Презентація передбачена для проведення узагальнюючого уроку у формі уроку-подорожі, яка містить цікаві завдання для повторення вивченого матеріалу та перевірки рівня знань учнів.
Урок - подорож: «Антична цивілізація та її сусіди.»
Номер слайду 2
Багатством Греції були моря: зручні бухти, чисельні острови, що розташовувалися недалеко один від одного, створювали умови для розвитку мореплавства.
Номер слайду 3
«Історична розминка- миттєва відповідь»
Номер слайду 4
І зупинка «Картографічна»Без чого не можлива жодна подорож? Звичайно без знання карти.
Номер слайду 5
Назвати і показати на карті найвищу гору ГреціїПоказати на карті, на які три частини за своїми природними умовами поділяється Греція. Назвати і показати в області Аттики найважливіше місто. Назвати і показати моря, що омивають Грецію. Показати на карті острів, де утворилась Мінойська палацова цивілізація. Назвати і показати на карті місто, облогу якого давні греки вели протягом 10 років
Номер слайду 6
Грецькі оратори, які виступали перед народом, часто вживали в своїх промовах крилаті вислови, щоб підсилити враження. Тому наступна наша зупинка ІІ «Зашифровані вислови».
Зупинка ІІІ «Державотворча» 1. Остракізм2. Звільнення рабів3. Спартіати 4. Заборона на ввезення іноземних товарів5. Герусія6. Реформи Солона. Афіни Спарта 7. Демократія8. Лікург9 . Місто-держава10. Олігархія11. Реформи Клісфена12. Періеки
Номер слайду 9
Зупинка IV «Греко-перські війни» Питання «Що?»Що таке греко-перські війни?Що довелося захищати грекам у боротьбі з Перською державою?Що перервали перси грекам з Північним Причорномор’ям?Що за мету переслідував Дарій І?Що стало приводом до конфлікту між персами і греками?
Номер слайду 10
Зупинка IV «Греко-перські війни» Питання «Де?»Де відбулася перша зустріч між завойовниками персами і греками?Де відбулася наступна битва при Фермопілах? Де відбулася у вересні 480 р. до н.е. битва грецького флоту з персами?Де відбулася найбільша. Переможна, остаточна битва в 479р. до н.е.?
Номер слайду 11
Зупинка IV «Греко-перські війни» Питання «Коли?»Коли для греків стали відкритими райони Егейського і Чорного морів в області Малої Азії?Коли Греція досягла найвищого рівня щодо її економічного, політичного, культурного розквіту?
Номер слайду 12
Зупинка V «Магічні квадрати»
Номер слайду 13
- Розташуйте в хронологічні послідовності події Східного походу Александра Македонського-завоювання Сирії та Фінікії - Індійський похід - падіння Перської імперії - перебування Александра в Єгипті - заснування Александрії - похід до Малої Азії
Номер слайду 14
Зупинка VI. Антична хронологія в картинках- Розгляньте зображення та пригадайте про який епізод з історії античної цивілізації та її сусідів вони розповідають, знайдіть відповідний опис.
Номер слайду 15
Вправа «Мікрофон» Що в історії Стародавньої Греції вас найбільше вразило, запам’яталося?
Номер слайду 16
Домашнє завдання Повторити розділ «Антична цивілізація та її сусіди Історія Давньої Греції» (параграфи 24-28та 33-41); підготуватися до тематичного оцінювання .