Структура. Організаційний етап. Відтворення і коригування необхідних знань. Мотивація навчальної діяльностіПредставлення теми та очікуваних навчальних результатів. Надання необхідної інформаціїІнтерактивна вправа – центральна частина заняття. Підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку.
Тема: алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. Мета:навчальна: ознайомити з алгоритмічною структурою повторення, навчити складати та виконувати алгоритми з повтореннями у визначеному навчальному середовищірозвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, критичності думки, пам’яті, уваги, спостережливості;виховна: виховувати повагу до думки іншого; уміння співпрацювати в колективі.4. Тема та очікувані навчальні результати
Алгоритм, у якому передбачається багаторазове виконання одного й того самого набору команд, називають циклічним. Наприклад,для того щоб наповнити водою діжку місткістю 80 л, маючи десяти літрове відро, потрібно виконувати 8 разів одні й ті самі дії: набрати воду у відро, вилити воду в діжку.5. Надання необхідної інформації
Фізкультхвилинка. Я люблю зиму. Ти любиш зиму?Любіть зиму. Діти, читайте цікаві і потрібні книжки!Діти читали цікаві книжки. Чи читали діти цікаві книжки?Розповідні – поворот голови праворуч. Окличні – нахил голови ліворуч. Питальні – поворот голови ліворуч. Спонукальні – нахил голови праворуч
6. Інтерактивні вправи: підготовка. Перед тим, як увімкнути акумулятор робота, вам слід знати, що НЕ слід робити з ним, аби не пошкодити пристрій. Не допускайте контакту акумулятора з рідиною. Не опускайте акумулятор у воду. Забороняється кидати або вдаряти акумулятор. Не використовуйте акумулятор, якщо він упав або отримав сильний удар. Для утилізації акумулятора використовуйте лише спеціальні контейнери для вторинної переробки електроніки після повного розряду. Не викидайте акумулятор у контейнери для звичайних побутових відходів.rrrrr
6. Інтерактивна вправа: підготовка. Увімкнімо наших роботів!Заходимо у додаток Robo. Master. Відкриваємо кришку на задній панелі робота, як показано на схемі. Натискаємо на кнопку увімкнення акумулятора і тримаємо 1-2 секунди. Чекаємо поки робот відцентрує стабілізатор і буде готовим до підключенняrrrrr
Команда для встановлення тривалості обертання шасі в заданому напрямку. Команда для встановлення стандартної швидкість обертання шасі на 30°/с; шасі буде обертатися швидше, якщо встановлено вищу швидкість обертання.. Скільки повних обертів навколо себе зробить робот за 8 секунд, якщо швидкість його обертання 240°/с??(240 * 8) / 360 = 5(3)n = (v * t) / 360°t = 8 сv = 240 °/сn - ?6. Інтерактивна вправа: підготовка
Послідовність дій: Задати швидкість обертання шасі на 60°/с. Протягом усієї програми робот має повторювати такі дії: спочатку поворот праворуч (t=0,5 с), потім поворот ліворуч на 1 секунду, і знову поворот праворуч (t=0,5 с). Протестувати роботу коду. Продемонструвати результати роботи програми. Вправа. «Нескінченність»