1. Удосконалити систему знань про фізичні тіла та явища, уміти наводити приклади фізичних тіл і явищ.2. Навчитися розуміти складні природні явища як сукупність фізичних явищ. Зосередити увагу на міжпредметних зв’язках фізики, історії,біології, музичного мистецтва тощо. Акцентувати увагу на вихованні любові до природи.5. Здійснювати формування ключових компетентностей, визначених завданнями Нової української школи.
В Азербайджані чай п’ють виключно з невеликих склянок, які називають армудами. Така вигнута форма склянки зручна з трьох причин: Армуди дуже зручно тримати за рахунок того, що верхня частина більш широка, ніж середня, і вона не висковзує з рук. Тримаючи армуди за верхню частину, неможливо обпектись, якщо навіть чай гарячий. А в чому полягає третя зручність армуд? Відповідь. Вся справа в “талії” армуд. Все, що лежить на дні затримується і його при бажанні можна дістати лише випивши весь чай.
ВИСНОВОК.1. Удосконалена система знань з теми: “ Фізичні тіла і фізичні явища ”.2. Реалізовані завдання щодо розуміння значення міжпредметних зв’язків при вивченні фізики. А також ми зрозуміли, що необхідно забезпечувати розвиток власних умінь щодо навчання впродовж життя; бути екологічно грамотними людьми.