Дану презентацію підготувала на районний семінар учителів інформатики. Вона розкриває тему "Форми роботи з використанням Інтернету".В презентації представлені різні види уроків і форм роботи та можливості мережі Інтернет на кожному з них.
Урок-презентація Активну роль на такому уроці виконує вчитель. Основа уроку - це виклад матеріалу, проілюстрований малюнками, простими та анімаційними схемами, анімаційними та відео фільмами, об'єднаними разом за допомогою програми Power. Point. До пошуку матеріалів можна залучати учнів. У ході уроку така презентація може демонструватися як за допомогою мультимедійного проектору, так і на комп'ютерах.
Інтернет-урок Інтернет може застосовуватись частково, як допоміжний засіб під час уроку, а можуть організовуватись і цілі Інтернет-уроки в комп'ютерних класах, або віртуальні школи (інформаційно-комунікаційні комплекси, що дозволяють взаємодіяти вчителю та учню опосередковано, через глобальну мережу). Так, одним з перспективних напрямків у роботі вчителя можуть стати Інтернет-уроки. Що привертає увагу вчителя до цих уроків?
· структура уроків, незважаючи на відмінності у тематиці та різний підхід до подачі матеріалу, є пізнавальною.· представлений матеріал можна використовувати як самостійний, наприклад, на уроках з перекладу та країнознавства, і як допоміжний при вивченні планових тем.· уроки можна роздрукувати та використовувати безкоштовно.
Дистанційне навчання Це навчання учнів засобами віддаленого доступу з використанням мережевої форми навчання. В даний час освітні установи реалізують різноманітні моделі дистанційного навчання, які дозволяють учням засвоювати освітні програми в різних формах: у формі екстернату, сімейного навчання, а також як додаткову освіту.
Електронний урок Це самостійна робота учня з використанням готового електронного підручника. Готові електронні підручники не завжди можна використовувати повністю, часто вони не відповідають навчальній програмі, тому педагогам варто навчитися створювати електронні посібники за допомогою спеціальних програм.