Педченко Ірина Сергіївна. Асистент вчителя. Закінчила:- Національну Металургійну Академію України-Дніпропетровський Національний Університет, спеціальність *Корекційна освіта*Педагогічний стаж –8 років. Кваліфікаційна категорія - спеціаліст. Тема досвіду:«Формування мовленнєвої активностi у дiтей з особливими освiтнiми проблемами»
Науково-методична проблема*Формування мовленнєвої активностi у дiтей з особливими освiтнiми потребами*Напрямки роботи:створення і підтримання мовленнєвого середовища; постійний мовленнєвий супровід діяльності дитини; навчання дитини виражати думки будь-яким доступним їй способом; застосування стимулювань та заохочень з метою підвищення мотивації до мовленнєвої діяльності;-впровадження інноваційних методів навчання-удосконалення власної педагогічної майстерності
Як асистент вчителя:-здійснюю соціально-педагогічний супровід;-допомагаю концентрувати увагу-співпрацюю з учителем класу,корекційними педагогами, батьками дитини;-сприяю розвитку дитини, поліпшенню її психоемоційного стану-разом з фахівцями беру участь у розробленні ІПР, ІНП;-вивчаю особливості діяльності та розвитку дитини;-приймаю участь в засіданнях ПМПК, педагогічних нарадах, тощо
Проведення відкритого уроку-тренінгу *Я такий як ти*Мета: Ознайомити дiтей з проблемами людей з особливими потребами, виховувати в дiтей спiвчуття, доброти, прагнення допомогти тим, хто потребує допомоги, прищеплювати навички тактовного ставлення до людей з особливими потребами. Вправа *Сніжинка*, Вправа *Поводир*. Для дітетй з ООП зібрали *Ранець Побажань* зі словами підтримки.
Виступ по темі *Формування в учнiв з ООП компетентностi, необхiдної для успiшної самореалiзацiї в суспiльствi.*Формування успiшної самореалiзацiї в суспiльствi реалiзуємо через:- роботу в групах;-спiлкування з друзями;-розвиток основних психічних процесiв на заняттях з дефектологом;-усунення мовних порушень на заняттях з логопедом ;-розвиток творчої особистостi;-соціально-педагогічний супровід асистентом вчителя;-фізичну активність;-гарний настрiй та позитивне ставлення до навчання.
Тема самоосвіти *Формування мовленнєвої активностi у дiтей з особливими освiтнiми потребами*У данiй роботi описані шляхи та засоби формування мовленнєвої активностi у дiтей з особливими освiтнiми потребами, надані результати спостережень за процесом спілкування дитини з ООП міститься добірка комунікативних ігор, конспект уроку-тренiнгу. Що може допомогти вчителям і асистентам вчителiв при плануванні і організації роботи, спрямованої на розвиток навичок спілкування у дітей з особливими освiтнiми потребами.