Цілі уроку: Закріпити теоретичні знання з теми «Дії над векторами»Удосконалити практичні уміння та навички розв'язувати задачі на вектори (додавання та віднімання векторів, знаходження координат вектора, знаходження довжини вектора). Показати зв’язок геометрії з іншими науками. Виховати інтерес до математики10.03.20202
Гра «Математичне доміно»10.03.20206 Вектори називаються рівними …Щоб задати вектор…Співнапрямленими векторами називають колінеарні вектори…Нуль-вектором називають вектор…Довжина нуль-вектора….1. Якщо вони співнапрямлені і мають рівні довжини2. Достатньо вказати його початок і кінець3. Якщо вони мають однаковий напрямок4. Якщо його початок і кінець співпадають5. Дорівнює нулю
10.03.202011 Застосування векторів у інформатиці Майже з моменту створення ЕОМ з’явилася і комп’ютерна графіка, яка зараз вважається невід’ємною частиною світової технології. Спочатку це була лише векторна графіка – побудова зображення за допомогою так званих "векторів" - функцій, які дозволяють обчислити положення точки на екрані або папері. Наприклад, функція, графіком якої є коло, пряма лінія чи інші більш складні криві. Сукупність таких "векторів" називається векторним зображенням.
10.03.2020201 група2 група3 група. Знайти довжину вектора 𝑚(1;3;−2) Знайти координати вектора 𝑚=2𝑎+3𝑏 , якщо 𝑎2;0;−3,𝑏(2;−1;3) Задано точки А3;−4;2, В−6;1;2, С−5;2;1, D4;−3;1. Доведіть, що AВCD – паралелограм. 𝑚=12+32+(−2)2=1+9+4=14 2𝑎(4;0;−6) 3𝑏(6;−3;9) 𝑚10;−3;3 Групова робота𝐴𝐵(−6−3;1−−4;2−2)=𝐴𝐵(−9;5;0)𝐷𝐶(−5−4;2−−3;1−1)=𝐷𝐶(−9;5;0)