Інтегрований курс «Я досліджую світ»
Тема: Що ми можемо дослідити?
Мета: вчити спостерігати за об’єктами навколишнього світу, робити висновки та узагальнення за результатами власних спостережень; формувати в учнів вміння дослідницької діяльності; навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками; визначати послідовність кроків для виконання навчального та дослідного завдання; розвивати увагу, мислення, пам'ять, спостережливість та удосконалювати читацькі навички.
Обладнання: роздатковий матеріал, клей, фломастери, склянки з водою, сіль, ложка, сере яйце, предметні малюнки, сертифікат «Юний Дослідник», лист від Професора.
Хід уроку
1. «Ранкова зустріч»
1.1 Вітальна пісня « Друзі – мандрівники»;
1.2 Учні сідають у коло, бажають один одному «Доброго ранку!», звертаючись по імені до однокласника та торкаючись долонькою один до одного;
1.3 Черговий синоптик;
1.4 Учні читають листа від Генія Євгеновича.
2. Робота у групах.
2.1 Повторення правил роботи у групах;
1 група «Ми – шукачі» ( вибрати речення, які характеризують або описують СІЛЬ)
- Буває харчовою, кам’яною і кормовою;
- Якщо посипати нею лід, то він перетворитися в воду;
- Це єдина мінеральна речовина, яку людина вживає в чистому вигляді;
- Використовують при заготовках консервантів на зиму;
- її використовують для зберігання харчових продуктів;
- вона буває червоною, зеленою та коричневою;
- нам дарують її на День народження.
2 група « Ми – кмітливі» (розв’язати кросворд)
3 група «Кулінарні знавці» ( записати страви до яких додають яйця)
4 група «Математичні ерудити » ( у порядку зростання, скласти слово)
5 + 4 - 1 |
9 – 2 - 2 |
10 – 6 - 1 |
4 + 5 - 2 |
8 – 3- 1 |
5 + 3 + 1 |
|
|
|
|
|
|
І |
С |
Д |
Л |
О |
Д |
5 група « Знавці природи» ( вибрати та наклеїти малюнки тварин, які народжуються з яйця)
3. Дослідницька робота.
Учні кладуть сере яйце у склянку з чистою водою, солоною та роблять висновок: яйце у прісній воді – тоне, а у солоній – залишається плавати на поверхні.
4. Рефлексія.
- Що дізналися нового на уроці;
- Що було цікавого;
- З якими труднощами, ви стикнулись?
Професор Геній Євгенович залишитися задоволеним вашими результатами досліджень і тому вручає вам сертифікат Юного Дослідника.