Презентація на тему "Опис досвіду роботи викладача математики Моргун Олени Геннадіївни"

Про матеріал
Презентація досвіду висвітлює основні етапи та принципи організації освітньої діяльності викладача.математики ВСП "Маслівський аграрний фаховий коледж ім. П.Х.Гаркавого Білоцерківського національного аграрного університету" Моргун Олени Геннадіївни
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Життя прекрасне двома речами: можливістю вивчати математику та можливістю викладати її

Номер слайду 3

Дата народження 05 жовтня 1971 р. Освіта вища, Черкаський державний педагогічний інститут ім. 300-річчя возз’єднання України з Росією, 1993р., КЛ № 900506. Спеціальність за дипломом «Математика», вчитель математики та основ інформатики. Загальний стаж педагогічної діяльності 25 років. Кваліфікаційна категорія Спеціаліст вищої категорії, викладач-методист

Номер слайду 4

1993-1994 Пшеничниківська НСШ 1994-1995 Ємчиська ЗОШ І-ІІ ступенів 1995-2002 Маслівська ЗОШ І-ІІІ ступенів 2002 – д.ч. Маслівський АК БНАУ Викладач математики Методист Завідувач технолоічного відділення Завідувач технічного відділення Голова ЦК загальноосвітніх дисциплін

Номер слайду 5

Розвиток критичного мислення в процесі пізнавальної діяльності студентів на заняттях математики як умова забезпечення високої якості освіти

Номер слайду 6

Критичне мислення ‒ вміння побачити суть, відкинувши все непотрібне.

Номер слайду 7

10 навичок, що врятують кар’єру 2015 2020 1. Комплексне розв’язання проблем 1. Комплексне розв’язання проблем 2. Взаємодія з людьми 2. Критичне мислення 3. Уміння керувати людьми 3. Креативність 4. Критичне мислення 4. Уміння керувати людьми 5. Уміння вести переговори 5. Взаємодія з людьми 6. Контроль якості 6. Емоційний інтелект 7. Орієнтація на клієнтів 7. Уміння формувати власну думку та приймати рішення 8. Уміння формувати власну думку та приймати рішення 8. Орієнтація на клієнтів 9. Уміння слухати й запитувати 9. Уміння вести переговори 10. Креативність 10. Гнучкість розуму Критичне мислення Критичне мислення

Номер слайду 8

90% того, що ти вивчаєш у школі, тобі не знадобиться ніколи. Проте тобі дуже знадобляться ті нейронні звязки, які при цьому виникли і натренувалися.

Номер слайду 9

Draw conclusions Evaluate arguments Recognize assumptions Розпізнати допущення Оцінити доводи Зробити висновки Перший крок Другий крок Третій крок розглянути кожен факт; перевірити — чи є він фактом або всього лише припущенням, суб’єктивним поглядом, емоційною думкою; розпізнати тільки корисну і достовірну інформацію; поставити під сумнів навіть «очевидні істини». піддати аналізу отримані на першому кроці докази зробити об’єктивну оцінку доказів Яке рішення є найкращим? Чи існують інші фактори, які можуть вплинути на прийняття цього рішення? Що достовірно відомо? Які є реальні докази? Як отримати додаткові докази? Які «за» і «проти» даного аргументу? Чи альтернативна точка зору? Чи дає вона кращий результат? На що впливає прийняття того чи іншого рішення? звести варіанти вирішення до одного неупередженого висновку абстрагуватися від особистої точки зору

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Вивчення нового матеріалу. Набуття та закріплення практичних навичок. Узагальнення та систематизація знань. Перевірка та оцінювання знань.

Номер слайду 12

Формувати та розвивати вміння аналізувати і робити висновки класифікувати і узагальнювати співставляти і порівнювати критично та логічно мислити застосовувати знання засвоєння знань закріплення знань формування вмінь узагальнення, систематизація знань перевірка знань Виховувати інтерес до навчання любов до розумової праці графічну культуру культуру мовлення охайність повагу до думки товариша

Номер слайду 13

евристичне проблемне цікаве енергійне чітке емоційне Наявність олівця і лінійки! повнота зрозумілість охайність чіткість правильність та розмір малюнків економія часу структуризація матеріалу активізація пам'яті формування вміння виділяти головне візуалізація структуризація активізація пам'яті узагальнення і систематизація У математики є своя мова ‒ це мова формул. С.Ковалевська

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Початковий етап Проміжний етап Заключний етап

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Поєднання індуктивних та дедуктивних узагальнень

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Реферати Повідомлення Активність

Номер слайду 20

Предмет математики настільки серйозний, що не варто пропускати жодної можливості зробити його цікавим

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Удосконалення педагогічної майстерності Вивчення та впровадження інноваційних форм навчання. Підвищення кваліфікації Освіта, самоосвіта. Обмін досвідом. Наставництво. Участь в педагогічних конкурсах

Номер слайду 25

та сайти творчих педагогів Віртуальний педагогічний клуб «Творча майстерня» м. Черкаси

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

«Навчаючи учусь» (опис досвіду) «Сучасні педагогічні технології та методика їх застосування» (огляд та аналіз інноваційних методів навчання) «Святкуємо міжнародний день студента» (збірка сценаріїв студентських свят) «Групові форми роботи при вивченні математики» (методичні рекомендації) «Студент року - 2011» (матеріали конкурсу)

Номер слайду 30

«Навчально-методичний комплекс дисципліни «Вища математика» для студентів спеціальності №5.03060101 «Організація виробництва» «Нехай ця осінь золота Вам подарує вік щасливий» (сценарій святкування Дня учителя) «В ефірі елекатнал «Випуск-2012» (сценарій випускного вечора) «Правила перетворення графіків функцій» (методична розробка відкритого заняття)

Номер слайду 31

«Мультимедійний супровід лекцій з дисципліни «Вища математика» для студентів спеціальності № 5.03060101 «Організація виробництва» «Організація методичної роботи у Маслівському аграрному технікумі ім. П. Х. Гаркавого Білоцерківського національного аграрного університету» Історія одного заняття (методичні рекомендації щодо підготовки та проведення відкритих занять)

Номер слайду 32

«Формування вміння узагальнювати як способу пізнавальної діяльності при вивченні математики» «Методичні рекомендації щодо вивчення математичних формул» «Методи групової роботи при вивченні математики» Історія одного заняття (методичні рекомендації щодо підготовки та проведення відкритих занять) Методична розробка заняття «Перпендикулярність у просторі» Методична розробка заняття «Правила перетворення графіків функцій»

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Виховання власним прикладом. Виховання у процесі навчання. Проведення виховних заходів. Кураторство.

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Проблеми і труднощі

Номер слайду 38

Номер слайду 39

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
31 березня 2021
Переглядів
434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку