , які кити музики зображено. СКАЖИ , ЧИ ЗНАЄШ ТИ ТВОРИ , В ЯКИХ ПОЄДНАНО КІЛЬКА КИТІВ МУЗИКИ ? ЯК МОЖНА ЗОБРАЗИТИ МАРШОВУ МУЗИКУ ? ТАНЦЮВАЛЬНУ ? ПІСЕННУ?

Номер слайду 19

Хто з цих звуків кожен рік хоровод водити звик ? господиня хороводу , знають всі , - сама ….(природа)! Прослухай ,додаючи останнє слово за змістом малюнка . морозне порипування .. лагідний дзвін.. осіннє шарудіння.. пустотливе дзюрчання.. лункий гуркіт.. барабанний дріб.. веселе дзижчання .. тихе шелестіння ..

Номер слайду 20

НАМАЛЮЙМО МУЗИКУ С. Прокоф’єв. Ранок С.Прокоф’єв. Вечір Добери до кожного пейзажу інструменти , які могли б «намалювати» цей пейзаж в музиці . Слова-підказки : труба , скрипка , сопілка, барабан, арфа , ксилофон , румб , маракас .

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Булава Любов Григоріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
5 лютого 2018
Переглядів
2630
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку