Метавчити учнів відповідати на запитання за змістом прочитаного;пояснювати можливі небезпеки, з якими може стикатися людина в довкіллі;розрізняти основні знаки та символи дорожнього руху;Пояснити, що кожен вчинок має наслідки, спираючись на власний досвід та на приклади літературних героїв.
Розв’язання життєвих ситуацій. Як треба вчинити у подібних ситуаціях?Ситуація 1 Діти переходять через вулицю, дивлячись одне на одного і розмовляючи між собою. Ситуація 2 Перехожий перебігає дорогу в місці пішохідного переходу. Ситуація 3 Дівчинка переходить дорогу не прямо, а навскіс. Ситуація 4 Хлопчик, не озираючись на всі боки, вибіг на дорогу за м’ячиком, що випадково викотився на неї.