Дата народження 05 жовтня 1971 р. Освіта вища, Черкаський державний педагогічний інститут ім. 300-річчя возз’єднання України з Росією, 1993р., КЛ № 900506. Спеціальність за дипломом «Математика», вчитель математики та основ інформатики. Загальний стаж педагогічної діяльності 25 років. Кваліфікаційна категорія Спеціаліст вищої категорії, викладач-методист
10 навичок, що врятують кар’єру 2015 2020 1. Комплексне розв’язання проблем 1. Комплексне розв’язання проблем 2. Взаємодія з людьми 2. Критичне мислення 3. Уміння керувати людьми 3. Креативність 4. Критичне мислення 4. Уміння керувати людьми 5. Уміння вести переговори 5. Взаємодія з людьми 6. Контроль якості 6. Емоційний інтелект 7. Орієнтація на клієнтів 7. Уміння формувати власну думку та приймати рішення 8. Уміння формувати власну думку та приймати рішення 8. Орієнтація на клієнтів 9. Уміння слухати й запитувати 9. Уміння вести переговори 10. Креативність 10. Гнучкість розуму Критичне мислення Критичне мислення
Draw conclusions Evaluate arguments Recognize assumptions Розпізнати допущення Оцінити доводи Зробити висновки Перший крок Другий крок Третій крок розглянути кожен факт; перевірити — чи є він фактом або всього лише припущенням, суб’єктивним поглядом, емоційною думкою; розпізнати тільки корисну і достовірну інформацію; поставити під сумнів навіть «очевидні істини». піддати аналізу отримані на першому кроці докази зробити об’єктивну оцінку доказів Яке рішення є найкращим? Чи існують інші фактори, які можуть вплинути на прийняття цього рішення? Що достовірно відомо? Які є реальні докази? Як отримати додаткові докази? Які «за» і «проти» даного аргументу? Чи альтернативна точка зору? Чи дає вона кращий результат? На що впливає прийняття того чи іншого рішення? звести варіанти вирішення до одного неупередженого висновку абстрагуватися від особистої точки зору
Формувати та розвивати вміння аналізувати і робити висновки класифікувати і узагальнювати співставляти і порівнювати критично та логічно мислити застосовувати знання засвоєння знань закріплення знань формування вмінь узагальнення, систематизація знань перевірка знань Виховувати інтерес до навчання любов до розумової праці графічну культуру культуру мовлення охайність повагу до думки товариша
евристичне проблемне цікаве енергійне чітке емоційне Наявність олівця і лінійки! повнота зрозумілість охайність чіткість правильність та розмір малюнків економія часу структуризація матеріалу активізація пам'яті формування вміння виділяти головне візуалізація структуризація активізація пам'яті узагальнення і систематизація У математики є своя мова ‒ це мова формул. С.Ковалевська
«Навчаючи учусь» (опис досвіду) «Сучасні педагогічні технології та методика їх застосування» (огляд та аналіз інноваційних методів навчання) «Святкуємо міжнародний день студента» (збірка сценаріїв студентських свят) «Групові форми роботи при вивченні математики» (методичні рекомендації) «Студент року - 2011» (матеріали конкурсу)
«Навчально-методичний комплекс дисципліни «Вища математика» для студентів спеціальності №5.03060101 «Організація виробництва» «Нехай ця осінь золота Вам подарує вік щасливий» (сценарій святкування Дня учителя) «В ефірі елекатнал «Випуск-2012» (сценарій випускного вечора) «Правила перетворення графіків функцій» (методична розробка відкритого заняття)
«Мультимедійний супровід лекцій з дисципліни «Вища математика» для студентів спеціальності № 5.03060101 «Організація виробництва» «Організація методичної роботи у Маслівському аграрному технікумі ім. П. Х. Гаркавого Білоцерківського національного аграрного університету» Історія одного заняття (методичні рекомендації щодо підготовки та проведення відкритих занять)
«Формування вміння узагальнювати як способу пізнавальної діяльності при вивченні математики» «Методичні рекомендації щодо вивчення математичних формул» «Методи групової роботи при вивченні математики» Історія одного заняття (методичні рекомендації щодо підготовки та проведення відкритих занять) Методична розробка заняття «Перпендикулярність у просторі» Методична розробка заняття «Правила перетворення графіків функцій»