Хід уроку. Організаційний момент. Перевірка домашнього завдання. Оголошення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація і корекція опорних знань. Вивчення нового матеріалу.7. Закріплення знань учнів.8. Підведення підсумку уроку.9. Повідомлення домашнього завдання.
1. Організаційний момент. Епіграфи до уроку. Математика – цариця наук, але підкоряється фізиці Фізика – найдивовижніша річ: вона цікава, навіть якщо в ній нічого не розумієш. Науки діляться на дві групи – на фізику і колекціонування марок. Ернест Ерстед. Фізика – це ємність слова!Фізика для нас – не просто звук!Фізика – опора і основа. Всіх без виключення наук.
Задача про рух м'яча з теми « Рух тіла кинутого під кутом до горизонту»Футболіст забив гол з пенальті (відстань від воріт 11 м). М'яч влетів горизонтально у ворота, висота яких 240 см, ледве торкнувшись верхньої перекладини. Визначить напрям і модуль швидкості м'яча в момент удару і час його польоту. Спортсмен кинув снаряд вгору під кутом α до горизонту надавши йому швидкість υ0 . Накреслити траєкторію руху тіла і показати, як змінюється напрям і модуль швидкості під час польоту. Знайти час і дальність польоту, а також найбільшу висоту підйому під час польоту. Опір повітря не враховувати.
4. Мотивація навчальної діяльності. Для чого фізику вчимо. Як будинок збудувати,Камінь надважкий підняти?Як від вітру захиститись,Дерево важке звалити?Як піднятися у небо?Як домчати, куди треба,Друзям вістку передати,Про нові світи дізнатись?Грім і блискавка лютує. По шибках мороз малює. Вітер хвилі підіймає. Дощик землю напуває. Сніг пухкий, немов перина…Як? Чому? Яка причина?Сонце світить, зорі сяють. Як це світло виникає? Щоб природу пізнавати -треба фізику вивчати.
5. Актуалізація і корекція опорних знань. На уроках малювання ви часто змішуєте фарби різного кольору та спостерігаєте явище проникненння однієї речовини в іншу. Це явище також вивчає фізика і називається воно – дифузія. Не раз ми бачили веселку, милувались нею. А зараз пригадаємо з яких кольорів вона складається і в якому порядку вони розташовані. Коли можна побачити веселку?
Перед початком лабораторної роботи проводимо первинний інструктаж з БЖД.ІНСТРУКЦІЇ з безпеки життєдіяльності під час проведення фронтальних лабораторних робіт та робіт фізичного практикуму ЗМІСТ ІНСТРУКТАЖУДо початку роботи1. Чітко з'ясуйте порядок і правила безпечного проведення експерименту.2. Звільніть робоче місце від усіх непотрібних для роботи предметів. Перевірте наявність приладів та матеріалів, необхідних для виконання завдання.3. Не приступайте до виконання роботи без дозволу вчителя.4. Розміщуйте обладнання і прилади на робочому місці так, щоб уникнути їх падіння. Під час виконання роботи Робота зі склом (скляним посудом)1. Користуйтеся скляними трубками, які мають оплавлені краї.2. Використовуйте скляний посуд без тріщин.3. Не допускайте різких змін температури і механічних ударів виробів зі скла.4. Опускайте тверді тіла в мензурку на міцній нитці, щоб не розбити мензурки.5. Будьте обережні зі скляними пластинками, щоб не поранити руки.6. Використовуйте скляні пластинки тільки з зашліфованими краями.