Основні завдання та форми ефективної співпраці команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в інклюзивному класі
Номер слайду 2
Інклюзивні цінностіусі діти можуть навчатисякожна дитина може спіткнутися з труднощами в навчаннікожна дитина потребує допомоги в процесі навчаннявідмінності природні є цінними і збагачують суспільство
Номер слайду 3
Команда. Адміністрація школи Вчителя-предметники. Практичний психолог. Соціальний педагог. Вчитель-логопед. Вчитель-дефектолог. Сестра медична. Асистент вчителя. Батьки
Номер слайду 4
Основні завдання співпраці команди Функціональні навички. Збереження здоров’я. Комунікація. Освітні навички
Номер слайду 5
Консультування. В моделі співробітництва передбачається розподіл обов’язків між вчителем та його асистентом. Ця модель по праву вважається однією з найбільш ефективних. У контексті даної моделі вчитель може виступати консультантом асистента у питаннях адаптації чи модифікації тих чи інших навчальних завдань. Вчитель та асистент активно спілкуються, діляться спостереженнями за учнями, підвищують знання один одного у тих питаннях, де вони є компетентними. Основні моделі спільного викладання. Наставництво. Співпраця
Номер слайду 6
Форми викладання у моделіспівпраціПідтримуюче викладання. Додаткове викладання. Паралельне викладання. Викладання в команді
Номер слайду 7
Підтримуюче викладанняцей підхід не вимагає багато часу на планування;вчитель визначає зміст, цілі уроку, навички та вміння , якими мають оволодіти учні;асистент вчителя працює з малими групами ( допомагає учням у виконанні завдання, особливо приділяючи увагу учням з ООП ).
Номер слайду 8
Паралельне викладаннявчитель і асистент одночасно працюють з групами учнів у класі;відбувається індивідуалізація навчального процесу;між учителем та асистентом іде обмін спостереженнями за прогресом у виконанні завдання учнями, насамперед з особливими освітніми потребами
Номер слайду 9
Додаткове викладання. Асистент вчителя в ході уроку може повторювати матеріал іншими словами;Брати участь у представленні навчального матеріалу;Асистент може отримати необхідну практику і підвищити впевненість у власних силах.
Номер слайду 10
Переваги спільного викладанняможливість до залучення всіх учнів класу до роботи протягом уроку;урізноманітнення форм та методів викладання навчального матеріалу;підвищення педагогічної майстерності педагогів;ефективний моніторинг актуальних потреб учнів;підвищення ефективності навчального процесу;більша кількість дітей отримує індивідуальну допомогу.
Номер слайду 11
Складати плани уроків та проводити заняття;Контролювати навчання учнів та допомагати їм;Надавати матеріали асистентові вчителя. Обговорювати та прогнозувати очікувані результати;Обговорювати стратегії та методи;Вносити необхідні зміни (адаптації, модифікації) до планів уроків. Контролювати виконання вправ на закріплення;Вести записи, докладніше пояснювати матеріал;Надавати матеріал учителевіОбов’язки вчителя та асистента вчителя в контексті уроку. Вчитель. Спільні діїАсистент