План- конспект Урок №
Для__5 кл__ Модуль Легка атлетика. ТБ інструкція Удосконалення техніки бігу по дистанції. Біг від 100 до 500м. Рухливі ігри та естафети
Завдання:
Виховні: Сприяти розвитку морально - волових якостей, швидкості, витривалості, координації рухів
Освітні:
1. Нагадати учням правила ТБ під час занять легкою атлетикою,
2. Вдосконалити техніку бігу по дистанції Біг від 100 до 500м.
3. Повторити техніку виконання стрибка в довжину з місця.
Оздоровчі: _Розвивати у дітей основні фізичні якості і рухові здібності.
Місце проведення спортивний майданчик
Інвентар_ волейбольні м’ячі, свисток, рулетка, секундомір.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
|||
І. Підготовча частина (10 хв.) |
||||||
1. |
Організаційний момент. Шикування, рапорт. Оголошення завдань уроку. Визначення ЧСС
|
1 хв. |
Звернути увагу на правильну стійку, форму. |
|||
2. |
Нагадування правил ТБ під час занять легкою атлетикою
|
1 хв.
10 сек. |
У формі бесіди |
|||
3. |
Ходьба в колону по одному |
1 хв. |
Дистанція два кроки |
|||
4. |
Рівномірний біг |
2 хв.
|
Дихання не затримувати. Темп повільний |
|||
5. |
Вправи у русі для зміцнення м'язів стопи і профілактики плоскостопості:
а) ходьба в колоні по одному: на носках, п’ятках, на внутрішній стороні стопи, руки на поясі; на зовнішній стороні стопи, руки на поясі;
б) біг: приставним кроком праворуч та ліворуч; спиною вперед, перехресними кроками; в) ходьба |
|
Вправи виконуються в колону по одному з дотримання інтервалу в 2 кроки. Швидкість середня. З максимальним відновленням дихання |
|||
6.
|
Ходьба з глибокими вдихами та видихами |
30 с. |
Інтервал два кроки |
|||
7. |
Перешикування в шеренгу. Визначення ЧСС |
20 с. 10 с. |
|
|||
ІІ. Основна частина (30 хв.) |
||||||
1. |
Спеціальні та підготовчі бігові вправи:
а) біг із високим підніманням
б) стрибкоподібний біг з ноги на
в) біг із закиданням гомілки на
Визначення ЧСС. |
8 хв.
2 рази по 20 м
|
Збереження оптимального нахилу тулуба
|
|||
2. |
Ходьба з глибокими вдихами та видихами |
1 хв. |
|
|||
3. |
Біг по дистанції 3х100м
|
Без урахування часу |
Звернути у вагу на стабільність техніки. Вдосконалювати вміння збільшувати швидкість.
Стежити за диханням Між відрізками відновлення дихання в коридорі 100м повільним кроком.
|
|||
4. |
Вправи на відновлення дихання. |
1 хв. |
|
|||
5. |
Естафета з м’ячем Гравці розбиваються на 2 команди і стають одна проти одної. За сигналом учень кидає м’яч першому гравцеві з протилежної колони, а сам іде в кінець своєї колони. Завдання гри не впустити м’яч на підлогу, вчасно зловити та передати гравцю напроти. Якщо під час гри хто-небудь із учасників упустить м’яч він повинен його підняти й кинути капітанові, ставши знову на місце. |
8 хв. |
|
|||
|
Гра "Хто далі стрибне". |
|
Практика суддівства
Дотримувати правила техніки безпеки під час гри. Вправу починати по сигналу судді. |
|||
6. |
Вправи на розслаблення та відновлення дихання. |
1 хв. |
|
|||
ІІІ. Заключна частина (5 хв.) |
||||||
1. |
Шикування, ходьба на місці |
2 хв. |
Темп повільний |
|||
2. |
Вправи на розслаблення та відновлення дихання. Визначення ЧСС |
1 хв.
10 с. |
|
|||
3. |
Підсумок уроку.
|
1 хв. |
|
|||
4. |
Домашнє завдання.
|
1 хв. |
Завдання додому:стрибки на скакалці. |
|||
Виходимо із спортивного майданчика звичайним кроком, не виходячи зі строю, тримаючи дистанцію. |
||||||