Презентація на тему «Еволюція автомобільних двигунів»

Про матеріал
Презентація на тему «Еволюція автомобільних двигунів» має за мету дослідити розвиток технологій у сфері автомобільних двигунів від початку їхнього виникнення до сучасності. Ця презентація має на меті висвітлити етапи еволюції автомобільних двигунів, їхні вдосконалення та вплив на середовище, а також висвітлити перспективи розвитку у майбутньому.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Еволюція автомобільних двигунів. Виконав учень 11-В класу. Носівського ліцею №1 Шевченко Григорій

Номер слайду 2

План презентаціїЯк розвивався двигун внутрішнього згорання?Розвиток двигуна внутрішнього згорання. Використані джерела.

Номер слайду 3

Як розвивався двигун внутрішнього згоряння?Люди виробляють автомобілі вже понад століття, і майже під кожним капотомстоїть двигун внутрішнього згоряння. Протягом останніх 100 роківпринцип його роботи залишався незмінним: кисень та паливо надходятьв циліндри двигуна, де відбувається вибух (займання), в результатічого всередині силового агрегату утворюється сила, яка рухаєавтомобіль вперед. Але з моменту першої появи двигунавнутрішнього згоряння (ДВС) щороку інженери відточують його, щобзробити швидше, надійніше, економічніше, ефективніше.

Номер слайду 4

Розвиток двигуна внутрішнього згоряння1955 р. - впорскування палива. До появи системи впорскування процес попадання палива в камеру згоряння двигуна був не точним і погано регульованим, оскільки паливно-повітряна суміш подавалася за допомогою карбюратора, який постійно потребував очищення та періодичної складної механічного регулювання. На жаль, на ефективність роботи карбюраторів впливали погодні умови, температура, тиск повітря. Атмосфері та навіть на якій висоті над рівнем моря знаходиться автомобіль. З появою ж електронного впорскування палива процес подачі палива став більш контрольованим. Нещодавно було проведено випробування інжектора на спортивному автомобілі Mercedes-Benz 300 SLR, який зміг проїхати, не зламавшись, майже 1600 км. Цю відстань автомобіль подолав за 10 годин 7 хвилин та 48 секунд. Випробування проходило у рамках чергової автоперегонів "Тисяча миль". Ця машина встановила світовий рекорд. Через два роки компанія Chevrolet представила спорткар Corvette з упорскуванням палива.

Номер слайду 5

Розвиток двигуна внутрішнього згоряння1962 р. - Турбонадув. Турбокомпресор є найдорожчим у двигунах внутрішнього згоряння. Справа в тому, що турбіна, яка подає більше повітря в циліндри двигуна, що колись дозволяла 12-циліндровим винищувачам під час Другої світової війни злітати вище, летіти швидше, далі і меншевитрачати дороге паливо. Турбонаддув - один із методів агрегатного наддуву, заснований на використанні енергії відпрацьованих газів. Основний елемент системи – турбіна. У результаті, як і багато технологій, система турбін з авіатехніки прийшла в автопромисловість. Так, у 1962 році у світі були представлені перші серійні автомобілі з турбокомпресором. Ними стали BMW 2002 або Saab 99.

Номер слайду 6

Розвиток двигуна внутрішнього згоряння. Роторний двигун 1964 р.Єдиним двигуном, який по-справжньому зміг зламати форму звичайного двигуна внутрішнього згоряння, став роторний диво-мотор інженера Фелікса Ванкеля. Форма його ДВС нічого спільного не мала зі звичним нам двигуном. Роторний мотор є трикутником всередині овалу, обертається з величезною силою. За своєю конструкцією роторний двигун легший, менш складний і кращий, ніж звичайний двигун внутрішнього згоряння поршнями та клапанами. Роторний двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) - тепловий двигун, в якому головний рухомий робочий елемент двигуна - ротор. здійснює обертальний рух. Першими роторні двигуни на серійних авто почали використовувати компанія Mazda і німецький автовиробник NSU, що нині вже не існує. Потім компанія Mazda налагодила виробництво своїх автомобілів, оснащених роторним двигуном. Але у 2012 році вона відмовилася від використанняроторні двигуни. Останньою з роторним двигуном стала модель RX-8.

