Доброго ранку – сонце привітне!Доброго ранку – небо блакитне!Доброго ранку – в небі пташки!Доброго ранку – осінні дубки!Доброго ранку – люди привітні!Я всім бажаю щоб посмішки квітли!
Номер слайду 2
Щоденні новини. Повідомлення синоптика: Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня). На дворі________ (пора року). Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим). Опади (були/не було).(Синоптик в куточку природи робить відмітки)
Номер слайду 3
Яка тема місяця?С А
Номер слайду 4
Спільнота- група людей, згуртованих спільними умовами життя, діями, цілями та інтересами. Спільноти яких людей ти бачиш на фото?
Номер слайду 5
-Хто зробив доповнення? Яку спілноту дописали?
Номер слайду 6
У садку стоїть хатина,Роботяща в ній родина. По квітках усе літає,Мед пахучий добуває. Запишіть відгадку. Побудуйте звукову схему слова-відгадки.
Номер слайду 7
А чи можна комах, у нашому випадку бджіл, назвати спільнотою?Обгрунтуй свою відповідь. Пригадайте, що ви знаєте про цих комах. А що хотіли б дізнатися?
Номер слайду 8
Бджоли –це спільнота комах, які спільно дбають про своє потомство. Малятам потрібна постійна температура + 35℃. Якщо стає надто спекотно, комахи охолоджують крильцями повітря. Якщо холодно – нагрівають своїми тілами. Перегляд навчального відео «Бджолина цивілізація» https://www.youtube.com/watch?v=h. Vn. Sw. Ti. PHvw
Василь Тибель провів своє дитинство в селі, любив гуляти в лузі й лісі. Тоді й виникла його любов до природи. У сусіда його дядька була велика пасіка, з якою пов’язано багато пригод. Тож Василь Тибель і собі захотів стати бджільником. Без захисного одягу та спеціальних знань намагався сам запустити рій у вулик, але бджоли його покусали. Тоді він почав читати спеціальну літературу й зрозумів, що бджолина сім’я — це сформоване суспільство. Саме це й надихнуло письменника написати казку, яку буде цікаво читати і дітям, і дорослим.“Медова казка” Василя Тибеля — захоплива й пізнавальна книжка про життя бджіл і природу. У ній автор розповідає про роботу великої спільноти — бджолиної сім’ї.
Номер слайду 11
НЕВІДОМИЙ ПАХУЧО-МЕДОВИЙ СВІТКоли маленька бджілка прокинулася, в тісній восковій комірчині бракувало повітря. Ще вчора її простора кімната тиснула стінами з усіх боків. Бджілка стягнула з себе тяжкого кокона, в якому спала до цього, і спробувала вийти назовні. Вихід з комірчини закривала воскова кришка. Комашка заходилася гризти, дряпати лапками перешкоду. Через отвір, щоутворився, на неї дихнуло новим пахучо-медовим світом, таким загадковим, повним незвіданого. Тільки-но вона вибралася на заповнену робочими бджолами вуличку, як на неї налетіла заклопотана тітонька-бджола:- Ух! Як ти мене налякала! Хіба не знаєш правил руху?
Номер слайду 12
Пробачте! Як на мене, тут усі бігають, як кому заманеться, — сказала мала бджілка. Це так на перший погляд, насправді ж усі злагоджено виконують свою роботу. Чекай-но, я трохи тебе причепурю! — вона дістала восковий гребінець, причесала й погладила малу по голові. — Яка ти смішна, вся в рудих крихтах. Як тебе звати?Я й не знаю, — розпачливо вимовила бджілка. Тоді будеш зватися Рудкою! Ось так! Перегляд відео «Цикл розвитку медоносної бджоли» www.youtube.com/watch?v=w. RY_O3 RZ_YM