Презентація до позакласного заходу "Турнір знавців інформатики"

Про матеріал

Метою заходу є розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність в учнів, критичне

мислення; повторити та закріпити основний програмний матеріал; виховувати повагу до однокласників, вміння достойно вести

суперечку, стійкість і бажання перемоги, вміння працювати в команді.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТУРНИР ЗНАТОКОВИНФОРМАТИКИ

Номер слайду 2

Хто володіє інформацією, той володіє світом!

Номер слайду 3

КОНКУРСИПривітання команд. Розминка. Відгадай кросворд. Конкурс «Перекачай інформацію». Конкурс «Дешифратор». Конкурс «Ерудит». Конкурс “Ребуси”Конкурс капітанів.

Номер слайду 4

Привітання команд. Наявність емблеми - 1 б. Відповідність назви команди та емблеми - 1 б. Обґрунтування назви. - 1 б. Юмористичний підхід - 1 б. Загальне представлення 1 б. Джойстики. МИШКИ

Номер слайду 5

Розминка ИРАМРОБЄКТОРТГОТОЦОЛФМОНІБПОСЛМГІЯІНАТСНЛАПКАОЛЕСПУЛЙАФОРЛАТДАОРОТЯДРЛКМЕНЮЕМТТРКЦІЯИТАРВАМАКПОНГАМКОТАІЛГРЕРСМИННАВУИСКОВСИТАШЯКИРРДРЕРЕТНИКАТАЛКАОИТПРРИДПЛКАВЖІРНАПЛІСОНІЄЙОРУВКМСЕЙКОМАНДАПТАААИМКОВОДТЕРИСЧЗКДВИНАВЕЦЬОКОТІВ

Номер слайду 6

Кросворд"ІНФОРМАТИКА"1         2      3   4      5   6       7     8     Пристрій, що має більше 100 кнопок. «Очі» комп'ютера. Маленька, сіренька, з хвостиком. Друкуючий пристрій. Одиниця вимірювання діагоналі екрану. Маніпулятор для ігор. Пристрій для передачі інформації з паперу в комп'ютер. Розмножуючий пристрій.

Номер слайду 7

Конкурс"Перекачати інформацію"

Номер слайду 8

Дешифратор. ЗАВДАННЯ 1: Метод координат. ЗАЄЦЬ: А2, Г6, Г1, А6, В3, Б1, Г4, Б4. ВОВК: А3, Г2, Б3, Г5, Б2, Б6, В2, В6. ДЛЯ ТЕБЕ: В5, А1, Г3, А4, В1.123456 АМол. Голо. Одиць. Уяжаяза. Б- йореєцьдоги.юутадв. ВРА!акрйцяцаф. ТИ -аще. Гедлнзаодегонобвн

Номер слайду 9

Скажи мене, який у тебе комп’ютер, і я скажу, хто ти. Скажи мене, хто твій друг, і я скажу, хто ти. ?Конкурс"Впізнай прслів'я"

Номер слайду 10

Комп’ютер пам’яттю не зіпсуєш . Кашу маслом не зіпсуєш . ?Конкурс"Впізнай прслів'я"

Номер слайду 11

Подарованому комп’ютеру в системний блок не заглядають . Подарованому коневі в зуби не заглядають. ?Конкурс"Впізнай прслів'я"

Номер слайду 12

В Силіконову долину зі своїм комп’ютером не їздять. В Тулу зі своїм самоваром не їздять. ?Конкурс"Впізнай прслів'я"

Номер слайду 13

Той хто тоне за «F1» хапається. Той хто тоне за соломинку хапається. ?Конкурс"Впізнай прслів'я"

Номер слайду 14

Біт байт береже. Копійка гривну береже ?Конкурс"Впізнай прслів'я"

Номер слайду 15

Що з Кошика видалено, те пропало. Що з возу впало, те пропало.?Конкурс"Впізнай прслів'я"ppt_x

Номер слайду 16

Вірусів боятися – в Інтернет не ходити. Вовків боятися – в ліс не ходити.?Конкурс"Впізнай прслів'я"

Номер слайду 17

За одного хакера сім кандидатів наук дають. За одного битого сім небитих дають.?Конкурс"Впізнай прслів'я"

Номер слайду 18

Будь-який Web-дизайнер свій сайт хвалить. Будь-який кулик своє болото хвалить.?Конкурс"Впізнай прслів'я"

Номер слайду 19

Конкурс"Відгадай ребус"

Номер слайду 20

Конкурс"Відгадай ребус"

Номер слайду 21

Конкурс"Відгадай ребус"

Номер слайду 22

- Дія, що виконується клавішею- Неправильний запис в програмі- Нуль або одиниця в інформатиці- Спеціальна програма, яка виконує небажані для користувача дії на комп’ютері- Мінімальний адресований елемент запам'ятовуючого пристрою. Чітко визначена послідовність дій при розв’язування задачі - Вказівка виконавцю- Проблема яку потрібно вирішувати. Конкурс капітанівнатискпомилкабітвірускомірка пам'ятіалгоритмкомандазадачаstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 23

- Пристрій ЕВМ, який призначений для відображення текстової та графічної інформації - Графічний спосіб представлення інформації - Порожнє місце, що з'являється між символами - Найпростіший пристрій для обрахунку - Гнучкий магнітний диск- Так називають спеціалістів в своїй областіКонкурс капітанівмонітор, дисплейблок-схемапробілрахівницядискетаас

Номер слайду 24

- «Мозок» комп’ютера- Зломщик комп’ютерних програм - Популярні серед школярів вид комп’ютерних програм - Багато раз повторювана частина алгоритму програми- Друкуючий пристрій - Вказівник місцезнаходження на екрані - Стан, в якому ввімкнений й комп’ютер не реагує на дії користувача - Місце зберігання інформації Конкурс капітанівпроцесорхакерграциклпринтеркурсорзависанняпам’ять

Номер слайду 25

- Користувач-початківець - Як на комп’ютерному жаргоні називається сукупність апаратних засобів - Всесвітня глобальна мережа- Кишеньковий «обраховуючий» пристрій - Знак, що використовується для відділення цілої частини від дробової в інформатиці - Як називають людину - фаната комп’ютерних ігор - Числове представлення думки викладача про роботу учня - Розбір програми. Конкурс капітанівчайникзалізоІнтернеткалькуляторкрапкагеймероцінкааналіз

Номер слайду 26

Підбиття підсумків турниру. Нагородження команд1 місце2 місце

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Додано
26 липня 2018
Переглядів
1298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку