12 серпня о 18:00Вебінар: Краще раз побачити: універсальні інтернет-ресурси для унаочнення навчального матеріалу

Презентація на тему: "Критичне мислення та медіаграмотність"

Про матеріал
Презентація на тему: "Критичне мислення та медіаграмотність" з предмету громадянська освіта для учнів 10 класу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Критичне мислення та медіаграмотність. Викладач Бориславського професійного ліцею. Сюма Л. М. Громадянська освіта

Номер слайду 2

Ключові компетентностіДосліджуємо, як працювати з джерелами. Розуміємо, чому необхідно бути медіаграмотним. Діємо, оцінюючи медіаповідомлення щодо дотримання стандартів.

Номер слайду 3

Медіа-тест. До якої категорії медіакористувачів ви належите

Номер слайду 4

Актуалізація знань. Які існують джерела інформації?Чим відрізняються факти від думки?Які способи маніпулювання інформацією у медіа ви знаєте?

Номер слайду 5

Стоп-фейк. Про те, як перевіряти інформацію на достовірність можна дізнатися з веб-сторінки ресурсу Stop Fake (Стоп-фейк) — волонтерського Інтернетпроекту, створеного для викриття неправдивої інформації про Україну, а також інші держави https://www.stopfake.org/uk/golovna/

Номер слайду 6

Медіаграмотність ― це розуміння способів, за допомогою яких медіа створюють різні типи повідомлень, того, як вони подають інформацію і які методи використовують для організації матеріалу. Це критичний погляд на медіаконтент. Медіаосвіта ― формування медіаграмотності на матеріалах та з допомогою мас-медіа, що має на меті критичне сприйняття медіаповідомлень. Критичне мислення ― це комплекс усвідомлених дій і навичок, які ми застосовуємо, коли оцінюємо інформацію, перевіряючи її на достовірність і наявність маніпуляцій.

Номер слайду 7

Чому важливо бути медіаграмотним сьогодні12345

Номер слайду 8

Розглядаємо та обговорюємо1. Перегляньте три різні відео на тему медіаграмотності.• Фільм № 1https://www.youtube.com/watch?v=vta. Te. Wzy6t. Q.• Фільм № 2https://www.youtube.com/watch?v=GIn4 GXkq. Kps.• Фільм № 3https://www.youtube.com/watch?v=2 Vt. Bj. M_yc. YM&t=1s. (Фільми №2 і 3створені ГО «Інформаційно-аналітичний центр «Дайджести та Аналітика».)2. Перелічіть якомога більше аргументів на користь медіаграмотності.3. Сформулюйте одним реченням ваше послання (меседж), що таке медіаграмотність.4. Чому медіаграмотність є важливою?

Номер слайду 9

Ключові питання для аналізу медіамеседжів

Номер слайду 10

Авторство й аудиторія

Номер слайду 11

Меседжі і значення

Номер слайду 12

Репрезентація й реальність

Номер слайду 13

10 компетентностей із медіаграмотності

Номер слайду 14

Прочитайте уривок зі статті «Україна: маріонетки Світового Уряду поіменно і зі списком “заслуг”» (переклад з російської) від 02.03.2017 р. та проаналізуйте відповідно до запитань таблиці. У київському метро станції оголошують двома мовами — українською та англійською. Якщо не брати до уваги «корінних жителів столиці», які приїхали з Тернополя, Івано-Франківська та Львова, то більшість населення Києва російськомовні… Зробили подібне «нововведення» зовсім не під «Євробачення»,.. а ще три роки тому. Мер Кличко розповідав, як важко було підібрати «носія англійської мови» для «начитки оголошень». …обшарпані вагони, які давно потребують ремонту, тепер з англомовною «озвучкою». Самих амерів у Києві мало. У них є кілька «тусовочних місць» з бургерами і стейками, де вони відпочивають. Я маю на увазі постійно проживаючих «господарів», які тут нас вчать жити. Вони не користуються метро, оскільки це небезпечно. Але якщо раптом зайдуть, то почують «рідний голос». Крім кадрового дипломатичного корпусу США в Києві, який піддається ротації з частотою приблизно раз на півтора року (за винятком посла і першого секретаря), «прогресори» (вони ж «господарі») працюють «вахтовим методом». Приїхали на два-три місяці, погосподарювали і назад на базу. Раніше, до Трампа, прийнято було чекати приїзду «спецпосланця» Держдепу Вікторії Нуланд і віце-президента Джо Байдена. Це як візит «справжніх білих панів». З прийняттям «доленосних рішень», роздачею «булочок» і доган. Тепер залишилися тільки «вахтовики» і «маріонетки».

Номер слайду 15

Висновки. Критичне мислення зазвичай пов’язане з допитливістю, обізнаністю, неупередженістю, гнучкістю, справедливістю в оцінюванні, чесністю, розсудливістю, ретельністю в пошуку потрібної інформації, розумністю у виборі критеріїв, постійністю в пошуку результатів і першоджерел. Критичне мислення забезпечує самостійні й відповідальні дії та є запорукою демократії.

Номер слайду 16

Домашнє завдання. Громадянська освіта (Бакка, Марголіна, Мелещенко) 10 клас §35 с. 154-159https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

pptx
Додано
7 травня
Переглядів
217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку