24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Презентація на тему "Додавання і віднімання натуральних чисел.Вирази" для 5 класу

Про матеріал

Тема «Додавання і віднімання натуральних чисел. Вирази» вивчається в курсі математики 5 класу. Учні вже вміють додавати і віднімати багатоцифрові числа, знають властивості додавання, правила віднімання суми від числа і числа від суми, розпізнають числові та буквені вирази, знаходять значення виразів при заданому значенні змінної, значення величини за формулою. Тому метою проведення даного уроку було узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Додавання, віднімання натуральних чисел. Вирази», перевірити якість засвоєння учнями вивченого матеріалу; розвиток мовлення і формування навичок застосування отриманих знань і вмінь; розвивати навички усної лічби, логічне мислення, пам'ять; виховувати акуратність, посидючість, цікавість до математики.

Для організації діяльності учнів, створення відповідного емоційного фону, забезпечення кращого сприйняття матеріалу на протязі всього уроку використовується мультимедійна презентація з героями мультфільму «Простоквашино».

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Як називають числа при додаванні? Скільки властивостей додавання ви знаєте? Які це властивості? Чи може сума двох чисел дорівнювати одному з доданків? Як називають числа при відніманні? Якою дією перевіряється правильність віднімання? На яке число треба зменшити 25, щоб отримати 0; це саме число? Який вираз називають числовим? Чим відрізняються числовий і буквений вирази?

Номер слайду 3

56 +13 69 : 3 23 + 47 70 140 - 104 36 : 9 4 + 18 22 :1 22 - 16 6 60 + 30 90 : 30 3 22 40 4 + 19 + 18 : 10 +40 44

Номер слайду 4

1) 483 + (768 + 517) = В О Р О Н И знайдіть значення виразів: 2) 164+428+436+272 = 3) (847+459) – 347 = 4) 569 – (269+83) = 5) (176+343) – 243 = 6) 1287 – (487+164)= 7) 729 – (396+229) = Й Й О Н Р О В И 104 217 276 959 1300 1768 636 Обираючи зручний порядок обчислення,

Номер слайду 5

Вороний Георгій Феодосійович (1868 — 1908) видатний український математик

Номер слайду 6

(13+р)+87= 2) х+349+251= 3) 968 - 732+с= Спростіть вирази: 100+р 600+х 236+с

Номер слайду 7

Знайдіть значення b за формулою: b=8c – 17, якщо с=5, то b= b=45 – 4n, якщо n=7, то b= b=40 – 7q, якщо q=4, то b= 23 17 12

Номер слайду 8

Корова коштує 9000 грн. Дядько Федір знайшов скарб – на 8243 грн, Шарик позичив у сусідів 2305 грн. Скільки грошей залишиться після купівлі корови? 1548

Номер слайду 9

В перший день від корови надоїли 22 л молока, що на 4 л більше, ніж за другий день і на 3 л менше, ніж за третій день. Скільки літрів молока надоїли від корови за ці три дні? Розв’язання 22-4=18 (л) – за другий день; 22+3=25 (л) – за третій день; 22+18+25=65 (л) - за три дні.

Номер слайду 10

Установіть закономірність і заповніть пусту клітинку: 52 45 38 12 20 16 31 24

Номер слайду 11

Установіть закономірність і заповніть пусту клітинку: 672 641 610 330 345 315 703 360

Номер слайду 12

Замість зірочок поставте цифри 6 8 + 5 9 2 3 1 3 4 0 2 4 3 04 8 6 3 4 9 9 47 3 2 4 5 3 5 7 8 + - - 2 4 6 7 6 5 1 1 3 8 0 6 2 8 3 1) 4) 3) 2)

Номер слайду 13

Домашнє завдання: повт. п.7-9, збірник ст. 71-72, № 49(1,4), 51(1,3), 52(1).

Номер слайду 14

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стефаник Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додав(-ла)
Ткачук Олена
Додано
4 жовтня 2018
Переглядів
2550
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку