28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Презентація на педаногічний семінар на тему: "Використання фреймових структур на заняттях природничо-наукових дисциплін"

Про матеріал
Для визначення навчального матеріалу укрупненими дидактичними одиницями, логічно завершеними частинами (блоками), що значно збільшує обсяг запропонованої студентам навчальної інформації, нами була розроблена узагальнена динамічна таблиця – фрейм.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання фреймових структур на заняттях природничо-наукових дисциплін. Голова циклової комісії природничо-наукових дисциплін. Могіна Н. В.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Переваги фреймів. Висока ємність. Проблемне навчання. Самостійна робота. Робота з підручником. Рольова гра. Перевернуте навчання Модульна система

Номер слайду 4

Головна особливість фреймового структуруванняєдність. Зовнішня форма. Внутрішня форма. Це сукупність структурних елементів фрейму (знаків, символів, графічних зображень, засобів мовленнєвого подання навчальної інформації тощо)Це змістове наповнення, тобто все те, що мають осмислити і зрозуміти студенти у процесі прочитання навчальної інформації, згорнутої у такий спосіб.

Номер слайду 5

Перед викладачем природничих дисциплін постає завдання вміти проектувати дидактичний матеріал до заняття засобами комп'ютерних технологій, демонструвати створені презентації, проектувати фрейми, глибоко осмислити спеціфику цієї технології та методи її застосування у навчальному процесі. Методичний банк. Засідання циклової комісії природничо-наукових дисциплін. ФРЕЙМОВИЙ ПІДХІД У ВИКЛАДАННІ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ДИСЦИПЛІНДля визначення навчального матеріалу укрупненими дидактичними одиницями, логічно завершеними частинами (блоками), що значно збільшує обсяг запропонованої студентам навчальної інформації, нами була розроблена узагальнена динамічна таблиця – фрейм.Інтенсивне збільшення потоку науково-технічної інформації, зростання кількості навчальних предметів в освітніх закладах, а також обсяг знань з усіх предметів – все це вимагає аналітично-синтетичної обробки навчально-наукового матеріалу з метою його згортання і компактного представлення інформації, яка в ньому міститься. Актуальність цього способу обробки навчального матеріалу зараз зростає ще в зв'язку зі збільшенням кількості підручників з усіх дисциплін, де один і той же матеріал викладається по-різному. Згорнути та компактно представити навчальний матеріал можна шляхом використання фреймового способу подання знань, який отримав свою назву «фрейм». ФРЕЙМФрейм-схеми – способи подання інформації, в результаті якого відбувається упорядкування інформації та поділ яви на подібні і різні. Салуретики Калійзберігаючі діуретики. Рослинні засоби, що володіють сечогінною дією. Сечогінні засоби. Осмотичні діуретики

Номер слайду 6

БУДОВАКЛАСИФІКАЦІЯМ’язові пучки. Згиначі, розгиначі, пронатори, супінатори, привідні, відвідніВеретеноподібні, квадратні, трапецієподібні, ромбоподібні, трикутніДвоголовий, триголовий,чотирьохголовий. Головка. Черевце. Сухожилок, апоневроз. Допоміжний апарат. Сесамоподібні кістки. Синовіальна сумка. Поверхнева. Глибока. Фасція. Епімізій. Перимізій. Ендомізій. За формою. За кількістю головок. За величиною. За функцією. За топографією. Довгий, короткий, великий, малий. Зовнішні, внутрішні, поверхневі, глибокі, передні,задніМ’ЯЗИ (м’язова система)Фрейм-схема при вивченні анатомії

Номер слайду 7

СЕРЦЕПоверхніКраїБорозни. Груднино-реберна. Діафрагмальна. Медіастинальна. Вінцева. Передня міжшлуночкова. Задня міжшлуночкова. Лівий. Правий. Камери. Клапани. Ліве передсердя. Праве передсердя. Лівий шлуночок. Правий шлуночок. СтулковіПівмісяцевіЗовніння будова. Внутрішня будова. Фрейм-схема «Будова серця»

Номер слайду 8

Макроеволюція. Видоутворення Еволюційні процеси. Спільні властивостіРушійним чинником є природниий добір. Матеріалом для еволюції є мутації Відбувається в популяціях. Поява нових систематичних груп. На рівні популяцій. Відносна пристосованість організмів. Утворення популяцій, підвидів. Зворотній характер (популяції можуть втрачати відмінність через обмін генів)На рівні виду. Незворотній характер. Утворення видів. На рівні над видових таксонів. Загальне ускладнення та підвищення організації. Утворення надвидових груп. Незворотній характер. Мікроеволюція. Утворення фрейма студентами

Номер слайду 9

Дякуємо за увагу!!!

pptx
Додав(-ла)
Могіна Наталія
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
28 лютого
Переглядів
114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку