Презентація на тему: "Буктрейлер як засіб розвитку професійної компетенції викладачів філології"

Про матеріал
Останнім часом у світі спостерігається втрата інтересу до читання книг. Тож усі небайдужі, насамперед представники видавничого ринку, змушені шукати нові інструменти просування своєї продукції. Одним із ефективних видів сучасної мультимедійної продукції – є буктрейлер, пік поширення якого припадає на початок ХХІ ст. Проблема читання знаходиться в даний час у зоні особливо пильної уваги суспільства. Читання стає не тільки засобом входження людини в культуру, а й серйозним чинником його особистої успішності в різних сферах життєдіяльності. Враховуючи особливості сприйняття інформації молодими людьми, презентація літературних творів через використання відеоряду - один з ефективних способів формування читацького інтересу. Буктрейлер є темою не дослідженою. Саме тому методика створення буктрейлера є актуальною в умовах розвитку професійної компетенції сучасного педагога-філолога.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала викладач української мови та літератури. Городенська Іванна Володимирівна. ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ВІННИЦЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ЕКОНОМІКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА ЗУНУ»Буктрейлер як засіб розвитку професійної компетенції викладачів філології

Номер слайду 2

Поняття терміна “буктрейлер”.Історія вивчення. Типологія буктрейлерів. Процес створення та допоміжні програми. Роль буктрейлера в освітньому просторі.“Bookfashion”. Зміст:

Номер слайду 3

1. Поняття терміна “буктрейлер”Ми пропонуємо переглянути декілька видів визначення поняття: «Буктрейлер - це невеликий відеоролик, основне завдання якого - розповісти про книгу, зацікавити, заінтригувати і підштовхнути до прочитання або переосмисленню вже прочитаного». За Дарсі Паттісоном: «Новий жанр назвали «буктрейлером» (від англ. «book», «книга» і «trailer», тобто «трейлер», «причеп» -- звичний у кіно прокаті додаток до основного показу, анонс іншої стрічки, що демонструється перед сеансом або в рекламних паузах». Т. Лісовська: буктрейлер (англ. Booktrailer) - як невеликий відеоролик, що розповідає у довільній художній формі про будь-яку книгу.

Номер слайду 4

1. Поняття терміна “буктрейлер”Буктрейлер — особливий вид книжкової реклами, один із засобів просування видання до користувача. Він представляє собою короткий відеоролик, що створює візуальний образ книги, кліп за її змістом. Основне завдання буктрейлера — яскраво й образно розповісти про твір, зацікавити, заінтригувати читача, спонукати до читання.

Номер слайду 5

2. Історія вивчення В Україну буктрейлер як спосіб просування книги прийшов у 2009 році. Першими створювати буктрейлери почали видавництва, побачивши в цьому ресурсі новий інструмент для реклами своєї продукції. Активно працює в цьому напрямку, наприклад, видавництво «Грані Т». Потім цю ідею підхопили бібліотекарі. Вперше буктрейлер продемонстрували широкій публіці в 2003 році на книжковому ярмарку в Луїзіані. Ролик рекламував нову на той момент книгу Крістіана Фіхана - «Темну симфонію», десятий за рахунком роман з багатотомної вампірської серії. Це був перший буктрейлер, знятий на книгу, а не фільм.

Номер слайду 6

2. Історія вивчення «Він здобув популярність в інтернеті, став невід'ємним складником контенту відеохостингів». Мільйони читачів сьогодні не просто викладають враження від книг на форумах, а, використовуючи можливості мультимедіа, ілюструють улюблені твори короткими відеоанотаціями. Буктрейлер в основному складається з ілюстрацій, для поширення яких використовуються соціальні мережі. Буктрейлери поширюються саме через соціальні спільноти. Основною платформою є Youtube через який ролик завантажується, а далі за допомогою посилань поширюється через інші соціальні мережі та відеохостинги.

Номер слайду 7

3. Типологія буктрейлерів. Юлія Щербініна в статті «Дивитися можна читати: Буктрейлерство як видавнича стратегія в сучасній Росії» виділяє такі різновиди буктрейлерів:за способом візуального втілення тексту:за змістом:Ігрові(мініфільм по книзі)Неігрові(набір слайдів з цитатами, ілюстраціями)Анімаційні(мультфільм по книзі)РозповідніАтмосферніКонцептуальні

Номер слайду 8

3. Типологія буктрейлерів. Світлана Патра пропонує іншу класифікацію. Вона поділяє буктрейлери на декілька груп : За жанром: Анонс -коротко розповідається про книгу, її сюжет і автора, а також про її видання, про надходження у певну бібліотеку. Відгук-ролик, у якому автор буктрейлера ділиться враженнями від прочитаної книги. Форма відтворення. Повноцінний відеоролик. Презентація

Номер слайду 9

4. Процес створення та допоміжні програми. Вербальні і візуальні особливості - це два важливі фактори, що впливають на успішність буктрейлера. Так візуальне перевтілення відображає характер всієї сучасної культури: фрагментарність, мозаїчність, роздрібненість. Створення буктрейлера вимагає від автора креативності, відчуття художньої краси, музичного ритму та певних знань у галузі комп'ютерних технологій.

Номер слайду 10

4. Процес створення та допоміжні програми. До основних етапів створення освітніх буктрейлерів належить: Ознайомлення із прикладами буктрейлерів. Визначення сюжету та ідеї майбутнього відеоролику (герої, місце, конфлікт). Розробка сценарного плану відеоряду (сюжет та вербальний супровід). Добір відеоматеріалу (знайти відео за потрібною тематикою). Робота із текстом. Вибір програми Виконання відеомонтажу.

Номер слайду 11

4. Процес створення та допоміжні програми. Вибір програми для роботи із відео: Power. Point Camtasiastudio Windows Movie. Maker Animoto You. Tube

Номер слайду 12

5. Роль буктрейлера в освітньому просторі. Освітній буктрейлер можна вважати інноваційною технологією, шо покликана не лише зробити заняття української літератури більш ефективними і цікавими для студентів, а й спонукає їх читати у вільний час. Перспективним вбачається обговорення і взаємооцінювання власних проектів буктрейлерів на літературні твори українських письменників не лише під час занять,а й в мережі. Переконана, що це сприятиме подальшому розвитку літературознавчих та ІКТ компетентностей підлітків,оскільки освітня функція буктрейлеру спрямована на популяризацію літератури серед молоді, яким варто допомогти відчути задоволення від читання, навчити їх сприймати за допомогою слова «розумне, добре і вічне», зробити так, щоб потреба у читанні була складовою їхнього духовного життя.

Номер слайду 13

6. “Book fashion” «Book fashion» - це щорічний фестиваль серед студентів і старшокласників на розробку та просування в Інтернеті буктрейлерів і промороликів.

Номер слайду 14

6. “Book fashion” Лавренюк Діана та Костюк Юлія, студентки нашого навчального закладу, під керівництвом Городенської Іванни Володимирівни створили буктрейлер та здобули II місце у номінації “Трейлер до твору за шкільною програмою”.

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

pptx
Додано
11 листопада 2020
Переглядів
1494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку