19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Урок Інтегрований курс «Я досліджую світ» Тема: Що ми можемо дослідити?

Про матеріал
Мета: вчити спостерігати за об’єктами навколишнього світу, робити висновки та узагальнення за результатами власних спостережень; формувати в учнів вміння дослідницької діяльності; навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками; визначати послідовність кроків для виконання навчального та дослідного завдання; розвивати увагу, мислення, пам'ять, спостережливість та удосконалювати читацькі навички. Обладнання: роздатковий матеріал, клей, фломастери, склянки з водою, сіль, ложка, сере яйце, предметні малюнки, сертифікат «Юний Дослідник», лист від Професора.
Перегляд файлу

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

Тема: Що ми можемо дослідити?

Мета: вчити спостерігати за об’єктами навколишнього світу, робити висновки та узагальнення за результатами власних спостережень; формувати в учнів вміння дослідницької діяльності; навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками; визначати послідовність кроків для виконання навчального та дослідного завдання; розвивати увагу, мислення, пам'ять, спостережливість та удосконалювати читацькі навички.

Обладнання: роздатковий матеріал, клей, фломастери, склянки з водою, сіль, ложка, сере яйце, предметні малюнки, сертифікат «Юний Дослідник», лист від Професора.

Хід уроку

1. «Ранкова зустріч»

1.1 Вітальна пісня « Друзі – мандрівники»;

1.2 Учні сідають у коло, бажають один одному «Доброго ранку!», звертаючись по імені до однокласника та торкаючись долонькою один до одного;

1.3 Черговий синоптик;

1.4 Учні читають листа від Генія Євгеновича.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Робота у групах.

2.1 Повторення правил роботи у групах;

1 група  «Ми – шукачі» ( вибрати речення, які характеризують або описують  СІЛЬ)

- Буває харчовою, кам’яною і кормовою;

-  Якщо  посипати нею лід, то він перетворитися в воду;

- Це єдина мінеральна речовина, яку людина вживає в чистому вигляді;

- Використовують при заготовках консервантів на зиму;

- її використовують для  зберігання харчових продуктів;

- вона буває червоною, зеленою та коричневою;

- нам дарують її на День народження.

 

2 група « Ми – кмітливі» (розв’язати кросворд)

 

 

 

 

 

 

 

3 група «Кулінарні знавці» ( записати страви до яких додають яйця)

 

4 група «Математичні ерудити » ( у порядку зростання, скласти слово)

5 + 4 - 1

9 – 2 - 2

10 – 6 - 1

4 + 5 - 2

8 – 3- 1

5 + 3 + 1

 

 

 

 

 

 

І

С

Д

Л

О

Д

 

5 група « Знавці природи»  ( вибрати та наклеїти малюнки тварин, які народжуються з яйця)

 

 

 

Картинки по запросу хто зявляється з яйцяКартинки по запросу пінгвінКартинки по запросу черепаха 

 

 

Картинки по запросу яйцоКартинки по запросу зміяКартинки по запросу мавпочка 

 

 

Картинки по запросу страусПохожее изображение 

Похожее изображение

Картинки по запросу їжак малюнок 

 

 

3. Дослідницька робота.

Учні кладуть сере яйце у склянку з чистою водою, солоною та роблять висновок: яйце у прісній воді – тоне, а у солоній – залишається плавати на поверхні.

4. Рефлексія.

- Що дізналися нового на уроці;

- Що було цікавого;

- З якими труднощами, ви стикнулись?

 Професор Геній Євгенович залишитися задоволеним вашими результатами досліджень  і тому вручає вам сертифікат Юного Дослідника.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Додано
28 лютого
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку