В даній презентації надано роз'яснення щодо причин деструктивної поведінки у дітей з ООП дошкільного віку. Також вказані прийоми та методи корекції такої поведінки та позитивні стратегії.
Методи та прийоми корекції поведінки у дітей дошкільного віку з ООП Підготувала: вихователь Панченко М.В.
Номер слайду 2
Поведінка – це активність, спрямована на пристосування до навколишнього середовища і задоволення потреб. Базується на: - мотиві; - цілі (меті); - причині. Поведінка має 4 функції: Уникнення вимог Привернення уваги Досягнення бажаного Аутостимуляція (сенсорна стимуляція).
Номер слайду 3
Прийоми та методи корекції поведінки Заплановане ігнорування; Необумовлена увага; Тайм-аут; Блокування реакції; Економія жетонів (балів); Метод «Рахунок і прохання»; Метод «Піти і вирватись»;
Номер слайду 4
- Перепочинок; - Спрощення завдань; - Скорочення часу занять; - Надавайте завдання повільніше; - Дозвольте дитині вибирати завдання або порядок їх виконання; - Зниження вимог; - Легко, легко, легко, важко; - Перерви за виконання роботи; - Візуальна підтримка, яка підказує обсяг роботи; - «Надкорекція»; - Блокування реакції/рука в руці.
Номер слайду 5
Позитивні стратегії: Акцентуйте увагу на успіхах; Прислухайтеся до дитини; Серйозно ставтеся до страхів і переживань дитини; Продемонструйте дитині, що ви від неї очікуєте.