Презентація на тему: "Легка атлетика. Положення високого та низького старту. Стартовий розбіг . Біг по дистанції. Фінішування."

Про матеріал
Презентація спрямована на те, щоб ознайомити учнів з основами техніки бігу. Аналізувати фази бігу на дистанції. Розвивати здібності та фізичні якості за допомогою рухливих ігор. .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

1-5 уроки 5 клас. Тема: Легка атлетика. Положення високого та низького старту. Стартовий розбіг . Біг по дистанції. Фінішування. Легка атлетика Вчитель фізичної культури. Токаренко Оксана Володимирівна. Олександрівського НВК №3

Номер слайду 2

Завдання уроків: Виховні: Сприяти розвитку морально - волових якостей, швидкості, витривалості, координації рухів Освітні: Навчити учнів положення високого та низького старту. Стартовий розбіг . Біг по дистанції. Фінішування. Оздоровчі: Розвивати у дітей основні фізичні якості і рухові здібності. Місце проведення : спортивний майданчик Інвентар: Свисток, секундомір. Легка атлетика

Номер слайду 3

І. Підготовча частина уроку. Організаційний момент. ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ НА УРОЦІ1. При проведенні занять з легкої атлетики можливий вплив наступних небезпечних факторів:- Травми при падінні на слизькому ґрунті або твердому покритті;- Травми при знаходженні в зоні кидка під час занять з метання;- Виконання вправ без розминки.2. При нещасному випадку потерпілий або очевидець нещасного випадку зобов'язаний негайно повідомити вчителя (викладачеві, вихователю), який повідомляє про це адміністрацію установи. При несправності спортивного інвентарю припинити заняття і повідомити про це вчителеві (викладачеві, вихователю).3. У процесі занять учні повинні дотримуватися порядку проведення навчальних занять і правила особистої гігієни.4. Школярі, допустивши невиконання або порушення інструкції з охорони праці, притягуються до відповідальності. Легка атлетика

Номер слайду 4

Вимоги безпеки перед початком ЗАНЯТЬ1. Одягти спортивний костюм і спортивне взуття з неслизькою підошвою.2. Провести розминку. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ1. При груповому старті на короткі дистанції бігти тільки по своїй доріжці. Доріжка повинна продовжуватися не менше ніж на 15 м за фінішну позначку.2. Щоб уникнути зіткнень виключити різко "стопорящую" зупинку.3. Під час розминки нее виконувати стрибки на нерівному, рихлому і слизькому грунті, що не приземлятися при стрибках на руки. Легка атлетика

Номер слайду 5

Розминка – комплекс вправ перед початком уроку. Легка атлетика

Номер слайду 6

Легка атлетикаІІ. Основна частина уроку

Номер слайду 7

Старт виконується за трьома командами:а) «На старт» - учень приймає положення готовності.б) «Увага» - таз піднімається, вага тіла, частково, переноситься на руки. Ноги до кінця не випрямляються, щоб створити важіль відштовхування.в) «Руш» - це або мовна команда, або відмашка флажком або інший звук. Учень починає біг. Легка атлетика

Номер слайду 8

Стартовий розбіг ( або прискорення) називається подолання початкової ділянки дистанції після виходу із лінії старту. Перші 4-5 секунд учень набирає максимальну швидкість і поступово випрямляється. Помилка: Якщо випрямитися відразу, то стартова швидкість «погаситься». Легка атлетика

Номер слайду 9

Біг по короткій дистанції біг відбувається на передній частині стопи. Стегно активно виноситься вперед, потім коліно випрямляється і нога ставиться на передню частину стопи. Головне не втратити швидкість підчас бігу по дистанціїЛегка атлетика

Номер слайду 10

Легка атлетика. Фінішування: Найбільш ефективні способи фінішування - це різкий нахил (кидок) грудьми вперед на останньому кроці дистанції або нахил вперед з поворотом боком, коли вперед виноситься плече (ривок плечем). Пробігати фініш потрібно на повній швидкості.

Номер слайду 11

Рухливі ігри . Естафети . Малюкбол. Легка атлетика

Номер слайду 12

ІІІ. Заключна частина уроку:1. Відновлення дихання2. Домашнє завдання.3. Підведення підсумків уроку. Легка атлетика

Номер слайду 13

Дякуємо за увагу !Легка атлетика

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Розман Любов Богданівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
10 листопада 2019
Переглядів
5424
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку