Урок - мандрівка з математики 5-ий клас. Цікава презентація до уроку, завдяки якій ваші учні побудуть в гостях у сонечка, мудрої сови, та вирушать у подорож до знань.
Мета: Формування понять числових та буквених виразів, культури математичних записів. Розвиток логічного мислення учнів. Навчати складати та читати буквені вирази математичною мовою. Урок - мандрівка з математики 5-ий клас Тема: числові та буквені вирази.
Номер слайду 2
Номер слайду 3
1. Актуалізація опорних знань. Завдання від мудрої сови Знайдіть: 1. S, якщо відомі v і t . 2. V, якщо відомі s і t. 3. t, якщо відомі v і s. 4. Вартість, якщо відомі ціна та кількість. 5. Площу прямокутника, якщо відомі сторони a і b?
Номер слайду 4
В гостях у сонечка
Номер слайду 5
варіант. 7 м. 7 дм. 200 мм. 3 год. 7дм. 1 см. 12 кг. 200 г. 13 кг. 200 г. 200 м/хв 120 см. 500 дм. 15т.4ц. 10м. 20см. 3 хв. 2 дм. 50 км. 15т. 400 кг. 120 см 10м.2дм. 8м. 3дм. 180 хв. 200 м/с. 7м.70см. 7дм.10мм. 12 кг. 800гр. 50 м. 2.варіант.
Номер слайду 6
Питання для лото 1) V = 10 м/с, t = 5 с, s = ? 2) V = 5 км/год., s = 15 км, t = ? 3) t = 15 хв., s = 3000м, v = ? 4) а = 6 см., b = 20 см, s = ? 5) S прям. = 24 дм, а = 12 дм, b = ? 6) 3м. 40см. * 3 = ? 7) 2дм. 3см. + 4дм. 8см. = ? 8) 11м. 4дм. – 3м. 7дм. = ? 9) 15кг. 400г. – 2кг. 600г. = ? 10) 4кг. 800г. + 7кг. 400г. = ? 11)2т. 200кг. * 7 = ?
Номер слайду 7
Відповіді на запитання варіант. Не закресленими мають бути клітинки: 3хв., 120 см., 13 кг. 200гр..) 2. варіант. Не закресленими мають бути клітинки: 200 м/с., 8м.3 дм., 50 км..)
Номер слайду 8
Подорож до нових знань
Номер слайду 9
Актуалізація опорних знань Основою математичної мови є цифри та математичні знаки: . : = < > + - , ( ) тощо.
Номер слайду 10
математичні вирази, це «слова» математичної мови. Їх складають із чисел, букв, знаків дій і дужок. Запишіть приклади таких виразів: (24-11)* 7; A * 6 + R; 99 : 9 + B.
Номер слайду 11
Із математичних «слів» складають «математичні речення», бо вони стверджують закінчену думку: 7+5=12; 17 < 20; а + б = в + а; а*0=0.
Номер слайду 12
ІІІ. Мосток до вивчення нового матеріалу
Номер слайду 13
Запишіть у зошитах вирази, які відбивають таку послідовність дій: число 10 помножити на 2 і до добутку додати 6; число 45 поділити на 9 і від частки відняти 3; до числа 1200 додати 705 і суму помножити на 100.
Номер слайду 14
А тепер розглянемо вирази, які містять і числа, і букви. число К помножити на 9 і до добутку додати 6; число А помножити на 10 і від добутку відняти число М до числа Р додати число К і цю суму помножити на С.
Завдання 3. І варіант ІІ варіант 3. Довжина відрізка дороги становить: х м. а м. Чому дорівнює довжина відрізка, який: а) довший, ніж даний, на 100 м на 50 м б) коротший, ніж даний, на 40 м на 200 м в) довший, ніж даний, у 2 рази у 4 рази г) коротший, ніж даний, у 6 разів у 8 разів
Номер слайду 20
Завдання 4. 4. Цукерка коштує х коп., а пряник коштує у коп. Скільки коштують: а) 7 цукерок а) 10 цукерок б) 11 пряників б) 20 пряників в) 5 цукерок і 4 пряники в) 9 цукерок i 11 пряників г) а цукерок і b пряників? г) т цукерок і п пряників?
Номер слайду 21
Завдання 5. 5. 1 кг шоколадних цукерок коштує а грн.., а 1 кг звичайної карамелі - b грн. 1) Що було куплено, якщо вартість покупки у гривнях: б) 4а б) 6а в) b*3 в) b*2 г) 5а + b? г)а + 4b? 2) Який зміст має вираз? a-b a:b Чи може бути у даному випадку b - а ?