Номер слайду 7

Розвиток двигуна внутрішнього згоряння. Технологія дизактивації циліндрів двигуна - 1981 р. Чим менше циліндрів працює у двигуні, тим менша витрата палива. Відомо, що при експлуатації автомобіля більшу частину часу люди використовують машину у місті. Логічно, що якщо автомобіль оснащений 8- або 6-циліндровими моторами, то при поїздках у місті всі циліндри в двигуні в принципі не потрібні. Але як можна просто перетворити 8-циліндровий двигунчотирициліндровий, коли вам не потрібно задіяти для потужності всі циліндри? На це питання у 1981 році вирішила відповісти компанія Cadillac,яка представила двигун із системою дезактивації циліндрів 8-6-4. Цей мотор використовував електромагнітні керовані соленоїди длязакриття клапанів на двох або чотирьох циліндрах двигуна. Ця технологія мала підвищити ефективність двигуна, наприклад, під час руху шосе. Але наступна ненадійність і незграбність цьогомотора із системою дезактивації циліндрів налякала всіх автовиробників, які протягом 20 років боялися використовувати цю систему у своїхмоторах.

Номер слайду 8

Розвиток двигуна внутрішнього згоряння. У 2012 році компанія Mazda здивувала весь світ, представивши фантастичний мотор SKYACTIV-G, який має неймовірно високий коефіцієнт стиснення для серійного.двигуна. Ступінь стиснення цього двигуна становить. Наступним кроком для Mazda став новий двигун SKYACTIV-X, який використовує контрольоване запалювання (система. SPCCI). Завдяки цій системі з'явилася можливість спалахувати бензин практично за рахунок одного лише стиску. Тобто як у дизельних двигунах. Також у двигунах. SKYACTIV-X є можливість займати паливо звичайним чином. Причому електроніка автоматично вибирає, як вигідніше спалахувати бензин у камері згоряння. Все залежить від потреб водія та умов руху. 14:1. Це дозволяє двигуну отримувати енергію майже з кожної краплі бензину без утворення смогу.

Номер слайду 9

Електродвигун. Нікола Тесла – легендарний творець у галузі електро- та радіотехніки, творець змінного струму. На його честь, у 2003 році, була відкрита компанія з виробництва автомобілів, що їздять електрикою. Тесла встановила у свої автомобілі асинхронний, 4-х полюсний трифазний двигун, з рідинною системою охолодження. При розмірі з кавун – двигун видає від 382 л/с на колеса. Сам двигун є власною розробкою компанії Тесла. Насамперед, засновникам компанії необхідно було розробити потужний електродвигун та батареї, щоб привести в роботу провідні колеса. Для створення першого прототипу автомобіля знадобилося майже 3 роки. Двигун Тесла – представник електричних автомобільних двигунів, що є найпотужнішим електромотором у світі. Розвиток двигуна внутрішнього згоряння

Номер слайду 10

Використані джерелаhttps://auto.24tv.ua/evoliutsiia_avtomobilnykh_dvyhuniv_6_etapnykh_novatsii_n32523https://staff-capital.com/%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%8 E%D1%86%D1%96%D1%8 F-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8 C%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%B2-6-%D0%B5%D1%82%D0%B0/https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8 F_%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8 Fhttps://avtovod.com.ua/articles/852396907-evolyuciya-avtomobil-nih-dviguniv-vid-pershih-benzinovih-do-suchasnih-elektrichnih-sistem.html

Номер слайду 11

pptx
Пов’язані теми
Фізика, 11 клас, Презентації
До підручника
Фізика (академічний рівень, профільний рівень) 11 клас (Засєкіна Т.М., Засєкін Д.О.)
Додано
14 серпня
Переглядів
302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку