23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Презентація на тему "Дробово-раціональні рівняння" для 8 класу.

Про матеріал
Презентація до уроку "Дробово-раціональні рівняння" допоможе вчителю підвищити ефективність уроку, сприяє емоційному сприйманню змісту навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математичне ралі « Дробово-раціональні рівняння»Урок алгебри у 8 класіУчитель Забара Тетяна Петрівна

Номер слайду 2

Рівняння – це не просто рівність З однією змінною, чи кількома. Рівняння – це думок активність, Це інтелекту боротьба. То ж будьте творчими, активно розвивайтесь,Долайте труднощі у своєму житті,Але з рівняннями, прошу, не розлучайтесь,Вони послужать вам в житті.

Номер слайду 3

Кожна парта - екіпаж: штурман і пілот

Номер слайду 4

Перевірка готовності екіпажів

Номер слайду 5

Перевірка готовності екіпажів

Номер слайду 6

Перевірка готовності екіпажів№217 Нехай швидкість човна х км/год,тоді швидкість за течією річки - (х+3)км/год,а швидкість проти течії - (х-3)км/год. Час руху човна за течією річки год, а проти течії год. Враховуючи, що на весь шлях витратив 2год, маємо таке рівняння:

Номер слайду 7

Встановити відповідність. TEXTTEXTTEXT1. Яке рівняння називають раціональним?2. Види раціональних рівнянь3. Які рівняння називаються рівносильними?4. Область допустимих значень (ОДЗ) рівняння це5. Що означає розв’язати рівняння?6. За якої умови значення дробу дорівнює нулю:а) Знайти всі його корені або показати, що їх немає - б) Якщо чисельник дробу дорівнює нулю, а знаменник не дорівнює нулю в)Значення змінної, за яких мають зміст вирази в обох частинах рівняння г) якщо вони мають одні й ті самі корені або кожне з рівнянь коренів немає.д) цілі і дробовіе) ліва і права частина якого є раціональними виразами

Номер слайду 8

В З А Є М О П Е Р Е В І Р К А123456е д г в а б

Номер слайду 9

О Ц І Н Ю В А Н Н Я3 бали2 бали1 бал6 правильних відповідей 5-4 правильних відповідей 3-1 правильних відповідей

Номер слайду 10

Складемо карту перегонів. Знайти ОДЗ рівняння х = 2 х = 0; х = -2 х = -2 Розв’язати рівняння: х = 1,2 х = 2 х = -1,2 Яке з наведених рівнянь є дробово-раціональним ? При яких значеннях змінної х дроби рівні?

Номер слайду 11

Складемо карту перегонів. Знайти ОДЗ рівняння х = 2 х = 0; х = -2 х = -2 Розв’язати рівняння: х = 1,2 х = 2 х = -1,2 Яке з наведених рівнянь є дробово-раціональним ? При яких значеннях змінної х дроби рівні?

Номер слайду 12

Складемо карту перегонів. Знайти ОДЗ рівняння х = 2 х = 0; х = -2 х = -2 Розв’язати рівняння: х = 1,2 х = 2 х = -1,2 Яке з наведених рівнянь є дробово-раціональним ? При яких значеннях змінної х дроби рівні?

Номер слайду 13

Складемо карту перегонів. Знайти ОДЗ рівняння х = 2 х = 0; х = -2 х = -2 Розв’язати рівняння: х = 1,2 х = 2 х = -1,2 Яке з наведених рівнянь є дробово-раціональним ? При яких значеннях змінної х дроби рівні?

Номер слайду 14

Карта перегонів. Знайти ОДЗ рівняння х = 2 х = 0; х = -2 х = -2 Розв’язати рівняння: х = 1,2 х = 2 х = -1,2 Яке з наведених рівнянь є дробово-раціональним ? При яких значеннях змінної х дроби рівні?Країна дробово-раціонаьнихрівнянь

Номер слайду 15

Перегони по місцевості )

Номер слайду 16

Раптова зупинка-аварія Знайди помилки: Відповідь: х=-3, х=2 Відповідь: Відповідь: коренів немає.

Номер слайду 17

Фініш. САМОСТІЙНАРОБОТА

Номер слайду 18

Склади рівняння до задачі Автомобіліст проїжджає відстань між двома містами на 36 хв швидше, ніж мотоцикліст. Знайти швидкість кожного з них, якщо відомо, що швидкість автомобіліста на 15 км/год більша, ніж швидкість мотоцикліста, а відстань між містами 180 км.

Номер слайду 19

ВЗАЄМОПЕРЕВІРКА Нехай швидкість мотоцикліста - х км/год, тоді швидкість автомобіліста - (х+15) км/год. Мотоцикліст проїхав відстань між містами за год, а автомобіліст – за год. Враховуючи, що автомобіліст проїхав відстань на 36 хв швидше, ніж мотоцикліст, маємо таке рівняння:

Номер слайду 20

О Ц І Н Ю В А Н Н Я4 бали2 бали1 бал. Повне пояснення +рівняння. Неповне пояснення +рівняння. Тільки рівняння

Номер слайду 21

Підведення підсумків уроку: Вправа: «Продовж речення»Сьогодні на уроці ми…. Мені сподобалось…. Я навчився (лася)…..

Номер слайду 22

Домашнє завдання П. 7 №216, 218, 219**

Номер слайду 23

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ

pptx
Додав(-ла)
Забара Тетяна
Додано
23 січня
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку