Презентація "Музика і слово" містить матеріали для проведення дистанційного навчання у п'ятих класах. Предмет "Музичне мистецтво". Підручник "Музичне мистецтво. 5 клас" Л.Г.Кондратова.
Музика і слово. Дистанційне навчання. Музичне мистецтво 5 клас Урок № 28 Тодорович Алла Ярославівна. Підручник: «Музичне мистецтво 5 клас»Л. Г. Кондратова
Номер слайду 2
Мета уроку: Розвивати вміння знаходити спільні та відмінні риси між двома видами мистецтва.4 Ознайомитись із взаємодією музичного мистецтва та літератури.1 Розглянути особливості жанру романс .2 Творчий портрет М. Глінки.3 Виховувати інтерес до вокальної музикита жанру романс.5
Номер слайду 3
М. Глінка. Романс «Жайворонок». Сл. О. Вратарьова, муз. О. Злотника «Школярі – школярики».
Номер слайду 4
Пригадайте. Музика – це мистецтво створення звуків. Вона тісно пов’язана з іншими видами мистецтва.
Номер слайду 5
Протягом останніх тисячоліть музика та література розвиваються у тісному взаємозв’язку.
Номер слайду 6
Розгляньте схему. У ній зображені спільні жанри міжмузичним мистецтвом та мистецтвом слова – літературою.
Номер слайду 7
Музичний словничок. Романс – одноголосний камернийвокальний твір з інструментальним супроводом. Розквіт романсу як синтетичного музично-поетичного жанру припадає на другу половину ХVІІІ ст. у Німеччині , Франції та Росії. В українській ліриці романс поширився на межі ХІХ – ХХст. За формою подібний до пісні.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Музичне сприймання. Михайло Глінка. Романс «Жайворонок»
Номер слайду 10
Проаналізуйте романс «Жайворонок»
Номер слайду 11
Біографія Михайла Глінки
Номер слайду 12
Не забуваємо порухатись))
Номер слайду 13
І також – поспівати))
Номер слайду 14
Розучіть другий куплет пісні «Школярі-школярики». Особливу увагу приділяйте дикції та артикуляції.
Номер слайду 15
Виконайте пісню виразно та в характері.
Номер слайду 16
https://vseosvita.ua/test/start/zth419 Пройдіть тестування, щоб закріпити пройдений матеріал. Скористайтесь посиланням на сайт Всеосвіта: Або відскануйте QR-код за допомогою смартфона:код
Номер слайду 17
Виконання творчого домашнього завдання))Спробуйте свої сили в поетичній творчості. Складіть невеликий вірш, використовуючи подані слова: Весна, зліта, квітуча, дітвора, прийшла, радіє, співа, до сонечка, душа.