Презентація на тему " Основні завдання та форми ефективної співпраці команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в інклюзивному класі".

Про матеріал
Матеріал містить форми ефективної співпраці учителя та асистента вчителя в інклюзивному класі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Основні завдання та форми ефективної співпраці команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в інклюзивному класі

Номер слайду 2

Інклюзивні цінностіусі діти можуть навчатисякожна дитина може спіткнутися з труднощами в навчаннікожна дитина потребує допомоги в процесі навчаннявідмінності природні є цінними і збагачують суспільство

Номер слайду 3

Команда. Адміністрація школи Вчителя-предметники. Практичний психолог. Соціальний педагог. Вчитель-логопед. Вчитель-дефектолог. Сестра медична. Асистент вчителя. Батьки

Номер слайду 4

Основні завдання співпраці команди Функціональні навички. Збереження здоров’я. Комунікація. Освітні навички

Номер слайду 5

Консультування. В моделі співробітництва передбачається розподіл обов’язків між вчителем та його асистентом. Ця модель по праву вважається однією з найбільш ефективних. У контексті даної моделі вчитель може виступати консультантом асистента у питаннях адаптації чи модифікації тих чи інших навчальних завдань. Вчитель та асистент активно спілкуються, діляться спостереженнями за учнями, підвищують знання один одного у тих питаннях, де вони є компетентними. Основні моделі спільного викладання. Наставництво. Співпраця

Номер слайду 6

Форми викладання у моделіспівпраціПідтримуюче викладання. Додаткове викладання. Паралельне викладання. Викладання в команді

Номер слайду 7

Підтримуюче викладанняцей підхід не вимагає багато часу на планування;вчитель визначає зміст, цілі уроку, навички та вміння , якими мають оволодіти учні;асистент вчителя працює з малими групами ( допомагає учням у виконанні завдання, особливо приділяючи увагу учням з ООП ).

Номер слайду 8

Паралельне викладаннявчитель і асистент одночасно працюють з групами учнів у класі;відбувається індивідуалізація навчального процесу;між учителем та асистентом іде обмін спостереженнями за прогресом у виконанні завдання учнями, насамперед з особливими освітніми потребами

Номер слайду 9

Додаткове викладання. Асистент вчителя в ході уроку може повторювати матеріал іншими словами;Брати участь у представленні навчального матеріалу;Асистент може отримати необхідну практику і підвищити впевненість у власних силах.

Номер слайду 10

Переваги спільного викладанняможливість до залучення всіх учнів класу до роботи протягом уроку;урізноманітнення форм та методів викладання навчального матеріалу;підвищення педагогічної майстерності педагогів;ефективний моніторинг актуальних потреб учнів;підвищення ефективності навчального процесу;більша кількість дітей отримує індивідуальну допомогу.

Номер слайду 11

Складати плани уроків та проводити заняття;Контролювати навчання учнів та допомагати їм;Надавати матеріали асистентові вчителя. Обговорювати та прогнозувати очікувані результати;Обговорювати стратегії та методи;Вносити необхідні зміни (адаптації, модифікації) до планів уроків. Контролювати виконання вправ на закріплення;Вести записи, докладніше пояснювати матеріал;Надавати матеріал учителевіОбов’язки вчителя та асистента вчителя в контексті уроку. Вчитель. Спільні діїАсистент

Номер слайду 12

Дякую за увагу!!!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
24 січня
Переглядів
206
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку