Про матеріал
Останнім часом у світі спостерігається втрата інтересу до читання книг. Тож усі небайдужі, насамперед представники видавничого ринку, змушені шукати нові інструменти просування своєї продукції. Одним із ефективних видів сучасної мультимедійної продукції – є буктрейлер, пік поширення якого припадає на початок ХХІ ст. Проблема читання знаходиться в даний час у зоні особливо пильної уваги суспільства. Читання стає не тільки засобом входження людини в культуру, а й серйозним чинником його особистої успішності в різних сферах життєдіяльності. Враховуючи особливості сприйняття інформації молодими людьми, презентація літературних творів через використання відеоряду - один з ефективних способів формування читацького інтересу. Буктрейлер є темою не дослідженою. Саме тому методика створення буктрейлера є актуальною в умовах розвитку професійної компетенції сучасного педагога-філолога.