Презентація на тему "Методичні рекомендації щодо організації навчання у 2023-2024 навчальному році"

Про матеріал
Презентація на тему "Методичні рекомендації щодо організації навчання у 2023-2024 навчальному році"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методичні рекомендації щодо початку 2023-2024 навчального року

Номер слайду 2

Міністерство освіти і науки України інформує щодо особливостей організації нового навчального року в умовах правового режиму воєнного стану. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2023 року № 782 «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні» (далі – Постанова) в закладах загальної середньої освіти 2023/2024 навчальний рік триватиме з 1 вересня 2023 року до 28 червня 2024 року

Номер слайду 3

Управління освіти Шосткинської міської ради рекомендує організувати навчання за семестровою системою в два семестри01.09.2023р. - 29.12.2023р.15.01.2024р. -31.05.2024р. Терміни канікул:- осінні – з 28.10 по 05.11.2023р.- зимові – з 30.12.2023р. по 14.01.2024р.- весняні – з 23.03 по 31.03.2024р.

Номер слайду 4

Освітній процес у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 н. р., відповідно до рішень обласних, Київської міської військових адміністрацій (далі – адміністрації) та засновників закладів освіти, може бути організовано за - очною формою навчання- дистанційною формою навчання - за змішаним режимом (їх поєднанням) залежно від можливостей фонду захисних споруд у цих закладах

Номер слайду 5

Організація освітнього процесу залежить від безпекової ситуації в кожному населеному пункті. Структура і тривалість навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними, форми організації освітнього процесу визначаються педагогічною радою закладу освіти в межах часу, передбаченого освітньою програмою, відповідно до обсягу навчального навантаження, встановленого навчальним планом, та з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, особливостей регіону тощо

Номер слайду 6

Форма організації освітнього процесу може змінюватися впродовж навчального року залежно від безпекової ситуації тощо

Номер слайду 7

Обов’язково необхідно врахувати можливість зміни форми навчання для здобувачів освіти, які тимчасово перебувають за кордоном або є внутрішньо переміщеними особами, протягом навчального року або семестру за заявою батьків. Наказ Міністерства освіти і науки України від 15.05.2023 № 563 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні»

Номер слайду 8

При організації освітнього процесу в очній формі або змішаному режимі слід забезпечити безумовне переривання освітнього процесу, що здійснюється в будівлі, приміщенні закладу освіти, у разі включення сигналу «Повітряна тривога» або інших сигналів оповіщення. Учасники освітнього процесу повинні організовано прослідувати до споруд цивільного захисту і перебувати в них до скасування тривоги, за можливості продовжуючи освітній процес в укритті

Номер слайду 9

Після відбою тривоги – повернутися до приміщення закладу освіти, організувавши освітній процес із урахуванням необхідного корегування

Номер слайду 10

Організація навчального процесу в 1 класі

Номер слайду 11

У 2023/2024 навчальному році освітній процес у 1–4-х класах спрямовано на реалізацію Державного стандарту початкової освіти з урахуванням досягнень та викликів за результатами впровадження реформи загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа»

Номер слайду 12

Пріоритетності набуває організаційне забезпечення таких напрямів освітньої діяльності: - організація освітнього процесу в умовах очної/дистанційної / змішаної форм навчання; -підвищення результатів навчання учнів 1-4 класів засобами компетентнісно орієнтованого навчання на засадах індивідуального й диференційованого підходів; - посилення національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції; - посилення заходів безпеки життєдіяльності, зокрема просвіта щодо цивільного захисту; - психологічний супровід освітнього процесу в умовах воєнного й післявоєнного часу

Номер слайду 13

Освітня програма закладу освіти може бути розроблена на основі: - типової освітньої програми для учнів 1-2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко, - типової освітньої програми для учнів 1-2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна

Номер слайду 14

Реалізацію типових освітніх програм для 1-2, 3-4 класів закладів загальної середньої освіти забезпечують підручники з грифом «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України». Використання навчальних посібників, зошитів з друкованою основою, що доповнюють зміст підручників, є необов’язковим і може мати місце в освітньому процесі лише за умови дотримання вимог щодо уникнення перевантаження учнів та добровільної згоди усіх батьків учнів класу на фінансове забезпечення.

Номер слайду 15

Під час розроблення календарно-тематичного плану вчитель/учителька самостійно визначає послідовність формування очікуваних результатів навчання, враховуючи при цьому послідовність змісту в обраному підручнику та можливості учнів класу. Учитель/учителька самостійно визначає кількість годин на вивчення програмових тем. У межах навчальних годин відповідно до освітньої програми пропонується виділити час на проведення навчальнопізнавальної практики, екскурсій.

Номер слайду 16

Календарно-тематичне і поурочне планування здійснюється вчителем у довільній формі. Установлення універсальних стандартів таких документів у межах закладу загальної середньої освіти, у межах населеного пункту, району, області є неприпустимим.

Номер слайду 17

Звертаємо увагу: - на значущість роботи з формування навичок самоорганізації і самонавчання - учням 1 – 2 класів не рекомендуються обов’язкові завдання для самопідготовки у позанавчальний час» (пункт 6 розділу V наказу МОЗ 25.09.2020 № 2205 ) - ранкові зустрічі є однією із форм створення психологічно комфортної атмосфери в класному колективі, актуалізації в учнів мотивації до навчальної діяльності

Номер слайду 18

Результати оцінювання особистісних надбань учнів у 1-4 класах рекомендовано виражати вербальною оцінкою, об’єктивних результатів навчання у 1-2 класах – вербальною оцінкою, у 3-4 класах – або вербальною, або рівневою оцінкою за вибором закладу. Постанова від 13.07.2021р. за N 813

Номер слайду 19

Дякую за увагу!Віримо в Українське сонце!Слава ЗСУ!Слава Україні!

pptx
Додано
29 січня
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку