Презентація спрямована на те, щоб ознайомити учнів з основами техніки бігу. Аналізувати фази бігу на дистанції. Розвивати здібності та фізичні якості за допомогою рухливих ігор. .
1-5 уроки 5 клас. Тема: Легка атлетика. Положення високого та низького старту. Стартовий розбіг . Біг по дистанції. Фінішування. Легка атлетика Вчитель фізичної культури. Токаренко Оксана Володимирівна. Олександрівського НВК №3
Номер слайду 2
Завдання уроків: Виховні: Сприяти розвитку морально - волових якостей, швидкості, витривалості, координації рухів Освітні: Навчити учнів положення високого та низького старту. Стартовий розбіг . Біг по дистанції. Фінішування. Оздоровчі: Розвивати у дітей основні фізичні якості і рухові здібності. Місце проведення : спортивний майданчик Інвентар: Свисток, секундомір. Легка атлетика
Номер слайду 3
І. Підготовча частина уроку. Організаційний момент. ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ НА УРОЦІ1. При проведенні занять з легкої атлетики можливий вплив наступних небезпечних факторів:- Травми при падінні на слизькому ґрунті або твердому покритті;- Травми при знаходженні в зоні кидка під час занять з метання;- Виконання вправ без розминки.2. При нещасному випадку потерпілий або очевидець нещасного випадку зобов'язаний негайно повідомити вчителя (викладачеві, вихователю), який повідомляє про це адміністрацію установи. При несправності спортивного інвентарю припинити заняття і повідомити про це вчителеві (викладачеві, вихователю).3. У процесі занять учні повинні дотримуватися порядку проведення навчальних занять і правила особистої гігієни.4. Школярі, допустивши невиконання або порушення інструкції з охорони праці, притягуються до відповідальності. Легка атлетика
Номер слайду 4
Вимоги безпеки перед початком ЗАНЯТЬ1. Одягти спортивний костюм і спортивне взуття з неслизькою підошвою.2. Провести розминку. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ1. При груповому старті на короткі дистанції бігти тільки по своїй доріжці. Доріжка повинна продовжуватися не менше ніж на 15 м за фінішну позначку.2. Щоб уникнути зіткнень виключити різко "стопорящую" зупинку.3. Під час розминки нее виконувати стрибки на нерівному, рихлому і слизькому грунті, що не приземлятися при стрибках на руки. Легка атлетика
Номер слайду 5
Розминка – комплекс вправ перед початком уроку. Легка атлетика
Номер слайду 6
Легка атлетикаІІ. Основна частина уроку
Номер слайду 7
Старт виконується за трьома командами:а) «На старт» - учень приймає положення готовності.б) «Увага» - таз піднімається, вага тіла, частково, переноситься на руки. Ноги до кінця не випрямляються, щоб створити важіль відштовхування.в) «Руш» - це або мовна команда, або відмашка флажком або інший звук. Учень починає біг. Легка атлетика
Номер слайду 8
Стартовий розбіг ( або прискорення) називається подолання початкової ділянки дистанції після виходу із лінії старту. Перші 4-5 секунд учень набирає максимальну швидкість і поступово випрямляється. Помилка: Якщо випрямитися відразу, то стартова швидкість «погаситься». Легка атлетика
Номер слайду 9
Біг по короткій дистанції біг відбувається на передній частині стопи. Стегно активно виноситься вперед, потім коліно випрямляється і нога ставиться на передню частину стопи. Головне не втратити швидкість підчас бігу по дистанціїЛегка атлетика
Номер слайду 10
Легка атлетика. Фінішування: Найбільш ефективні способи фінішування - це різкий нахил (кидок) грудьми вперед на останньому кроці дистанції або нахил вперед з поворотом боком, коли вперед виноситься плече (ривок плечем). Пробігати фініш потрібно на повній швидкості.
Номер слайду 11
Рухливі ігри . Естафети . Малюкбол. Легка атлетика
Номер слайду 12
ІІІ. Заключна частина уроку:1. Відновлення дихання2. Домашнє завдання.3. Підведення підсумків уроку. Легка атлетика