Презентація на тему "Безпека у громадському транспорті"

Про матеріал
Презентація на тему "Безпека у громадському транспорті" розкриває такі питання: • Громадський транспорт • ДТП • Електротранспорт • Метрополітен. Презентація зроблена по підручнику, тому учням буде змістовно і цікаво.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Безпека у громадському транспортіВчитель ЗБД Власюк К. П.

Номер слайду 2

Безпека у громадському транспорті• Громадський транспорт • ДТП • Електротранспорт • Метрополітен

Номер слайду 3

Види Громадського Транспорту. Громадський транспорт — це різновид пасажирського транспорту, який надає послуги з перевезення людей за визначеними маршрутами. Спільне і відмінне автобуса й трамваю Завдання:• Об’єднайтесь у пари та розкажіть одне одному, яким видом транспорту найчастіше користуєтеся. Яке ваше улюблене місце в салоні громадського транспорту? • Розгляньте діаграму Венна про автобус і трамвай З’ясуйте, що у них спільного, а що — відмінного. • Створіть таку діаграму для поїзда і метро.

Номер слайду 4

Безпека салону Громадського транспорту. На жаль, на дорогах нерідко трапляються дорожні транспортні пригоди (ДТП). Тому важливо знати, які місця у транспорті (за статистикою) є найбільш безпечними. Розгляньте схему маршрутного таксі та назвіть найбезпечніші місця в салоні маршрутки.

Номер слайду 5

Схема безпеки салону маршрутного таксі. Найнебезпечніші (за статистикою) місця позначені червоним кольором, менш «травматичні» — жовтим, а найбезпечніші місця — зеленим.

Номер слайду 6

Завдання:

Номер слайду 7

Правила поведінки в електротранспортіМіський електротранспорт — це насамперед тролейбуси і трамваї. Вони вважаються безпечнішими від автобусів, тому що рухаються по рейках або вздовж електропроводів і мають ширші та зручніші двері та проходи. Однак за деяких обставин вагони електротранспорту можуть опинитися під напругою. Якщо ви побачили, що з-під коліс тролейбуса сиплються іскри, або помітили, як хтось зойкнув, торкнувшись металевого поручня, попередьте про це усіх. Не заходьте у вагон, а коли ви вже в ньому, постарайтеся як найшвидше вийти, не торкаючись металевих частин: поручнів, корпусу, дверей.

Номер слайду 8

Намагайтеся діяти обережно, не штовхати інших пасажирів, адже вони можуть не встояти на ногах і постраждати від ураження електричним струмом. Завдання: • Прочитайте наведені твердження. Поясніть, з якими ви погоджуєтесь, а з якими — ні. Поясність свою думку. • Не можна відволікати водія під час руху. • В автобусі можна їздити без квитка. • У транспорті не можна штовхатись і бешкетувати. • Під час руху слід триматися не за поручень, а за пасажира, який стоїть поруч. • До виходу треба готуватися заздалегідь, ввічливо запитуючи людей у проході, чи виходять вони на наступній зупинці. • Створіть пам’ятку безпечної та етичної поведінки у громадському транспорті.

Номер слайду 9

Правила поведінки у шкільному автобусіШкільний автобус — один із найбезпечніших транспортних засобів. Розгляньте правила поведінки у шкільному автобусі та доповніть їх своїми.

Номер слайду 10

Завдання:

Номер слайду 11

У вестибюлі та на ескалаторі метрополітену. В україні метро є у києві, харкові та дніпрі. Вестибюль метрополітену обладнано автоматами та касами для продажу проїзних документів і пропускними пунктами. На видноті розміщено схему метрополітену. Вона допоможе визначити, як доїхати до потрібної станції, де слід зробити пересадку. У вестибюлі завжди є черговий/чергова. За потреби до нього можна звернутися по допомогу.

Номер слайду 12

Завдання:• Розгляньте малюнок і з’ясуйте, що дозволено, а що заборонено перевозити в метрополітені. Обговоріть, чому, на вашу думку, було запроваджено такі правила. • Прочитайте наведені твердження. Поясніть, з якими ви погоджуєтесь, а з якими — ні. • Не можна бігти по ескалатору. • Свої речі можна ставити на поручень. • Не можна заходити за обмежувальну лінію. • На ескалаторі треба стояти зліва. • На платформі можна бігати та гратися

Номер слайду 13

Розгляньте схему поведінки у вестибюлі та на ескалаторі. Обговоріть: Чому на ескалаторі не можна торкатися нерухомих частин або ставити ногу за обмежувальну лінію? Чому небезпечно кидати вниз монетки? Які ще дії пасажирів на ескалаторі є небезпечними? У чому небезпека на ескалаторі тонких підборів?

Номер слайду 14

На платформі й у вагоні метро. В очікуванні поїзда на пероні метро збирається чимало пасажирів. Чемна і спокійна поведінка — запорука їхньої безпеки.

Номер слайду 15

Запам‘ятайте!• Не можна заходити за обмежувальну лінію на платформі.• На платформі метрополітену заборонено грати в рухливі ігри. • У вагоні треба сидіти або стояти, міцно тримаючись за поручні.• Якщо у вагоні відчувається запах диму, слід негайно повідомити про це машиністові. Для цього в кожному вагоні є кнопка зв’язку з машиністом . • У разі виникнення небезпечної ситуації в метрополітені необхідно виконувати всі вказівки машиніста або чергового по станції

Номер слайду 16

Домашнє завдання: Опрацювати § 6. Безпека у громадському транспорті. Виконати мозаїку завдань ст. 55.

Номер слайду 17

Джерела: Https://www. Google. Comhttps://pidruchnyk. Com. Ua/1707-zdorovia-bezpeka-ta-dobrobut- voroncova-5-klas. Html

Номер слайду 18

Дякую за увагу!

pptx
Додано
6 лютого
Переглядів
467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку